Translate

sobota, 28 grudnia 2019

Bi-es uwodzi zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
W prawdzie Święta już się skończyły, jednakże w sklepach
nadal możemy kupić różne zestawy kosmetyków i perfum.
Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Bi-es.
Przyznam szczerze, że byłam naprawdę zaskoczona paczką,
ponieważ kompletnie się jej nie spodziewałam.
Firma Bi-es zrobiła mi wielką niespodziankę i podarowała cudowny prezent pod choinkę.
Jak się pewnie domyśleliście otrzymałam zestaw, który posiadał następujący skład:
Zapach perfum jest naprawdę przepiękny i długo utrzymuje się na ciele.
Jak mówi producent zapach w szczególności jest kierowany do eleganckich kobiet sukcesu.
Muszę przyznać, że coś w tym jest, bo po małym psiknięciu od razu czuć elokwencję.
Orzeźwiająca esencja granatu dodaje lekkości, a nuta orchidei - wyrafinowania.
Perfumy nie tylko sprawdzą się na specjalne wyjścia, lecz będą idealne do codziennego użytkowania.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: jabłko, granat
Nuty serca: czarny fiołek, lilia wodna
Nuty bazy: piżmo, vanilia, patchuli, ambra, orchidea
Jeżeli nie znacie jeszcze tego zapachu to koniecznie musicie go poznać,
a na pewno Wam się spodoba. Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem 
takiego zestawu to serdecznie zapraszam TUTAJ!
Jestem ciekawa czy spotkałyście się z tym zestawem
a może otrzymałyście go w prezencie pod choinką?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!


44 komentarze:

  1. Nuty zapachowe są naprawdę bardzo ciekawe. Nie spotkałam się z tym zapachem jeszcze. A dzisiaj też zajrzałam do perfumerii, ale dla eMa wzięłam próbkę. Teraz wąchamy, ale...zostanie przy porzedniej wodzie. Jest obłędna! A ja póki co, jestem zaopatrzona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale bardzo zachęcająco to brzmi w Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiłaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tę nutę zapachową. Moja mama i ja bardzo je lubimy. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw tak ładnie się prezentuje, że jest świetnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw, niestety nie miałam okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje ten zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z tym zestawem, ale może zrobię sobie taki poświąteczny prezent :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. kojarze ten zestaw, bo to nowosc i sama mialam go sobie zamawiac pod choinke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo myślę, że zapach mógłby mi spasować <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło że strony firmy 😀
    Nie miałam tego zestawu 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się zapachy Bi-es. O tym zestawie jednak jeszcze nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie mi nieznana firma, ale zestaw prezentuje się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie wygląda nieziemsko :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dawno temu miałam ich zapachy ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa kompozycja zapachowa i ładne świąteczne wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi bardzo się podobają wszystkie kompozycje zapachowe tej firmy :) Mam kilka ich zapachów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, ja zawsze kasę dostaję.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały zestaw wygląda kusząco, fajnie dostać taki prezent, i jeszcze zapach do tego piękny, to już całkiem poezja dla zmysłów 😀.
    Niestety nie miałam styczności z tą firmą.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Mają bardzo ciekawe zapachy w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to perfumy chyba jedne z moich ulubionych :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam te perfumy, natomiast widzę, że kiedy psikam je na ubrania to szybko się ulatniają, za to na szyi czuje je baaardzo długo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam pod choinkę! Całkiem ładny ale wydam werdykt dopiero później ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie bi-esy niestey nie odpowiadają, nie lubie ich zapachów..

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie poznałam jeszcze tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię zapachy Bi-es :) Są przyjemne a i nie kurczą zbytnio zawartości kieszeni :D Takie zestawy bardzo lubię :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie miałam ale zestaw ten prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw w sam raz na prezent ☺ Nuty zapachowe mogą być ciekawe, mimo to nie spotkałam się z nimi jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie miałam nic z tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrząc na nutę bazy to brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam zapachów tej firmy ale patrząc na nuty wydaje się być całkiem interesujący

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kilka perfum z tej firmy i zawsze byłam zadowolona z trwałości zapachów ;) Perfuma z pewnością pachnie przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa kombinacja zapachowa, które mnie również przypadłaby prawdopodobnie do gustu. Swoją drogą, bardzo ładnie opakowany zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dostałam ten zestaw na Gwiazdkę, ale do mnie ten zapach nie pasuje. Ja lubię słodkie i kuszące :D Ale żel jest bardzo dobrej jakości, choć bardzo go mało

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie świetny zestaw.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama chciałabym taki prezent, choć dawanie perfum zawsze jest nieco ryzykowane: komuś mogą nie przypaść do gustu i wtedy robi się trochę niezręcznie...
    Nie słyszałam o tej firmie, mówiąc szczerze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥