Translate

piątek, 13 grudnia 2019

Twoja Perfumetka

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Perfumy powinny znajdować się w torebce każdej kobiety.
Niestety, ale przez duże flakoniki najczęściej rezygnujemy z pakowania perfum do torebki,
gdy możemy tam wsadzić inną rzecz, która może bardziej się przydać.
Na szczęście możemy zakupić perfumy o zawartości 33 ml, które posiadają mniejszy flakonik
i dzięki temu zajmują mniej miejsca. Możemy mieć zawsze pod ręką takie perfumy.
Sklep internetowy TWOJA PERFUMETKA w swoim asortymencie 
posiada wiele perfum dla kobiet oraz mężczyzn o zawartości 33 ml.
Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę w której znajdowało się pięć damskich zapachów.
Jeden zapach zbytnio nie przypadł mi do gustu, ale na pewno może się spodobać innej osobie.
Pierwsze perfumy są inspirowane zapachem SI. Ich nazwa to SI RED.
Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa i długo utrzymuje się na ciele.
Charakteryzują się czerwonym kolorem. Jeśli jesteście zainteresowane 
ich zakupem to radzę się pospieszyć, ponieważ w sklepie są ostatnie sztuki.
Drugie perfumy również są inspirowane zapachem SI. Ich nazwa to SI Intense.
Na początku wspominałam Wam, że jeden zapach nie przypadł mi do gustu 
i to właśnie są te perfumy. Ich zapach jest dla mnie aż za nadto bardzo intensywny.
Osoby, które lubią mocne zapachy na pewno polubią takie perfumy.
Jeśli jesteście zainteresowane zakupem tych perfum to również radzę się pospieszyć,
bo w sklepie są ostatnie sztuki.
Trzecie perfumy nazywają się Cristal.
Nie ukrywam, że przyciągnął moją uwagę flakonik i byłam ciekawa zapachu.
Nie zawiodłam się, bo zapach tych perfum jest bardzo kobiecy oraz subtelny.
Myślę, że każdej kobiecie się spodobają.
Czwarte perfumy nazywają się Jadore.
Muszę przyznać, że zapach dla mnie jest delikatny, 
ale zarazem posiada w sobie trochę tajemniczości.
Takie perfumy polecam każdej kobiecie, które lubią elegancję.
Piąte perfumy nazywają się Girls.
Charakteryzują się fioletową barwą oraz bardzo oryginalnym zapachem.
Skusiłam się właśnie na te perfumy ze względu na ich nazwę,
która po części może kojarzyć się z naszym blogiem.
Perfumy 33ml mogą fajnie sprawdzić się jako prezent dla bliskiej osoby.
Znałyście wcześniej sklep Twoja Perfumetka? Jesteście ciekawe tych zapachów?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

55 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Jestem ciekawa tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie perfumetki to faktycznie świetne i praktyczne rozwiązanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym je wszystkie powąchać! Szkoda, że nie ma takiej opcji :(
    http://klaudia-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, idealne na prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu, choc perfumetki bardzo lubię. Zawsze mam w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, świąteczne czapeczki w nagłówku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne produkty :D idealne do torebki na jakieś wyjscia :D https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie małe perfumy, bo idealnie zmieszczą się do każdej torebki :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the interesting review!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam już kilkukrotnie perfumy w tak małych i poręcznych rozmiarach. Faktycznie, są bardzo poręczne. Od dłuższego czasu szukam też idealnego zapachu dla siebie. :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa zaachów, do torebki idealne<3

    OdpowiedzUsuń
  12. A w mojej torebce wszystko się mieści, niestety potem boli mnie ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To dla mnie nowość godna wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatne na jakieś większe wyjścia zeby schować do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są takie perfumy do torebki, może kiedyś się skuszę na takie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny już, świetny, elegancko wyglądający pomysł na prezent na święta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kojarzę ten sklep ale nie robiłam tam zakupów 😃
    Piękne opakowania mają te perfumy 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. wąchałam tylko czerwone. pięknie pachniały!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są takie perfumy. Można je do torebki łatwo zmieścić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo jestem ciekawa ich zapachów ;) Idealne by zabierać ze sobą do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabym się skusić, tyle, że perfumy lubię wybierać w sklepie stacjonarnym. Niby to tylko 33 ml i można przeboleć, kiedy jednak źle trafimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie perfumetki :) Są idealne nawet do małej torebki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię małe flakoniki. Trochę bałabym się kupować perfumy przez internet szczególnie te których nie znam bo perfumy to zapach a na odległość ich nie poczuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale bardzo fajne, małe opakowania tych perfum. Przydatna rzecz ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka perfumetka to świetny pomysł. Kiedyś zawsze miałam w torebce. Udało mi się kupić taką, którą sama mogłam napełniać. Niestety skończyła już swój żywot, ale chętnie rozejrzę się za nową:) Dziękuję za namiary na sklep, zajrzę tam, może uda mi się dostać w stylu moich ulubionych perfum :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też perfumetkę w torebce zawsze nosze. To wygodne, zwłaszcza gdy jesteśmy długo poza domem :) a w torebce wiele innych rzeczy :) Jak to w damskiej torebce... Dobrze wiedziec o takim sklepie... Pozdrawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie perfumetki faktycznie są bardzo praktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miło zawsze mieć taką prefumetkę pod ręką w torebce ;) Zapachy na pewno ciekawe !

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie perfumetki, zamówiłam nawet dwie, muszę je tylko odebrać od koleżanki
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfumetki idealnie pasują do torebki. Zajrzę na tę stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie zapakowane, można wziąć do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sklepu nie znam ale ciekawa jestem tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Coś takiego przydałoby mi się w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie perfumetki. Idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie tylko ładne zapachu ale i poręczne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale jestem ciekawa zapachów jakie proponują :) Lubię od czasu do czasu zamówić sobie takie miniaturki inspirowane oryginalnymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obecnie jestem po podobnych zakupach
    Piękne flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie flakoniki o zawartości 33 ml to świetne rozwiązanie :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam niewielkie perfumiki, które mogę mieć zawsze przy sobie, mam ich więcej niż dużych flakonów :) ale o tym sklepie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam zapach SI! Mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post choć ja do końca nie lubię takich małych pojemników :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziś kupiłam 2 taka opakowania, ale z innego sklepu :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super bo zmieści się nawet w niewielkiej torebce 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥