Translate

poniedziałek, 23 grudnia 2019

YOLO LOOK - You Only Look Once

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Do zakończenia 2019 roku zostało zaledwie osiem dni.
Muszę przyznać, że ten rok minął naprawdę bardzo szybko.
Były dobre jak i złe momenty, jednakże 2019 nie był taki najgorszy dla mnie.
Jeżeli wybieracie się gdzieś na Sylwestra, a jeszcze poszukujecie dla siebie wyjątkowej kreacji
to zapraszam Was do sklepu internetowego YOLO LOOK - You Only Look Once!
To właśnie tam znalazłam wymarzoną, czerwoną sukienkę, której szukałam od dłuższego czasu.
Kolor czerwony jest uznawany za barwę królewskości oraz odwagi.
Czy uważam się za osobę odważną? Trudno powiedzieć, 
ale mimo wszystko tej odwagi będę potrzebowała w 2020 roku na nowe - życiowe wyzwania.
Czerwona Sukienka Mini została wykonana z bardzo elastycznego materiału, 
który idealnie dopasowuje się do figury. Posiada wyłącznie jeden rękaw.
Dostępne rozmiary to XS do L. 
Taka sukienka może przydać się nie tylko na Sylwestra, lecz również inne okazje!
YOLO LOOK - You Only Look Once to firma rodzinna, która w asortymencie sklepu 
oprócz sukienek posiada również: suknie długie, spodnie, kurtki, bluzki, 
odzież sportową oraz komplety ubrań i wiele więcej rzeczy.
Jako ważną informację dodam, że marka tworzy wszystkie ubrania w Polsce!
Nieraz zdarza się tak, że nie jesteśmy zadowolone z zakupu danej rzeczy.
Na  szczęście w YOLO LOOK mamy 30 dniowe prawo na zwrot towaru.
Dodatkowo przy zakupach powyżej 200zł otrzymujemy bezpłatną wysyłkę.
W sklepie trwa WYPRZEDAŻ, więc może akurat Tobie wpadnie coś w oko?
Czy znałyście wcześniej sklep internetowy YOLO LOOK? Co sądzicie o takiej sukience?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

29 komentarzy:

  1. wonderful blog...

    Hello, I'am from Indonesia, I follow U..

    OdpowiedzUsuń
  2. My w tym roku siedzimy w domu w Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz wyglądała w takiej kreacji wystrzałowo. :) Ja nie mam jeszcze planów na sylwestra, jakoś nie potrafię się zdecydować i pewnie nigdzie nie pójdę. haha :D Wspaniałych dni kochana, tak prawdziwie wspaniałych Ci życzę. :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest super. Ale moge byc nieobiektywna, bo nie było jeszcze czerwonej sukienki, która by mi sie nie podobała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szału nie ma. Na pierwszym zdj ok

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak 2019 nie był najgorszy
    A sukienka piękna 😍
    Świetnie będziesz w niej wyglądać, nie tylko na Sylwestra 😘
    Wesołych Świąt 😘🎄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka - ciekawy krój, a kolor też mi się podoba. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczysty, mega kolor!
    Wesołych świat! Samych dobroci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być elegancka :) dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta sukienka. Z chęcią zajrzę na stronę sklepu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem, czy tak samo ładnie ta sukienka prezentowałaby się na mnie 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor sukienki. Życzę w nadchodzącym nowym roku pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest rewelacyjna! czerwień sexy i energetyzująca! W sam raz na taneczne wieczory. Ale... nawet na koncert. Ja od lat w Sylwestra zawsze wybieram się na koncert... Jest bosssko! Życzę Ci Doris pomyślnego Nowego 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. W takiej sukience zachwycająco będziesz wyglądała. Wspaniałej zabawy :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie na pewno lepszy niż 2018 rok :).
    Życzę Ci tej odwagi 2020 roku, oraz wszystkiego co najlepsze :). Dziękuję za odwiedziny :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje :) Jednak z pewnością to nie jest krój dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest bardzo ładna, szczególnie jak się ma dobrą do niej figurę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha, akurat tej bym nie wybrała, kolor czerwony piękny, jedynie nie nosze takich asymetrii - z jednej strony nagie ramię, z drugiej długi rękaw. Czuje w taakich wypadkach dyskomfort termiczny, a wygodę jednak bardziej cenię niż odlotowy wygląd - jakby nie było, sukienka na pewno świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ta sukienka :) Taka urocza mała czerwona :)

    PS. Dziękuję za dodanie mojego bloga do zakładki " BLOGI KTÓRE CZYTAM" w pasku bocznym :) Bardzo mi miło :*

    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥