Translate

środa, 11 grudnia 2019

YABU

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Większość młodych ludzi bardzo często sięga po napoje energetyczne.
Nie jestem ich zwolenniczką, ponieważ mogą być szkodliwe dla zdrowia.
Energetyki, które są sprzedawane w sklepach stacjonarnych
 moim zdaniem mają okropny smak, dlatego nigdy ich nie kupuję.
YABU to jedyne naturalne energetyki, które szczerze mogę polecić!
Jedynie dla YABU robię wyjątek i jeżeli mam taką możliwość,
chętnie sięgam po ten energetyk. YABU to tłoczony na zimno sok jabłkowy,
który jest lekko gazowany. Smak tego energetyka jak dla  mnie nie mógłby być lepszy.
Uwielbiam soki jabłkowe, jednakże gazowanych nigdzie nie mogę znaleźć.
Zastanawiacie się jaki skład jest zawarty w tym napoju?
Napój składa się w 95,5% z jabłek, 0,5% CO2,  naturalnej kofeiny 0,032% 
oraz ekstraktu z guarany 0,02%.
YABU zapewni każdej osobie przypływ naturalnej energii, rozjaśni umysł 
oraz wywoła uśmiech na twarzy. 
Pobudzenie organizmu bez "monstrualnego" lub "odlotowego" obciążania go chemią.
Jaka jest moja opinia na temat tego produktu?
Na spróbowanie otrzymałam 24 sztuki,
YABU na pewno przyciąga osoby swoim smakiem, który jest bardzo,
bardzo dobry. Smak tego produktu można uznać za naprawdę wielki plus!
Opakowanie i nazwa przyciąga wzrok oraz zapada na długo w pamięć.
Mam nadzieję, że częściej będę mogła polecać Wam ten napój 
i jak najwięcej osób dowie się o jego istnieniu.
Znałyście wcześniej naturalny energetyk YABU? Jakie są wasze opinie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Media społecznościowe strony:

35 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym napoju :) Ostatnio jakoś unikam energetyków :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych napojach. Energetyków strasznie nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami wspomagam się energetykami więc Twoją rekomendację chętnie sprawdzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką energetykow ,nie pije ich
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz spróbowałam jakiegos napoju energetyzującego. Obrzydliwość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Energetyków na co dzień nie piję, ale nie gardzę w sytuacjach kryzysowych. Niestety, z mapki na stronie YABU wynika, że w moich stronach nie są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Energetykom mówię zdecydowanie nie, bo zawierają mnóstwo chemicznych dodatków. Jestem mile zaskoczona, że na na rynku pojawiła się ich zdrowsza alternatywa. Warto spróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te napoje i ich skład <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli jest bez chemii, no to ....może... gdybym już naprawdę zasypiała za kierownicą. Ale nigdy ich nie piłam. Wolę kawkę. Jest pyszna i na krótko pobudza. Pa,pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jestem uzależniona od energetyków, ale jakoś tego nie miałam okazji spróbować. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. I also like only natural, healthy drinks :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie pijam akurat takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę, ale nie pijam energetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie piję energetyków bo raz spróbowałam i był bardzo słodki. Może ten warto spróbować bo lubię napoje jabłkowe więc może będzie i dla mnie ok. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo nie lubię zapachu energetyków. Źle mi się kojarzy, dlatego ich nie piję :)
    O tych napojach pierwsze słyszę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niepotrzebnie użyli słowa energetyk. To zniechęca, uszkadzają trzustkę. Zoombi bądż, jak zombi haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow nie słyszałam o nich. Ja nie lubię gazowanych napojów i ogólnie słodzonych
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam są bardzo smaczne i pobudzające moj partner zawsze zabiera je w trase gdy nie ma jak wypic kawy to jest bardzo dobry zamiennik ������polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada sie ciekawie. Po energetyki sięgam rzadko, w skrajnych przypadkach - ta naturalna alternatywa zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Energetyki ostatnio polubiłam, tego chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzieś je już widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie piłam energetyków, bo śmierdzą na kilometr. Wolę kawkę. Tej firmy nie znałam, ale wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for your review. I think this drink is both healthy and yummy. Cool review! I follow your blog. Please follow me back^ beauty4fem.blogspot.com Glad to meet you. Victoria

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem kupuję energetyki, dobrze wiedzieć, że jest jakaś lepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra alternatywa dla klasycznych energetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam już o nich, ale nie miałam okazji wypróbować. Nie sięgam po energetyki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o nich. Od czasu do czasu można sięgnąć po takie specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam już dużo dobrego od nich, ale jakoś nie udało mi się na nie trafić. Trochę szkoda, bo po tych wszystkich pozytywnych opiniach z chęcią bym spróbowała.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Skład wydaje się niezły, często energetyki przepełnione są różnym chemicznym syfem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o tych napojach, ale pewnie by mi smakowały, skoro lubię soki z jabłkiem w składzie. Spokojnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koniecznie muszę spróbować :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥