Translate

czwartek, 19 grudnia 2019

Sfera Koszulek

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Mam nadzieję, że nie czekaliście z zakupem prezentów do ostatniej chwili.
Wiem, że najlepszym obdarowaniem kogoś bliskiego w okresie Bożego Narodzenia 
jest zwyczajnie spędzenie razem wspólnego czasu i obecność drugiego człowieka,
 jednakże nie każdy przepada za Magią Świąt z różnych powodów - nie warto wnikać jakich, 
gdyż każdy człowiek posiada własną historię życia - czasem niezrozumiałą dla innych.
Do osób, które od dziecka nie przepadają za Świętami należę również ja,
lecz w tym czasie warto pamiętać o ludziach, którzy byli z nami przez cały rok 
i chociaż małym prezentem pokazać im, że o nich pamiętamy.
Przez nadmiar obowiązków nie miałam pomysłu co mogę w tym roku 
podarować najbliższym pod choinkę, aby wywołać uśmiech na ich twarzach.
Na szczęście Sfera Koszulek mnie uratowała i przysłała dwie koszulki.
Pierwszą koszulkę otrzyma mój tata. 
Gdy byłam mała to zawsze oglądaliśmy razem różne animowane filmy. 
W tym roku była premiera filmu pt. " Król Lew", który również obejrzałam.
Chyba każdy z nas zna słowo HAKUNA MATATA - oznaczające, 
żeby nie martwić się różnymi problemami, które nas spotykają i patrzeć na świat z optymizmem.
Na koszulce został umieszczony PUMBA. Koszulkę wybrałam w kolorze szarym, 
żeby tak szybko się nie brudziła. Dostępnych jeszcze jest sześć kolorów. 
Wykonana została z porządnego materiału.
Jeśli jesteście zainteresowani jej zakupem to zapraszam TUTAJ!
Drugą koszulkę otrzyma moja chrzestna, która jest dla mnie Najlepszą Ciocią Na Świecie i myślę, 
że o tym wie. Jeżeli tak nie jest to dzięki tej koszulce na pewno się o tym dowie.
Koszulkę wybrałam w kolorze czerwonym, który jest symbolem miłości 
oraz kojarzy nam się z okresem Bożego Narodzenia.
Koszulka również jest dostępna w sześciu kolorach.
Została wykonana w 100% z wysokogatunkowej bawełny.
Posiada wzmocnienie w postaci podwójnego szycia wokół szyi oraz na rękawach.
Nadruk nie pęka, nie zmienia koloru oraz nie spiera się,
ponieważ wykonany został z foli Poli Flex Premium.
Mam nadzieję, że koszulka się spodoba. 
Jeśli jesteście zainteresowani zakupem takiej koszulki to zapraszam TUTAJ!
Na stronie sklepu Sfera Koszulek dostępne są MEGA PROMOCJE o wysokości -70%!
Warto skorzystać! A wy macie już pokupowane prezenty dla najbliższych czy tak jak ja czekaliście z tym na ostatnią chwilę? Co sądzicie o takich koszulkach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

29 komentarzy:

  1. Lubię taki fajne napisy na koszulkach. Są Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie luźne koszulki, a kiedy wzbogacone są o jakieś trafne napisy to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie takie koszulki, bluzy z własnym pomysłem. Super pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na prezent 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG kocham króla lwa może i mam kupione wszystkie prezenty dla bliskich ale na pewno po świętach zamówię sobie taką bo jest boska !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja loszulki kupiłam w zeszłym roku. W tym roku postawiłam na kubki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super koszulki, pierwsza jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie koszulki z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulki wyglądają fajnie. Ja kiedyś kupowałam na zamówienie, ale z obrazkiem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne koszulki , koszulka jest dobra na wszystko. Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze jestem w trakcie kupowania prezentów. Fajne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i pomysłowe koszulki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty będą. Może nawet wzbudzą uśmiech na twarzach obdarowanych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszulka! :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie fajny pomysł na zabawny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka z pumbą jest genialna!
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulki sa ponadczasowe i wszędzie się sprawdzą. Pozdrawiam Cię Doris i życzę Radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuu, mogłam kupić cioci taką koszulkę! Nie pomyslałam.. ale dzięki za inspirację, na pewno nadrobię! Osobiście również uważam, że święta to nie prezenty, a czas, jaki możemy poświęcic drugiej osobie.. :> To jest napiękniejsze, co może być;))


    Serdecznie zapraszam Cię na mój kanał, który dopiero otwiera skrzydła. Będzie mi niezmiernie miło, jesli zajrzysz, a jesli Cię zaciekawi, to nawet polajkujesz, czy zasubskrybujesz. To bardzo motywuje:))

    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Pumba wymiata 😀 Fajna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemne koszulki, można samemu sobie taką sprawić lub dla kogoś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥