Translate

sobota, 7 grudnia 2019

Atacama Gifts

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Gadżety z własnym nadrukiem są bardzo ważnym elementem 
w promowaniu. Za ich pomocą możemy zainteresować sobą wielu ludzi.
Od jakiegoś czasu stałam się pasjonatką zbierania kubków
dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby mieć kubki z logo bloga.
Trzeba przyznać, że ceramika jest dosyć droga i czasami ciężko jest znaleźć firmę,
która wykona dla nas duże zamówienie za niską cenę.
Atacama gifts posiada szeroki asortyment. W sklepie internetowym znajdziemy między innymi:
gadżety reklamowe, tekstylia reklamowe, outdoorowe gadżety reklamowe, ceramikę reklamową,
elektronikę reklamową, dziecięce gadżety oraz gadżety reklamowe VIP.
Na przesyłkę nie musiałam zbyt długo czekać. 
Moje kubki były porządnie zapakowane, także w czasie podróży nie mogły się stłuc.
Grafika została porządnie nałożona i świetnie się prezentuje.
Jak mogliście zauważyć na blogu pojawił się świąteczny - zimowy nagłówek.
Na stronie będzie widniał do 29.12.2019 r., a potem powróci poprzedni.
Na dwóch kubeczkach umieściłam grafikę ze świątecznym nagłówkiem,
jednakże pozostałe dwa zawierają główny nagłówek bloga.
Ceramiczne kubeczki na tej stronie kosztują 5,45 zł za sztukę,
lecz wszystko zależy również od projektu oraz ilości sztuk.
Moim zdaniem warto inwestować w takie gadżety, aby przyciągnąć uwagę innych.
Kubek z logo bloga stał się moim ulubieńcem.
A wy co sądzicie o kubkach z własnym nadrukiem? Popieracie taką formę promocji?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

23 komentarze:

  1. W tym roku kilku osobom kupiłam kubki z nadrukiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kubki z nadrukiem są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. taki kubek to świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatycznie to wygląda, a kubki dedykowane to faktycznie dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka :)
    Fajnie wygląda twój kubek. Jestem ogromną miłośniczką kubków chociaż widzę już, że ich czas zaczyna przemijać u mnie, ale nie przepadam za kubkami z logo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam kiedyś w prezencie taki kubek z moim zdjęciem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię takie kubki i często zamawiam. Fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kubki, takie z nadrukiem również. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kubki. Pamiętam jak kiedyś chłopakom na dzień chłopaka, dziewczyny z mojej klasy robiły takie kubki DIY. Cały myk polegał na tym, że malowało się coś markerem, a potem wkładało do piekarnika na odpowiednią temperaturę. Finalnie kubki można było nawet myć w zmywarce i nic się nie działo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek z logiem bloga to fajny pomysł 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł bardzo fajny. Ja już nie bardzo dbam o promocje. Coraz mniej czasu spędzam na blogowaniu. 8 lat to i tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka świąteczna edycja moim zdaniem bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na prezent, coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię kubki z nadrukiem. Jako prezent też by się nadawały.
    https://www.pielegnacyjny-zakatek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. taki kubeczek to super pomysł na prezent :)
    chciałabym taki z logo mojego bloga :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥