Translate

piątek, 6 grudnia 2019

KISSKIN JEWELRY

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
W ostatnim czasie bardzo polubiłam minimalistyczną biżuterię,
która jest nieodłącznym elementem każdej stylizacji!
Niedawno otrzymałam przesyłkę od sklepu internetowego KISSKIN JEWELRY.
W malutkim opakowaniu znajdowały się moje ulubione perły
które idealnie spiszą się podczas ważnych uroczystości.
Nie od dzisiaj mówi się, że małe jest piękne.  
Taka minimalistyczna biżuteria potrafi zwrócić uwagę wielu osób.
Co najbardziej lubię w perłach? Zdecydowanie ich elegancję, 
a także to, że praktycznie pasują do wszystkiego.
Kolczyki, które otrzymałam są wykonane na sztyfcie i zostały ozdobione cyrkoniami.
Wymiar ich wynosi 10mm x 6mm.
KISSKIN JEWELRY oprócz kolczyków oferuje również zakup:
bransoletek, naszyjników, stali szlachetnej, biżuterii ślubnej oraz najpopularniejszych bestsellerów.
Perełki, które otrzymałam zostały solidnie wykonane i jako plus zaliczam szybką wysyłkę 
oraz dobry kontakt ze sprzedawcą. Na KISSKIN JEWELRY obecnie trwa wyprzedaż biżuterii.
W sklepie do zakupu są dosłownie ostatnie sztuki, więc jeżeli szukacie 
prezentu dla mamy, cioci czy babci to serdecznie  polecam ten sklep.
Moje kolczyki na pewno założę podczas Świąt Bożego Narodzenia, 
gdyż świetnie będą się komponowały z moją sukienką.
Czy znałyście wcześniej sklep internetowy KISSKIN JEWELRY?
Podobają Wam się minimalistyczne kolczyki? Co sądzicie o tych?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

30 komentarzy:

  1. Bardzo gustowne kolczyki, chętnie sprawdzę ofertę tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne te kolczyki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Kolczyki to w zasadzie jedyna biżuteria jaka noszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię taką właśnie delikatną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne i bardzo delikatne, chociaż dla mnie za małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W swojej skrzyneczce nie mam biżuterii z perłami w ogóle. Muszę to zmienić, bo ostatnio przypadł mi do gustu naszyjnik. Te kolczyki pasowałyby do niego idealnie <3

    pozdrawiam,
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki sa przurocze, na co dzień jednak wolę tę wiekszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię minimalistyczne kolczyki, mam nawet podobne. Zajrzę do tego sklepu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolczyki chociaż ja osobiście preferuję większe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście za perłami nie przepadam i nie nosze ale kolczyki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam uczulenie na biżuterię nie będącą z metali szlachetnych i zawsze żałuję, bo jest tyle fajnych kolczyków, których nie mogę nosić. Lubię takie delikatne perełki :)
    Pozdrawiam, Alicja

    OdpowiedzUsuń
  12. mam kilka perełek i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  13. Minimalizm potrafi być piękny! I to nie tylko w biżuterii... ale w ogóle w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Minimalistyczne kolczyki pasują do wszystkiego i za to je lubię :) Są idealne na co dzień, do pracy, czy na eleganckie wyjście. Te, które ty pokazałaś idealnie pasowałby do każdej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są takie minimalistyczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna, elegancka biżuteria! Z chęcią przejrzę pozostałą ofertę poleconej marki :)
    Pozdrawiam serdecznie!v

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna biżuteria :) Lubię kolczyki z perełkami :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne!


    ------
    mój blog. zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolczyki... Bardzo świąteczne. Przynajmniej mi się tak kojarzą. :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne, ale to takie na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perełki są ponadczasowe i zawsze modne. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze perełki. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie najbardziej lubię perły. Zawsze piękna i elegancka biżuteria. Klasyka jednym słowem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥