Translate

środa, 13 maja 2020

VEXEL FASHION

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Od szesnastego kwietnia zostało wprowadzone obowiązkowe noszenie maseczek
mają na celu zasłonić nos oraz usta w miejscach publicznych.
Nie wiadomo w jakim terminie ten nakaz zostanie odwołany,
ponieważ sytuacja cały czas się zmienia. Zastanawiacie się, kiedy musimy je zakładać?
Otóż maseczki na twarzy musimy nosić jeśli przebywamy poza adresem miejsca zamieszkania
czyli poza własnym domem, a także podczas ruchu pieszego, w sklepach, pracy, autobusach.
Wszędzie tam, gdzie możemy spotkać się z większą ilością ludzi. 
Ja zbytnio nie mam potrzeby częstego wychodzenia z domu, gdyż z natury jestem domatorem.
Mimo wszystko cieszę się, że mam własny ogródek i nie muszę spędzać 
całego dnia w murach czterech ścian. Mimo wszystko jak byłam tydzień temu na zakupach 
to widzę, że ludzie w moim mieście stosują się do zaleceń i większość na twarzy ma maseczkę.
Zazwyczaj są one w jednym - tradycyjnym kolorze czyli czarnym oraz białym.
Wiem, że wiele osób  samemu szyje maseczki z przeróżnych materiałów i naprawdę podziwiam 
ich za cierpliwość, bo takie szycie z całą pewnością zajmuje wiele czasu.
Ja niestety nie mam smykałki ani zdolności do krawiectwa, pomimo iż moja babcia była krawcową 
i niejednokrotnie widziałam jak tym się zajmuje. Jak widać nie można mieć wszystkich zdolności,
dlatego zazwyczaj kupuję maseczki na gotowca. Moim zdaniem maseczki w jednym kolorze mogą być trochę nudne, dlatego warto postawić na różne wzory, które nie tylko będą oryginalne,
lecz również będą nas wyróżniać z tłumu. Kto wie może na ich widok jakaś osoba z ulicy się uśmiechnie. Zdecydowanie bardziej potrzebujemy teraz trochę kolorów i radości, 
gdyż obecne czasy nie są zbyt wesołe. Pomimo wszystko należy myśleć pozytywnie, 
ponieważ epidemia prędzej czy później na pewno się zakończy, 
a my będziemy musieli wrócić do normalności.
Niedawno od firmy VEXEL FASHION otrzymałam cztery maseczki do noszenia.
Pierwsze trzy maski są dla kobiet natomiast ostania dla mężczyzny.
Wszystkie w 100% zostały wykonane z poliestru i za każdym razem możemy je prać.
Gumki nie wrzynają się w nasze uszy i zapewniają nam poczucie komfortu podczas ich noszenia.
Maseczka ze wzorem pandy zwyczajnie skradła moje serce. Jej cena wynosi 14,99zł.
Druga maseczka ma wzór kolorowego motyla na czarnym materiale. Cena maseczki: 14,99zł.
Trzecia maseczka posiada wzór rozświetlonego kwiatu na materiale. Cena maseczki: 14,99zł.
Trzecia maseczka posiada wzór jakiegoś potworka z otwartą paszczą 
i raczej na jej zakup bardziej zdecyduje się płeć męska. Cena maseczki: 14,99zł.
Maseczki w tym sklepie znajdziemy o różnym przedziale cenowym 
chociaż większość z nich kosztuje właśnie 14,99zł.
VEXEL FASHION w swoim asortymencie oferuje również odzież z przeróżnymi motywami.
Fani Anime oraz inne osoby z całą pewnością znajdą tam coś ciekawego dla siebie.
Czy znaliście wcześniej ten sklep? Co sądzicie o powyższych maseczkach?
Przestrzegacie ich noszenie? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

37 komentarzy:

  1. Ooo nie znałam tej firmy, ale mają fajny asortyment :) Maseczki pięknę, zwłaszcza ta pierwsza hehe. Ja nie noszę maseczek na dworze bo w Belgii nie trzeba, w pracy za to tak

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklepu nie znałam, ale mają naprawdę fajne wzory maseczek
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne te maski. Niezwykle oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz maseczka jest jak element stroju :D Ta z zebami potwora jest przerazająca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie trzeba mieć podejście : modny gadżet. I nosić. :)
    Ja mam taką z napisem #trzymajdystans. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Panda jest świetna! :) Pozostałe także ciekawie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Those are really cute!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, bardzo fajne te maski. Ja ostatnio kupiłam maseczki w kwiaty, ale chcę jeszcze zamówić jakąś, żebym miałam na zmianę. Muszę zapoznać się z ich asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super maseczki. Ta pocieszna mordka mnie rozczuliła, zębiska rozbawiły, a dwie pozostałe ujęły nastrojowością. Sama noszę takie jednokolorowe, lecz może zdecyduję się też na barwniejsze warianty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe wzory na maseczki. Ta w podobizną do zwierzątka jest urocza. Ja mam standardowe maseczki czarne i białe.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajnie wyglądają te maseczki, tak można sobie urozmaicić spełnianie wymogów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele firm nabija ludzi w butelkę i chce się wzbogacić na szyciu maseczek ;) Te widać, że nie są dobrej jakości a mówię to jako osoba, która również szyła maseczki - z tym, że miały prostsze szwy, dwuwarstwowy, grubszy, ale oddychający materiał, grubszą gumkę, która nie pęknie tak łatwo i na dodatek kosztowały: 5zł ;) Zarobek dla siebie na czysto miałam dwa złote z maseczki. Przy szyciu maseczki dla samej siebie nie schodzi długo. Skoro ja nigdy nic nie szyłam, a nauczyłam się szyć maseczki to myślę, że każdy może uszyć sobie taką w domu tylko trzeba pamiętać, że materiał ma tu kluczowe znaczenie. No chyba, że komuś jest potrzebna maseczka tylko po to by nie dostać mandatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. My mamy takie profesjonalne,ale te ładnie wyglądają ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem ile czasu musi minąć ale ja nadal czuję się jak głupek w tej maseczce :/ Pomimo że wszyscy w niej chodzą . Poza tym dla mnie maseczki to problem bo niestety duszę się w nich :(
    Ale te są urocze zwłaszcza ta panda :3
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama jest z zawodu dziewiarką, więc podstawowe szycie, nie stanowi dla niej problemu. To samo moja babcia, nie dość, że wyszywała, to i szyć umiała. Ja (podobnie, jak i Ty) ani po jednej, ani po drugiej, nie odziedziczyłam pasji do robótek ręcznych. A panda faktycznie najsłodsza. Zastanawiam się tylko, czy takie maseczki są tak skuteczne, jak te z apteki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne i urocze maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne są te maseczki - ta z kwiatem mi się najbardziej podoba 😍
    Też podziwiam osoby które same je robią i tak jak Ty -stawiam na gotowe 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem domatorką, a jednocześnie kocham podróżować. hehe Śliczne maseczki, fajne materiały, wzornictwo. Moja mama uczyła się na krawcową, to uszyła nam wszystkim maseczki, jedną mam ze słońcem, a dugą z gwiazdą. W ciepłe dni nie daję rady, wtedy to już na maksa wolę zostać w domu. hehe Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta z panda faktycznie jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przestrzegam nakazu noszenia maseczek; inaczej można dostać mandat.
    W Krakowie wszyscy przestrzegają tego nakazu.
    Maseczki są urocze, szczególnie ta z pandą jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maseczka z pandą jest taka urocza. <3
    Ja mam bawełniane maseczki wiązane na sznureczki. :D
    Przesyłam Ci pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. maseczki to teraz stały element stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne maseczki.Wesołe i kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam mam zwykłą białą maseczkę, jak dla mnie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są te maseczki, ja zakochałam się w tej z panda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale rewelacyjna, ta ze słodką pandą. Ja mam białą, zwykłą maskę,ale zdecydowanie przydałoby mi się coś bardziej pozytywnego. Cudne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super są te maseczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki, ale mają piekne maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę ogródka!
    Ja akurat nie noszę maseczek tylko chustę/bandanę, jak zwał tak zwał, bo mi wygodniej xD

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak temat na czasie! ;) zabawne te maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne, ale jak dla mnie wystarczy jedna, no może dwie, na zmianę. A czy noszę? Tak, ale tylko w miejscach gdzie jest tłum!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalne te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocza ta maseczka z pandą :) Ja sobie ostatnio kupiłam różową maseczkę w białe kropeczki :) Jak już trzeba nosić to chociaż niech będzie ładna :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne maseczki, szczególnie przypadła mi do gustu ta z kwiatem, bo to moje ulubione kolory. Zabawna jest ta z ustami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥