Translate

niedziela, 24 maja 2020

brokergsm

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jak ostatnio wspominałam bezpieczeństwo telefonu jest naprawdę bardzo ważne,
jeśli nie chcemy co chwilę płacić wielkich kwot za jego naprawę.
Oprócz szkła hartowanego powinniśmy również zaopatrzyć się w futerał,
który nie tylko doda naszemu urządzeniu oryginalnego wyglądu, 
lecz tak samo zapewni ochronę obudowy naszej komórki.
Na rynku jest szeroki wybór takich artykułów.
Ostatnio od sklepu brokergsm otrzymałam trzy futerały na telefon, 
które możecie zobaczyć poniżej. Czym kierowałam się przy wyborze futerału?
Jak to kobieta zwykle miewa najpierw zwróciłam uwagę na kolor.
Przeglądając asortyment sklepu brokergsm jako pierwszy zwrócił moją uwagę 
produkt w kolorze różowym. Chyba nikogo już to nie zdziwi, 
że pomimo swoich lat nadal mam małego fioła na punkcie tej barwy.
Wszystkie futerały bardzo łatwo się zakłada i nie ma z nimi najmniejszego problemu.
Wycięcia na wszystkie porty zapewniają dobrą obsługę i nie musimy się martwić,
że coś nam nie będzie działało. Cena tego futerału wynosi 29,99zł.
Drugi futerał jest w kolorze łososiowym. 
Kolor jest bardzo delikatny, jednakże mimo wszystko 
przepięknie się prezentuje na telefonie. Matowa struktura posiada właściwości antypoślizgowe.
Minimalistyczna konstrukcja nie pogrubia telefonu. 
Podwyższony rant wokół aparatu jest dodatkowym zabezpieczeniem 
przed ewentualnym stłuczeniem. Cena tego futerału wynosi 22,99zł.
Ostatni futerał miał być w kolorze niebieskim, 
aczkolwiek jego kolor bardziej przybliżony jest do szarego.
Właściwości tej obudowy są identyczne do futerału łososiowego.
Cena tego produktu również wynosi 22,99zł.
Brokergsm przygotował dla Was specjalny kod rabatowy o wartości -10%.
Hasło kodu: Pretty
Wystarczy przy zakupach go wpisać, aby rabat został naliczony.
Jestem ciekawa co sądzicie o tych futerałach? 
Czy znaliście wcześniej ten sklep internetowy
A może mieliście okazję robić w nim zakupy?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

38 komentarzy:

  1. Super, pastelowe kolorki! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś fazę na etui do telefonu :D Teraz gdzieś leżą i się kurzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kolorystyka i nie dziwię się, że nie potrafiłaś zdecydować się na jeden kolor. Miałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory. Uwielbiam takie rzeczy do telefonu. Mam już sporą kolekcję i nigdy nie mam dość :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam różowe etui! :) Podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te futerały. Takie klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeden case w odcieniu złota tak jak telefon, tyle mi wystarcza :) on ma tak naprawdę chronić, więc nie zwracam uwagę czy jest kolory, wzorzysty czy nie - a wręcz im mniej, tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tego sklepu, fajne futerały, najlepszy ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze dwa tygodnie temu chciałabym ten w kolorze Trójkowego różu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie ładne, ale skoro niebieski to mój ulubiony kolor, zdecydowałabym się na ten właśnie wariant, jeśli miałabym sprawić sobie tylko jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Those are lovely colors!

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie zmieniac pokrowce na swoim telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nosze swój bezbarwny od lat (o dziwo trafiłam na taki który nie zolkie-nie wiem jakim cudem). Ogólnie bardzo mało inwestuje w case na ten moment, ale kiedy to był mój nałóg :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie i rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój telefon ubrany jest w bezbarwne etui. Gdybym miała zmienić kolor to na łososiowy. Dlaczego? Bo kolorek jasny,optymistyczny i łatwo można go zauważyć ( nawet w ciemniej torebce)a jednocześnie nie krzykliwy. Jednakże każdy ma swoje ulubione kolory i wybierze wg własnego gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam odblaskową, taką żółtą :) ale mi się już nieźle przydarła

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój telefon ubrany jest w etui z wizernukiem loga mojego ukochanego serialu SoA. Ale faktycznie telefon bez etui to pewne ryzyko

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kolorki, ja ostatnio noszę etui z magenesem do samochodu, ale na takim jednokolorowym takie kółeczko też by się fajnie prezentowało
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki świetne :) sama bym nie wiedziała który wybrać

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kejsy.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tym sklepie, futerały piękne, kolorowe :)
    Też lubię ozdabiać swój telefon, aktualnie mam etui we flamingi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele lat nie miałam ale jak już kupiłam przekonałam się że jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się szczerze tak bardzo nie podobają te etui, sklepu tez nie znam i na razie chyba nie skorzystam bo mam etui zamykane, ale chętnie polecę niesfornym znajomym :p

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna kolorystyka kolory idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne kolorki, ja mam taki, ale czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie ostatnio stwierdziłam, że przydałaby się jakaś mała zmiana mojemu smartfonowi :) Dobra cena tych etui :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze gdy mam nowy telefon to pierwszą rzeczą jaką robie jest kupienie etui i szybki. T podstawowa ochrona telefonu. Wesołe, letnie kolory pomogą szybko znaleźć telefon w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie etui i szybka na telefon to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne kolorki. Może jestem nie z tej epoki i wstyd się przyznać ale od niedawna mam telefon z dostępem do internetu więc większy niż dotychczas i chyba muszę poszukać takiego "ubranka". Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne kolory
    Nigdy nie miałam etui czy futerału na telefonie

    OdpowiedzUsuń
  31. co prawda jestem na etapie zmiany futerału, ale potrzebuje taki z klapką- najlepiej się u mnie sprawdza:) i oczywiście w niebieskim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybrałabym niebieski, bo jeszcze u nikogo etui w tym kolorze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. No i super, telefon potrzebuje takiego zabezpieczenia a i też super wygląda. Niestety naprawy i tak czasem się przydarzają, to jest normalne. Ja tak mam świetny serwis i-src.pl radzą sobie z każdym sprzętem od Apple.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥