Translate

środa, 15 kwietnia 2020

Vobro

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Obecny czas jest dla wszystkich bardzo ciężki.
Liczba zakażonych osób w Polsce ciągle wzrasta
do góry - nie wspominając już o tym
ilu ludzi zmarło na całym świecie przez koronawirusa. Musimy mieć nadzieję, że wszystko
za jakiś czas wróci do normy i wyciągniemy
na przyszłość jakąś lekcję, że czasami warto się zatrzymać i zastanowić co tak naprawdę w życiu
jest ważne. Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Vobro przesyłkę w której znajdowało się dwanaście sztuk bombonierek z pralinkami o różnych smakach.
Pralinki są oblane wysokiej jakości czekoladą 
i skrywają w swym wnętrzu popularne desery. 
Panna Cotta to czekoladki z pysznym malinowym nadzieniem, które rozkochają w sobie miłośników czekolady i włoskich deserów w miniaturowej odsłonie. Coconut & Caramel stanowią bajecznie pyszne połączenie kokosowej i karmelowej rozkoszy wprost z tropikalnego raju. 
Coffee & Cream urzekają kremowym nadzieniem 
o smaku włoskiego espresso z wyrazistą czekoladową nutą. Pralinki Panna Cotta zwyczajnie pokochałam 
i zajmują u mnie pierwsze miejsce. 
Smakują naprawdę przepysznie.
Jednym słowem rozpływają się w ustach.
Pralinki Coconut & Caramel są wyśmienitym połączeniem. 
Caramel zamknięty w czekoladzie 
jest bardzo płynny, dlatego przy jedzeniu należy uważać, aby się nie pobrudzić.
Trzecie miejsce zajmują pralinki 
Coffee & Cream tylko i wyłącznie dlatego, 
że zbytnio nie przepadam za smakiem kawy. 
Mimo wszystko pralinki w smaku 
są bardzo dobre.
Myślę, że warto taką bombonierką podzielić się 
 z bliskimi, aby osłodziła nam życie 
podczas domowej kwarantanny.
Mała informacja dla czytelników.
Przez jakiś czas wpisy nie będą pojawiały się 
na stronie, ponieważ mój sprzęt uległ awarii 
i na ten moment nie mam gdzie oddać go do naprawy, ponieważ dosłownie wszystko jest pozamykane. 
Ten wpis robiłam na komórce, lecz nie jest to zbytnio komfortowe. Obecnie rozwijam blogowego fanpage, także nie próżnuje. Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi i będziecie czekać na nowe wpisy.
Jestem ciekawa czy znaliscie 
wcześniej firmę Vobro
Skusicie się na zakup tych bombonierek? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzu 
i do usłyszeniaTrzymajcie się zdrowo.

37 komentarzy:

  1. Czekoladki maja zdecydowanie moje smaki ;) szczególnie te kokosowe i kawowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę słodyczy w tych czasach na pewno każdemu się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię słodycze tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te kokosowe ,chyba się skuszę 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam ale kokosa kocham. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. No, a co Ty mnie tu tak kusisz... hehe Wszystkie bym zjadła, wyglądają tak smakowicie. :)))) Zdrówka kochana, pokonamy wspólnie paskudnego wirusa! Miłej środy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale pralinki Panna Cotta
    na pewno polubiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej firmy, ale o jacie ile słodkości
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadam ich pewne czekoladki i bardzo mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czekoladki. Nie jestem pewna, ale chyba z tej firmy nie jadłam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czekoladki, ale tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czekoladki Vobro. Dobra, polska jakośc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekoladki fajne. Zapamiętam firmę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, te czekoladki muszą być przepyszne! :)
    Pozdrawiam :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi czekoladkami z nadzieniem, ale fajne jako dodatek do prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę kojarzę, czekoladki chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy, ale nie pogardziłabym taką paczuszką! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tej firmy ale panna cotta już mnie skusiła!

    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają wspaniale i smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firma zapisana i na pewno z chęcią skosztuję tych pralinek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Firmę chyba znam, ale nie pamiętam czy kiedykolwiek coś jadłam, na pewno :D ale teraz nie potrafię sobie przypomnieć :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniam, zjadłabym sobie taką czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają smacznie. Aż mi się coś słodkiego zachciało zjeść ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile słodkości! :) Mniam, ale bym zjadła :) Uwielbiam takie czekoladki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie wyglądają bardzo smakowicie. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  26. Choć ta marka do najlepszych nie należy to chętnie spróbowałabym tych smaków. Uwielbiam testować nowości.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie znałam wcześniej tej firmy i nic o niej nie słyszałam, może dlatego ze dawno nie kupowałam żadnych bombonierek. ;)

    Obserwuję i pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Now I crave chocolate 🍫.... These looks yummy.please stay safe.
    Would you want us to follow each other on Instagram: @glowyshoe

    Glowyshoe's blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥