Translate

wtorek, 26 maja 2020

aspekto

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Już za tydzień - dokładnie w następny poniedziałek będzie Dzień Dziecka.
Chyba każdy z nas pamięta takie czasy, gdzie jako dzieci dostawaliśmy 
z okazji tego dnia prezenty nieraz większe lub mniejsze, 
ale zawsze sprawiało nam to wielką radość i wywoływało szeroki uśmiech na twarzy.
Pamiętam, że u mnie w mieście specjalnie w tym dniu organizowano różne zabawy,
było wędkowanie i za największą złowioną rybkę otrzymywało się jakąś nagrodę.
Z tego powodu od firmy aspekto otrzymałam kolejny zestaw do badmintona,
który przy najbliższej okazji podaruję kuzynce i może jeszcze komuś kogo znam,
ponieważ nie potrzebuję aż tak dużo rakietek z lotkami, a właśnie im może się przydać.
Na pewno będą z tego prezentu zadowoleni, a przecież co może być lepszego 
niż ruch na świeżym powietrzu i świadomość, że sprawiło się komuś radość?
Ten zestaw do badmintona posiada cztery rakietki, dwie lotki, 
odciągi, szpilki, pokrowiec, słupki oraz siatkę do gry.
Siatkę chciałam wam pokazać jak prezentuje się na zewnątrz, jednakże przez pogodę 
nie ma takiej możliwości, ponieważ od tygodnia cały czas pada albo kropi mżawką,
dlatego możecie ją zobaczyć w stanie leżącym na podłodze.
Uwierzcie mi na słowo, że siatka jest naprawdę bardzo długa 
i chyba nie starczyłoby mojego pokoju, żeby Wam ją pokazać.
Na zdjęciu jest przycięta, gdyż inaczej nie zmieściłaby się w kadr aparatu.
Rakietki są w dwóch różnych kolorach. 
Pierwsze mają obramowanie żółte, a drugie pomarańczowe.
Lotki po uderzeniu nie nabierają zbyt dużej prędkości,
dzięki czemu ten sprzęt jak najbardziej nadaje się dla młodszych dzieci,
które bez problemu powinny opanować tajniki tej gry.
Zamieszczony pokrowiec zapewnia dużo łatwiejsze przenoszenie 
wszystkich elementów w dowolne miejsce, więc nawet do rodziny można 
taki sprzęt ze sobą zabrać i rozegrać wspólną partyjkę badmintona. 
Na pewno dzieci jak również dorośli będą mieć z tego dużo frajdy.
Jak mówi pewien cytat:

34 komentarze:

  1. Nie kojarzę tego sklepu ☺
    Szczerze to nigdy jakoś nie świętowałam Dnia Dziecka ,teraz też go nie obchodzę
    A zestaw który dostałaś , bardzo fajny ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaaa! Lata nie grałam w badmintona!
    Przywołałaś u mnie piękne wspomnienia, uwielbiałam tę grę, gdy byłam dzieckiem <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego sklepu :) W badmintona nie grałam lata, chętnie bym zagrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pograłabym, może ślamazarnie, ale pograłabym i pewnie super bym się bawiła. :) Toż ja dziecko moich rodziców, także oczywiście, że obchodzę dzień dziecka, bo też czemu nie. ;D Wystarczy przytulenie i magiczne słowa KOCHAM CIĘ CÓRCIU, wtedy córcia uradowana. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw! Chętnie bym zagrała! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym się z takiego prezentu ucieszyła, nawet teraz. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ale bym sobie taki prezent sprawila <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2020/05/dostaam-sie-na-lekarski-wstep.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tego sklepu :) Bardzo lubię grac w badmintona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O super pomysł na prezent. Właśnie szukam fajnego zestawu dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie grałam w badmintona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju, jak ja dawno nie grałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nas ma w sobie coś z dziecka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię grać w badmintona. Kojarzy mi się ta gra głównie z dzieciństwem i młodością. Nauczyłam też grać moje dzieci.
    Piękny jest twój zestaw do badmintona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepu nie kojarzę. Paletki dzieci mają, myślą, co by chciały dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiałam w to grać jak byłam dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sklepu nie znam, natomiast w badmintona niegdyś grałam troszkę zawodowo:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam sklepu, a ostatniego dnia dziecka nie pamiętam, pewnie dostalam słodycze od mamy xD Ogólnie w Belgii to swięto nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam sklepu, ale zestaw wygląda bardzo fajnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam grę w badmintona :D Sklepu nie kojarzę ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Grałam w tę grę jako dziecko.Miło sobie powrócić wspomnieniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł na prezent idealny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Great selection! ✔️✔️✔️ Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie grałam w badmintona, fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam grać w badmintona! Ostatnio grałam z siostrą i nieźle nam to wychodziło :D
    Ten zestaw widać, że jest solidnie wykonany, świetnie wygląda.
    Kocham "Małego Księcia" i ten cytat... ♥

    Obserwuję blog, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw do badmintona. A co do Dnia Dziecka, to zawsze lubiłam takowe święto i do dziś mam do niego sentyment. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sprawa, w tenisa nigdy się nie nauczyłam, ale w badmintona można grać wszędzie, więc zestaw warto kupić:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój syn jeszcze jest za mały na takie zabawki. Sama jednak jako dziecko uwielbiałam Badminton. To jest stara, trochę zapomniana zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny zestaw, ale moje chłopaki jakoś nie przepadają za tą grą, bo kupiłam im kiedyś badmintona i leży w szafie. Ku mojemu niezadowoleniu, wolą jednak gry komputerowe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego sklepu, ale sprawili Ci fajny prezent. ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny prezent :) to jedna z moich ulubionych gier :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥