Translate

sobota, 23 maja 2020

Vobro

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami.
Każda mama będzie obchodziła swoje święto już 26.05.2020r.
Pewnie zastanawiacie się co możecie im kupić?
Ja tradycyjnie stawiam na bombonierki, które każdemu osłodzą życie,
ale moim zdaniem oprócz małego podarunku w szczególności powinniśmy 
poświęcić im w tym dniu swój własny czas. 
Wiadomo, że każdy człowiek jest zabiegany, 
posiada własne sprawy na głowie i ogólnie ma swoje życie. 
W szczególności mam tutaj na myśli osoby dorosłe, które nie mieszkają już z mamą.
Wiem również, że rodzinne relacje nie zawsze się układają tak jakbyśmy chcieli,
jednakże w takim dniu warto zachować się przyzwoicie i zakopać chociaż na chwilę wojenny topór.
Jeżeli wasze mamy już nie żyją to odwiedźcie ich grób na cmentarzu 
i zapalcie znicz jako zwyczajny symbol pamięci.
Jakiś czas temu od firmy Vobro otrzymałam sześć sztuk pralinek Cherry Passion,
które są naprawdę przepyszne, ale przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich,
ponieważ ich nadzienie zawiera w środku czereśnię oraz alkohol.
Czereśnia jest wyczuwalna, więc osoby, które nie przepadają za tym owocem 
lub alkoholem na pewno w ich asortymencie znajdą również inne bombonierki, 
które spełnią wasze wymagania i oczekiwania względem smaku.
Pudełeczko Cherry Passion zawiera 126g 
i znajduje się w nim dziewięć pralinek w kształcie kopczyka.
Jako duży plus zaliczam fakt, że pralinki: 
nie zawierają barwników, nie mają konserwantów,
nie zawierają tłuszczów utwardzonych ani nie posiadają oleju palmowego,
Moim zdaniem sam wygląd bombonierki naprawdę przyciąga uwagę 
i prezentuje się bardzo profesjonalnie. 
Chyba każdy jako pierwszy spojrzał na soczystą wiśnię oblaną czekoladą na przodzie pudełka.
Jestem ciekawa jak wy spędzacie Dzień Matki? 
Dajecie im jakieś prezenty z okazji tego dnia?
Co sądzicie o pralinkach Cherry Passion? Może mieliście okazję je próbować?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

37 komentarzy:

  1. Moja mama słodyczy nie lubi ale dziś byłam na zakupach i prezent już kupiony
    We wtorek tylko jakiś kwiatek i jechać do mamusi w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nieraz miałam okazję kosztować produkty tej firmy i są smaczne. Ja mamie kupię natomiast coś kwiecistego. Uwielbia różne ciekawe roślinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już mam prezent dla mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne są te czekoladki, sama się o tym przekonałam. Opakowanie także przyjemne wizualnie. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Zalezy kto co lubi, moja mama aktualnie unika słodyczy więc z tego prezentu nie byłaby zadowolona.
    Ja już mam prezent dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojej kupiłam jej ulubione kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pralinki! Próbowałam te zaprezentowane - są wyśmienite :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych, ale moja mama kocha pralinki i ogólnie czekoladę, a więc jestem pewna, że by się jej spodobało.
    BTW. bardzo fajnie, że nie zawierają barwników i konserwantów
    Ja w tym roku pewnie też kupię mamie coś słodkiego :)

    Życzę miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych akurat nie jadłam, ale ogólnie wiśnie i śliwki w czekoladzie cieszą się dużym powodzeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo mojej mamie przypadły by do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię niczego z wiśniami;) A na dodatek nie spożywam alkoholu pod żadną postacią:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent dla mamy już mam. Taką bombonierkę sama bym sobie kupiła 😉.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my god this is so cute!

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swojej Mamie wysłałam już życzenia pocztą 🏵️. Tradycyjnie, jak zawsze wybrałam kartkę naj♥️
    Pomysł z pralinkami dobry, pod warunkiem, że ktoś lubi słodycze. Ja na ten przykład nie.
    Pozdrawiam serdecznie w rześki poranek🌼☕🍓🙋

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie bombonierki. Ale prezent dla mamy już mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Looking delicious! 👏👏👏 Have a great weekend! 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przemawia do mnie fakt, że powyższe pralinki nie zawierają barwników, nie mają konserwantów, nie zawierają tłuszczów utwardzonych ani nie posiadają oleju palmowego. W takim razie chętnie skuszę się na te czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu usuwasz moje komentarze lol, wystarczyło normalnie odpowiedź na pytanie a nie robić szopkę usuwając komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zapytać pod jednym postem, a nie pod wszystkimi. Naprawdę umiem czytać.
      Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się pod wpisem 6-lat blogowania. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ja nie próbowałam jeszcze takich czekoladek, ale wyglądają pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku postanowiłam, że upiekę coś samodzielnie :) Aczkolwiek czekoladki wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym to zjadła przed podaniem mamie prezentu:D:D:D kocham słodycze lol

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie czekoladki w prezencie dla mamy to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Praliny nigdy się nie znudzą a te wyglądają dodatkowo bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myśle, że słodycze to zawsze dobry pomysł na prezent!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te pralinki! Są one idealnym pomysłem na prezent ;) ja już kupiłam mojej mamie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodycze to zawsze dobry pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bombonierki zawsze są miły dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pralinki jednak jem sporadycznie. Tych czekoladek jeszcze nie próbowałam.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda,że nie mogę się podzielić opinią, nie zie jadłam tych pralinek.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moze nie mamie ale wiem ze tacie by zasmakowalo hahahah on ostatnio fiola na punkcie slodyczy ma :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te pralinki lubię najbardziej :) Są naprawdę pyszne. Ja też uważam, że bombonierki to zawsze trafiony upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bukiet kwiatów i słodko-procentowy kosz prezentowy z kwiaciarni wysyłkowej jutro dostanie moja Mama. Tych pralinek nie miałam okazji spróbować, ale kto wie, kto wie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno pyszne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥