Translate

piątek, 15 maja 2020

Lady Lorence

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Wiadomo nie od dzisiaj, że moda jest w świecie bardzo ważna,
ponieważ to ona najczęściej wyznacza nowe trendy, którymi niejednokrotnie się inspirujemy.
Jednak czy kiedykolwiek zastanawialiśmy się nad tym ile razy w ciągu roku kupujemy 
jakąś rzecz, która potem zajmuje nam wyłącznie miejsce w szafie 
i za pewien czas jest przez nas wyrzucana? Czy nie warto dać takim ubraniom drugie życie?
Praktycznie w każdym mieście znajdziemy sklep z ciucholandem w którym możemy 
nabyć markowe, używane ubrania nieraz za bardzo niską cenę.
Moim zdaniem rzeczy z takich sklepów wcale nie są gorsze od tych,
które kupujemy w galeriach handlowych.
Nie powinniśmy też uważać, że ktoś jest mniej zamożny skoro decyduje się na zakup takich ubrań,
bo naprawdę wiele osób coraz chętniej korzysta z ubrań używanych.
Dzisiaj z przyjemnością przedstawiam Wam sklep  Lady Lorence z odzieżą używaną,
która jest naprawdę świetnej jakości, a sama strona internetowa jest bardzo przejrzysta
oraz przyjemna dla oka.Właśnie niedawno od Lady Lorence odebrałam przesyłkę
w której znajdywały się cztery rzeczy. Wszystkie produkty nie mają żadnych uszkodzeń,
więc z tego powodu jestem naprawdę zadowolona!
Dodatkowo paczuszka była bardzo ładnie zapakowana.
Podczas przeglądania sklepu jako pierwsza wpadła mi w oko czarna bluzeczka z długim rękawem,
która posiada również ramiączka widoczne na zdjęciu.
Na samej górze zamieszczona została mała falbanka nadająca bluzce dużego szyku.
 Marką czarnej bluzeczki jest Gina Tricot.
Druga bluzka, która bardzo mi się spodobała jest koloru białego. 
To typowa hiszpanka, która w okresie letnim będzie przeze mnie na pewno często używana.
Na ramionach została wszyta gumka i jak widać przepięknie prezentuje się również falbanka. 
Trzecia bluzka jest tak samo koloru czarnego i prezentuje się również jako hiszpanka.
Bluzeczka jest na ramiączkach oraz posiada z przodu czarną falbankę. 
Marką tej bluzeczki jest Boohoo.
Ostatnią rzeczą na którą się zdecydowałam są jasne spodnie jeansowe
które również otrzymałam w stanie idealnym. 
Nie znalazłam na nich żadnych dziur ani przetarć.
Spodnie mają kieszonki z przodu, a także z tyłu. Marką tych spodni jest H&M.
Poniżej przedstawiam jeszcze ubrania ze sklepu Lady Lorence 
na które z całą pewnością warto zwrócić uwagę.
Lady Lorence przygotował dla Was kod rabatowy o wartości -25% na wszystkie produkty.
Wystarczy przy zakupie wpisać kod: prettygirls20 , aby rabat został naliczony.
Kod rabatowy jest ważny do 22.05.2020r.
Na blogowym FANPAGE, trwa również konkurs w którym każdy uczestnik wygrywa -40%
 zniżki na wszystkie produkty po wykonaniu specjalnych zadań, które są opisane w poście.
Można wykorzystać wyłącznie jeden kupon -25% podany w tym wpisie
lub -40% biorąc udział w zabawie. Kody rabatowe są na jednorazowe zakupy i ważne przez tydzień.
Czy znaliście wcześniej sklep Lady Lorence
Jakie jest wasze zdanie na temat ubrań używanych?
Robicie zakupy w ciucholandach? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

39 komentarzy:

  1. Super sprawa! Gratuluję współpracy! :)) Sama korzystam z kilku aplikacji i często robię zakupy w sklepach z odzieżą używaną.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja doceniam wszelkie eko rozwiązania, dlatego też popieram kupowanie używanych ubrań. Sama robię zakupy w second-handach, chociaż od czasu koronawirusa nie chodzę po lumpkach. Ten sklep ma bardzo fajny asortyment. Muszę rzucić okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sklepy z używaną odzieżą, aczkolwiek zawsze 8/10 moich wyborów trafia z powrotem na wieszak po przymierzeniu, dlatego wolę jednak stacjonarnie kupować takie ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ciucholandy, ale myślę, że trzeba mieć cierpliwość do wyszuania czegos idealnego. Mi udało się złapać ładną, obcisłą czerwoną sukienke na walentynki za 5 euro,, a w Polsce kupiłam fajny sweter na wagę

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie swoje ubrania, których już nie noszę, wymieniam lub sprzedaję za symboliczne grosze, cieszy mnie, gdy dostają drugie życie, bo zwykle nie kupuję byle czego i zawsze trochę mi ich żal się pozbywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że są sklepy z odzieżą używaną w Internecie. Bardzo ciekawe!
    Milena blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ta czarna koszulka podoba mi się najbardziej :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba <3 Hiszpanki ostatnio bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam używane ubrania, zazwyczaj wyszukuję je w stacjonarnych lumpeksach albo na olx :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o takim sklepie, niemniej ja bardzo lubię Vinted. Tam też można znaleźć coś dla siebie i sprzedać niepotrzebne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takich sklepach często można znaleźć perełki, które są ponadczasowe i wyjątkowe. Gratuluję współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że w Internecie powstaje coraz więcej sklepów oferujących używaną odzież. Myślę, że stwierdzenie "więcej za mniej" w tym przypadku jest adekwatne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ciuszki! Warto zerknąć do sklepu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy sklep :) Ja też chetnie zaglądam do second-handów. Zakupy przez Internet są jednak bezpieczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam, ale bardzo ładne ciuchy pokazałaś, na pewno odwiedzę sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna ta czarna bluzka z falbanką i jeansy 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie prezentuje się ta pierwsza czarna bluzka.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  18. Those are very lovely! I also love shopping for second hand clothes <3

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię kupować ubrań ani butów przez internet;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami można znaleźć w takich sklepach prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Udane zakupy.Podobają mi się Twoje zakupy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam o istnieniu tego sklepu ale fajnie wiedzieć ze taki jest

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę bardzo ładne ubrania. Nie miałam pojęcia o tej stronce. I świetne pakowanie towaru. Takie rzeczy zawsze robią na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie sądziłam, że sklepy z używaną odzieżą są również w internecie. Teraz już wiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego sklepu. Ale ma dość ciekawą ofertę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubię lumpki bo zawsze jest coś czego nie ma nikt.Ale tak na serio,powodów jest wiele...
    Teraz jestem na etapie wyprzedaży szafowej i też korzystam z różnych aplikacji.Pomysł jak najbardziej ok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię od czasu do czasu pobuszować po tzw. ciucholandach 😁 Ale dawno tego nie robiłam ze względu na obecną sytuację

    OdpowiedzUsuń
  28. To żadna ujma kupować używane rzeczy, a nawet powiedziałabym, że świetna inicjatywa :) Każdy ma swoją motywację. Inni finansowe, inni ekologiczne... Jedne i drugie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne bluzeczki.
    Szczególnie spodobała mi się ta biała z falbanką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne bluzki, ale spodnie też fajne. Spokojnego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znałam sklepu. Obecnie w ogóle nie kupuję nowych ubrań i starych też 🙈

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś uwielbiałam second handy - dziś mam wrażenie, że takich dobrych sklepów jest mniej. O tej stronie nie słyszałam i szybciutko muszę nadrobić :) świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim faworytem zdecydowanie jest czarna bluzka. Świetna !

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥