Translate

niedziela, 17 maja 2020

InkHouse

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Obecnie większość ludzi pracuje lub uczy się zdalnie.
Przez ten czas dostajemy różne dokumenty oraz zadania, które należy wydrukować.
Jednak musimy zadać sobie pytanie co zrobimy, gdy tusz w naszej drukarce nagle się skończy?
Czy wybierzemy się do tradycyjnego sklepu? Ja zdecydowanie preferuje zakupy online,
ponieważ nie muszę wychodzić z domu, a wybrany przeze mnie produkt i tak zostanie
dostarczony pod wskazany adres. W moim mieście na szczęście mam blisko paczkomat
i nie muszę się już martwić, że kurier w domu mnie nie zastanie,
gdyż przesyłkę mogę odebrać o każdej godzinie przed upływem 48h.
Dzisiaj z przyjemnością przedstawiam sklep Inkhouse, który w swoim asortymencie
tak jak zasugerowałam na wstępie posiada tusze do drukarek,
jednakże znajdziemy tam również papiery foto oraz inne akcesoria.
Przeglądając ich stronę możemy zauważyć, że tusze są oryginalne,
lecz możemy też zdecydować się na zakup tańszego zamiennika.
Wiadomo nie od dzisiaj, że oryginalne tusze są zdecydowanie lepsze od zamienników,
ponieważ  wydruk z oryginalnego tuszu z całą pewnością posiada lepszą jakość druku.
W ofercie znajdziemy tusze i tonery do takich drukarek jak: Canon, Brother, HP, Lexmark,
Samsung, Epson, lecz należy zaznaczyć, że oprócz wymienionych drukarek
znajdują się również inne marki. W Inkhouse kupimy tanie jak i drogie tusze,
a także różne akcesoria jak słuchawki oraz myszki.
Wszystko zależy czego tak naprawdę oczekujemy od zakupionego produktu
i do jakich funkcji będzie najczęściej używany. Inkhouse każdemu klientowi daje możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu czternastu dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Jeśli omyłkowo zamówimy nie ten tusz co trzeba zawsze możemy go wymienić na inny.
Obsługa sklepu z całą pewnością pomoże Tobie wybrać odpowiedni produkt.
Czy kiedykolwiek mieliście okazję spotkać się z papierem fotograficznym do drukarek?
Dzięki takiemu papierowi możemy samodzielnie uzyskać własną odbitkę fotograficzną.
Do wyboru są papiery: błyskowe, matowe, matowo-dwustronne, połyskowo-samoprzylepne,
matowo-samoprzylepne, wysoko-połyskowe oraz wysoko połyskowe-dwustronne.
Jak widzicie wybór jest naprawdę spory i jest w czym wybierać.
W mojej przesyłce znajdowała się również myszka bezprzewodowa,
która obecnie jest mi niezbędna do wykonywania jakiejkolwiek czynności na laptopie.
Jakie cechy posiada produkt tej myszki bezprzewodowej?
Na pierwszym miejscu podkreślę, że bardzo dobrze leży w dłoni,
pracuje płynnie i świetnie się nią operuje. Design myszki na pewno przyciąga uwagę.
Po bokach oraz na środku ma niebieski kolor co bardzo fajnie współgra z czernią.
Jestem ciekawa czy znaliście sklep Inkhouse
Co sądzicie o kupowaniu tuszu do drukarek przez internet?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

53 komentarze:

  1. Ja kupiłam drukarkę przez internet i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka cudo! Takie drobiazgi tez są ważne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego sklepu. Osobiście wolę kupować tusze drogą stacjonarną, acz nie wykluczam, że skuszę się kiedyś na takowy zakup przez sieć. Spokojnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o tusze to jak najbardziej warto kupować przez internet. Często wychodzi tak taniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę sklepu
    Myślę że warto kupować takie rzeczy online , oczywiście jeśli nie jest to sytuacja typu "tusz mi potrzebny na jutro " bo niestety na dostawę trzeba poczekać
    Fajna jest też ta myszka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto mieć w pamięci adres takiego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm always hesitant to buy something like this online but thank you for sharing. I will keep this in mind.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam drukarki więc się nie wypowiem ale zdecydowanie wolę zakupy online :) Wygodniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie kupowałam tuszy przez internet. Zajrzę do sklepu bo warto mieć sprawdzone miejsce, a jak to zwykle bywa tusz kończy się w najmniej odpowiednim momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego sklepu, ale przyda się w tych czasach, bo przez lekcje online muszę drukować duuuuużo rzeczy. Ja zazwyczaj kupuję tusze na zywo w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia o tym sklepie, a w tym, z którego korzystam, często nie ma tuszu do drukarki HP, którą posiadam. Chętnie sprawdzę ofertę tego sklepu, o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o sprzęty wole kupować stacjonarnie bo nie znam się na tyle żeby samemu zdecydować ale akcesoria wolę kupować online. Jeśli chodzi o tusze to pilnuje żeby mieć zawsze na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat ostatnio szukałam tuszu do swojej drukarki. Chyba skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że dajesz rekomendacje temu sklepowi. Czasami się przydają takie adresy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym sklepie, ale jeśli jest rzeczywiście tak dobry, jak piszesz,
    to może się zdecyduję.
    Podoba mi się bezprzewodowa myszka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dotąd swoje tusze kupowałam na Allegro u jednego sprzedawcy, ale sklep też sobie na wszelki wypadek zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie taka tematyka nie bardzo interesi;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Za późno. W piątek ubrałam się w maskę i rękawiczki i poszłam kupić w sklepie tusze. Oba, bo wszystko mi sie skończyło. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna myszka :D Ogólnie to sklepu nie kojarzę, ale dobrze o nim wiedzieć na przyszłość :)

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi tusz właśnie się skończył ;) Jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc nie mam drukarki, ale ogólnie wolę zakupy online, szkoda mi czasu na chodzenie po sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Często kupuję przez internet różne sprzęty i nie żałuję. Zawsze jest taniej i można trafić na jakieś okazje.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w domu ostatnio deficyt na myszki, bo cięgle się psują. Jak mamy zapasową/e to i tak za moment już brak... ech...

    OdpowiedzUsuń
  25. No właśnie z tymi tuszami to bywa wesoło.. często nowa drukarka jest tańsza niż jego zakup. w szczególności w Anglii:D drukarka za 20f (nowa), a tusz uzupełniający za 25f:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mamy drukarki :( ale myszka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta myszka, akurat ja lubię takie małe bezprzewodowe. Idealnie pasują do laptopów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś nie mogę się przekonać do zakupów przez Internet.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. Również wolę zamawiać przez Internet. Stacjonarnie czasami wychodzi drożej za taki tusz.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  30. Weszłam na stronkę i faktycznie bardziej się opłaca niż stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie kojarzę sklepu, przydałaby mi się taka myszka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o ptoszę ;) dla niektorych to może by ć przydtane ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tym sklepie. Zamawiam często online, nie zawsze wszystko uda mi się znaleźć w sklepie, więc wtedy takie rozwiązanie jest idealne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sklepu nie znam. Tusze zawsze kupuję w marketach. Teraz jednak staram się je omijać, a właśnie kończy mi się tusz w drukarce... Muszę zerknąć na tę stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli mamy sprawdzony tusz i dostawcę, to można śmiało kupować przez Internet. ;) Ja mam tradycyjną myszkę z ogonkiem. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Tego sklepu nie znam. Drukarki jeszcze nie posiadam, bo nie sposób kupić od razu wszystko po przeprowadzce do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda na to, że masz rację. Używam również drukarki bardzo często i atrament jest w porządku! :)
    Czy masz ochotę obserwować nas na blogu?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Sklepu nie znam, ale zapisuję, bo często szukam czegoś do komputera :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam taką samą myszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Sklepu nie znam i pewnie jak będę chciała zakupić drukarkę lub coś innego to z chęcią zajrzę tam :) chociaż preferuje zakupy w stacjonarnym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na szczęście cały czas pracuje normalnie. W domu nie mam nawet drukarki

    pamietnik-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi by się przydała nowa drukarka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, właśnie potrzebuję nowego tuszu do drukarki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niedawno kupiłam drukarkę, więc to dla mnie bardzo przydatny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja to od myszek się zupełnie odcięłam... choć może powinnam wrócić do nich

    OdpowiedzUsuń
  46. mam laserową, tonery wymieniam co jakiś czas.:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam urządzenie wielofunkcyjne w domu i bardzo mi się przydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Teraz zakupy w większości robię przez Internet, więc info o sklepie jak najbardziej przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥