Translate

piątek, 22 maja 2020

Majestic Sport

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Wiosna na dobre już do nas zawitała i coraz częściej możemy zaobserwować,
że sklepy robią różne promocje oraz wyprzedaże w szczególności z asortymentu zimowego.
To dobry czas, aby skorzystać z takich promocji zanim ceny w zimie znowu zaczną rosnąć w górę. 
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam sklep internetowy Majestic Sport,
który bardzo zaciekawił mnie swoimi produktami. Na stronie sklepu znajdziemy deskorolki,
hulajnogi, kaski i ochraniacze, rolki i łyżworolki, wrotki, 
akcesoria do pływania, odzież oraz wiele innych rzeczy.
Siedzenie w domu przez kwarantannę nie jest dobre dla nas i naszego zdrowia,
dlatego dobrze jest od czasu do czasu się poruszać oraz " rozprostować kości".
Przyznam szczerze, że nie lubię zbytnio piłki nożnej lub koszykówki, 
bo mam z tymi grami niemiłe wspomnienia przez różne wybicia palców, 
ale nie o tym będziemy rozmawiać. Pomimo złych doświadczeń ze sportem 
uwielbiam w zimie jeździć na lodowisku oraz latem grać w badmintona, 
który pozwala mi się wyciszyć. Jako duży plus tej gry zaliczam fakt, że bardzo rzadko 
powoduje jakiekolwiek kontuzje - oczywiście jeśli na początku zrobimy sobie małą rozgrzewkę.
Jakiś czas temu od firmy Majestic Sport otrzymałam dwie rakietki do badmintona 
zawierające trzy sztuki lotek oraz czarny pokrowiec, który posiada specjalną kieszonkę na lotki.
Moim zdaniem design rakietek super się prezentuje dzięki połączeniu koloru zielono-różowego
znajdującego się na obramowaniu. Owijka na dole rakietek zapewnia optymalną przyczepność 
i stabilny chwyt podczas gry - nawet jeśli nasza dłoń jest spocona.
Czy kiedykolwiek zagłębialiście się w prawidłowe zasady tej gry?
Każdy mecz powinien być prowadzony do dwóch wygranych setów.
Przy parzystej ilości swoich punktów zawodnik serwuje z prawej strony,
natomiast jeżeli nasze punkty są nieparzyste to serwujemy z lewej strony. 
W przypadku stanu 20-20 punktów należy uzyskać przewagę dwóch punktów,
a punkt 30 jest punktem kończącym, więc jeśli remisujemy 29-29 to osoba,
która uzyska 30 punktów wygrywa i jest uznana za zwycięzcę.
Swoje miejsca powinniśmy zmieniać zawsze po zakończeniu pierwszego seta.
Jestem ciekawa czy wy lubicie grać w badmintona
Znaliście wcześniej sklep internetowy Majestic Sport?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

31 komentarzy:

  1. Kiedyś trochę grywałam, ale nie bardzo mi to szło. Teraz już wiem, że to zaburzenia percepcji, nigdy nie była w stanie ocenić, jak ta lotka leci i kiedy będzie "u mnie". A wtedy się wszyscy ze mnie śmiali...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako młodsza osoba lubiłam grać w badmintona.W czasach szkolnych trenowałam koszykówkę, lubiłam.Obecnie to sport działkowy i piłka z wnukami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fajny sposób na spędzanie wolnego czasu! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś grałam bardzo często, ale już od jakiegoś czasu paletki się kurzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię grać w badmintona, to jedyna gra sportowa, która mi wychodzi 😀 nie znałam wcześniej tego sklepu, chętnie się z nim zapoznam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam tą grę w dzieciństwie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych rozgrywek, oby sprzęt się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo nie grałam w badmintona, a sprzęt gdzieś jest w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś grywałam w badmintona, nawet to lubiłam, choć szło mi dość średnio. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie często mam okazję grać w badmintona, ale lubię jak się nadarzy okazja. Życzę żeby sprzęt Ci dobrze służył.

      Usuń
  10. Nie mam jakoś drygu do gry w badmintona. Ogólnie słabo u mnie ze sportem. Jedyną aktywność, którą kocham, jest jazda na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię tego typu rozrywki, ale pasją moją to nie jest. Wolę sporty nie wymagające rekwizytów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzieciństwie mieszkałam na wsi i graliśmy w badmintona. Tylko takimi zwykłymi rakietami i lotkami, które szybko.się zużywały. Ale świetny był to czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. It's a nice way to spend time playing and having fun! :)
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnych parę lat temu bardzo lubiłam grać w badmintona, ale niestety to już przeszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiałam grać w badmintona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a wiesz? nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie ale badmintona uwielbiam choć nie grałam od lat

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklepu nie znam ,ale w badmintona bardzo lubiłam grać gdy byłam młodsza 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Za dzieciaka uwielbiałam grać w badmintona. Tyle lat w to nie grałam i narobiłas mi ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawne czasy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Badminton jest jednym z moich ulubionych sportów. Podoba mi się wzór liścia na powyższych ciągach produktów. Widzę, że materiał jest również silny. Mam nadzieję, że ten produkt rakietowy będzie dystrybuowany w moim kraju.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię grać w badmintona z siostrą :D
    Sklepu nie kojarzę, podobają mi się te rakietki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojjj, na nie przepadam za badmintonem, ale chętnie obejrze sklep i zobaczę czy mają coś ciekawego do rolek :)

    Miłego dnia!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat wczoraj myślałam, że niedługo muszę kupić nowe paletki, bo latem uwielbiam grać a moje są już w strasznym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Bandmingtona, ale mam jeszcze z Decathlon takie porządne paletki, firmy nie pamiętam, ale kilka lat, a one nadal w formie xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Klik dobry:)
    Raz tylko kupiłam coś w internetowym sklepie sportowym i powiedziałam sobie: nigdy więcej!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś to była moja ulubiona gra.. Bardzo dużo grałam w badmintona i lubiłam to. Może warto znowu zacząć:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajnie! Bardzo lubialam w to grac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥