Translate

czwartek, 28 maja 2020

Beauty face

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Kwarantanna sprawiła, że większość z nas siedzi w domu.
Warto ten czas dobrze wykorzystać i zadbać o siebie, a mam na myśli naszą cerę.
Ja przy wieczornych rytuałach uwielbiam zakładać na twarz maskę w płachcie 
i podczas regeneracji oglądać jakiś film. Dzięki temu mogę się trochę zrelaksować 
oraz jednocześnie poświęcić się innym przyjemnością. 
W końcu każda z nas od czasu do czasu 
potrzebuje takiego chillout'u czyli wyluzowania się 
oraz zrobienia czegoś tylko i wyłącznie dla siebie.
Często tak mamy, że najpierw stawiamy na pierwszym miejscu innych.
To dobrze o nas świadczy, jednakże moim zdaniem na pierwszym miejscu 
zawsze powinniśmy stawiać siebie. Ktoś może uznać to za egoistyczne, 
lecz zapominanie o sobie oraz własnych potrzebach może sprawić, 
że będziemy po prostu czuć się źle.
Jakiś czas temu od firmy Beauty face otrzymałam zestaw przeróżnych maseczek 
z których mogę śmiało powiedzieć, że jestem naprawdę zadowolona.
Przesyłka była super zapakowana, więc to można uznać za duży plus.
Pierwsza maseczka przeznaczona jest dla osób mających trądzik.
U mnie okres trądziku nie jest już aż tak intensywny jak kiedyś, ale nadal występuje.
IST Ekspresowa Maseczka Bazylia tak jak wspominałam została przeznaczona dla tych,
którzy borykają się z trądzikiem i mają cerę skłonną do zanieczyszczeń oraz wyprysków.
Głównym składnikiem tej maseczki jest bazylia, ale znajduje się w niej także ogórek.
Maseczka łagodzi wszelkie podrażnienia i zaczerwienienia, 
oczyszcza naszą cerę i działa antybakteryjnie. Przeznaczona jest od 15 lat.
 Czy zauważyłam jakieś rezultaty?
Na pewno składniki jakoś podziałały na moją twarz, jednakże takich maseczek 
przeznaczonych do trądziku z całą pewnością musiałabym użyć więcej, 
aby szczegółowo wypowiedzieć się na ich temat.
Nasze dłonie przez częste ich mycie (wiadomo z jakich przyczyn) 
bardzo lubią się wysuszać. Ja oczywiście stosuję specjalny krem do rąk,
jednakże skusiłam się również wypróbować etapowy zabieg na dłonie.
W opakowaniu znajdowały się specjalne przeznaczone do tego rękawiczki
zawierające serum. Rękawiczki oczywiście nakładało się na dłonie.
Produkt ten w szczególności przeznaczony jest do suchych i zniszczonych dłoni.
Po ich zastosowaniu nasze ręce stają się wygładzone 
i zmiękczone, odmłodzone, a przede wszystkim odżywione.
Muszę wspomnieć, że ten zabieg nie posiada sztucznych barwników, 
konserwantów ani parabenów, dzięki czemu możemy być pewni, 
iż nasz organizm nie dostanie jakichś niepożądanych skutków ubocznych.
Produkt ten przeznaczony jest od 15 lat.
Kolejny zestaw zawierał pięć hydrożelowych - kolagenowych masek na usta.
Każdą maskę opiszę Wam osobno, natomiast TUTAJ znajdziecie wszystkie maski razem.
Beautyface Fine Line to przeciwzmarszczkowa maska do ust zawierająca kwas hialuronowy.
Przeznaczona jest dla osób w średnim wieku, które potrzebują natychmiastowej 
odbudowy i regeneracji. Maseczka ta ma na celu:
 zniwelowanie pojawiających się na ustach zmarszczek, 
stymulację produkowania kolagenu i elastyny, odbudowę komórkową,
głębokie nawilżenie. Produkt ten przeznaczony jest od 25 lat.
Beautyface Smooth Effect to kolagenowa maska na usta,
 która ma na celu odmłodzić i wygładzić zmarszczki.
Jakich działań możemy się spodziewać po jej zastosowaniu?
Maseczka wypełnia ubytki białka, poprawia strukturę i gęstość naszej skóry,
uszczelnia i wzmacnia naczynka krwionośne. Produkt ten przeznaczony jest od 30 lat.
Beautyface Ha Filler to wypełniająco - kolagenowa maska na usta.
Jakie efekty zapewnia producent po jej zastosowaniu?
Efekty, które powinniśmy zauważyć po zastosowaniu tej maseczki to:
optycznie wypełnione usta, bardziej widoczny i wyrazisty kształt, 
wygładzone zmarszczki i linie wokół ust, a także silne nawilżenie i wygładzenie.
Produkt ten przeznaczony jest od 20 lat.
Beautyface 3D Push-Up Effect to ostatnia powiększająca optycznie maska na usta,
która poprawia mikrokrążenie i dostarcza witaminy oraz mikro elementy.
Posiada więcej właściwości o których przeczytacie wchodząc w podany do niej link.
W przesyłce otrzymałam dwie takie maseczki. Produkt ten przeznaczony jest od 20 lat.
Ostatni zestaw siedmiu masek hydrożelowych jest przeznaczony pod oczy.
Takie maseczki są naprawdę świetne dla zmęczonych oczu.
Jak mówi producent: "Niskocząsteczkowy wypełniacz hialuronowy dzięki swoim właściwościom sprawia, że skóra jest niesamowicie delikatna, miękka oraz sprężysta."
W skład zestawu wchodzą następujące maseczki:
Jestem ciekawa czy wy dbacie o swoją cerę? 
Używacie masek w płachcie do twarzy, ust lub pod oczy?
Które produkty Was najbardziej zaciekawiły? Znałyście wcześniej markę Beauty face?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

42 komentarze:

  1. Maseczkę hydrożelową kupiłam sobie ostatnio, czeka na weekend bym ją wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i tyle ciekawych maseczek. Te pod oczy wydają się fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze o siebie zadbać - przyda mi się ten tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie używałam jednorazowych maseczek :) Bardzo zaciekawiły mnie te maseczki na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tej marki 🙂
    Za maseczkami w płachcie nie przepadam ,za to chętnie bym wyprobowała ten zabieg na dłonie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto wypróbować takie maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają te maseczki, uwielbiam robić sobie takie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej marki, ale ma bardzo ciekawe produkty, nigdy ich nie widziałam
    Moja pielęgnacja jest bardzo uboga: woda+żel+krem i to tyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale jestem pod wrażeniem ich kolorystyki jak i tego, że są kierowane do różnych części ciała :)
    Wcale nie jest to egoistyczne podejście, ale ludzie potrzebują wiele czasu zanim zrozumieją, że dbanie o siebie i stawianie siebie na pierwszym miejscu nie jest niczym złym. Ja przez pierwszy miesiąc kwarantanny wróciłam do użycia mojej kolekcji maseczek. Ale trochę je w ostatnim czasie zaniedbałam... Muszę wrócić do mojego mini spa :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych maseczek. Ostatnio zdecydowanie częstej funduje sobie domowe spa :)Chętnie przetestowalabym te hydrożelowe płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. maseczki tego typu zawsze mam w zapasie;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile fajnych maseczek :) najbardziej zaciekawiły mnie hydrożelowe płatki pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Domowy salon piękności podczas kwarantanny? Niezły pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czad! :D Też chcę taki zestaw! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A poza tym, jak nie zatroszczymy sie o siebie, to nie będziemy miec siły zatroszczyć sie o innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z maseczek, które prezentujesz wybrałabym te pod oczy. W inne maseczki się zaopatrzyłam i co kilka dni stosuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie przydałaby mi się taka pod oczy. Ale tej nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Duży wybór, miłośniczki maseczek mają co wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam maski w płachcie. ;) CO tydzień robię sobie domowe SPA na twarz. Natomiast masek pod oczy, czy na usta używam sporadycznie. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Super! Sama chętnie bym je przetestowała! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnogość maseczek u ciebie. Chętnie wyrobowalabym te pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tych maseczek, ale chętnie bym je wypróbowała! :D Uwielbiam maseczki. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja zapas na miesiąc ja bym się ucieszyła z takiego zestawu ♥️

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne maseczki, dawno nie robiłam żadnej, muszę się koniecznie w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wybór. Maseczek nie kojarzę, ale chętnie bym wypróbowała niektóre z nich. Zwłaszcza jakieś oczyszczające albo kojące skórę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki. Maseczki super! Możesz sobie urządzić domowe SPA:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię maski w płachcie i zamiast kwiatków na imieniny czy urodziny o nie proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie gdybyś zaprezentowała na sobie, nie tylko w opakowaniu co tam się kryje, ponieważ czasami inaczej jest na zdjęciu a inaczej w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubię domowe maseczki ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej zainteresowały mnie rękawiczki zawierające serum.
    Często sprzątam i takie rękawiczki byłyby dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny zestaw maseczek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to masz zapas maseczek na długi czas :D nie znam tej marki ale chętnie wypróbowałabym te hydrożelowe na usta i pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ALe zestaw ogromny! Az zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam maseczki, a ostatnio skończył mi się zapas i poszukiwałam inspiracji, bo wszystko co dostępne w hebe praktycznie wypróbowałam, a lubię nowości! Teraz już wiem jakie przetestuję po wypłacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajnie zapakowane! MAseczki wydają się ciekawe, ja ogólnie uwielbiam te w płachcie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna torba. Wszystkie kosmetyki do cery trądzikowej jak dla mnie są godne wypróbowania, a nuż mi któryś pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam w życiu jedno podejście do maseczek, nie mogłam chwili w tym wytrzymać (nie lubię, jak mam coś na twarzy, wszelkie podkłady i fluidy także odpadają) i się zniechęciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Duży wybór, zaciekawiły mnie maseczki pod oczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥