Translate

piątek, 25 stycznia 2019

NUCELLE

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Dzisiaj przedstawię Wam firmę NUCELLE, która prezentuje wysoką i oryginalną jakość swoich produktów. W asortymencie sklepu znajdziemy takie rzeczy jak:
Biżuterię, Torby, Torebki, Portfele i Plecaki! 
Nie oszukujmy się, ale każda kobieta pragnie mieć funkcjonalną, praktyczną torebkę, 
która pomieści nasze wszystkie " niezbędne rzeczy". 
To właśnie NUCELLE przychodzi z pomocą, bo każda z nas znajdzie coś dla siebie!
Torebki, które znajdziemy w sklepie są nie tylko wygodne. Ich eleganckie wykonanie z całą pewnością sprawi, że nasza torebka będzie wyróżniała się na tle innych.
Dodatkowo możemy wybierać je spośród takich producentów jak:
 Armani JeansBadura, Bastien de, Brisay, Borsa in Pelle, Farbotka, Galskór, Gianfranco Ferre, 
Just StarLiu Jo, NucelleSara Burglar, Valentino, Valentino Orlandi, Zhuoluxue.
Moją uwagę najbardziej przyciągnęła torebka o nazwie MAŁY WOREK SZARA
 pochodząca od marki Max and Enjoy. Spodobała mi się jej kolorystyka. 
Gdyby ktoś chciał wiedzieć to jest do wyboru jeszcze kolor niebieski. 
Materiał wykonany jest ze skóry ekologicznej, a wewnątrz z tworzywa sztucznego. 
Jako plus tego produktu mogę zaliczyć to, że oprócz zapięcia na zatrzask posiada również zamek. 
Sama jej nazwa może Was trochę zmylić, ponieważ torebka w rzeczywistości jest w stanie pomieścić format A4. Jeżeli chcielibyście ją zakupić to radzę się pospieszyć, 
gdyż to ostatnie sztuki znajdujące się w magazynie.
Czy znacie ten sklep?

55 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka! Widać również,że jest ona bardzo dobrze wykończona :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka, ciekawie ją zaprezentowałaś w formie zdjęć. Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie na chicbykate.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepu nie znam, a torebka nie w moim guście, ale za to ma świetny kształt typowej "shopperki". Myślę, że będzie pojemna i wygodna. Oby wytrwała jak najdłużej. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu ,ale torebka jest przepiekna☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta torebka.
    Pierwszy raz słyszę o tej stronie :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pojemna, praktyczna i ciekawa wizualnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna strona - gratuluje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki ale torebka fajna:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :-) Śliczną masz torebunię :-) Uwielbiam szare torebki :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;-)

    Iwetta z

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta torba, ale o marce słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te torby :) O marce wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super torba. Nigdy nie słyszałam o takiej firmie, ale brzmi zachęcająco. :)
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka wygląda super, ale ja na razie mam swoja wierną torebkę od Lasockiego i ona nawet A5 nie pomieści, ale dla mnie jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na wiosnę jak znalazł, fajnie, że polecasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebeczka akurat nie do końca w moim guście ale firma ma spory wybór i chętnie ją przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna torebka! Bardzo podoba mi się jej kształt i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tej marki, chętnie bliżej poznam jej produkty :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie bardzo przepadam za torebkami, wolę plecaki. Niemniej torba jest prześliczna. O sklepie nie wiedziałam nic, aż do teraz. Wydaje się ciekawy bo w jednym miejscu jest zgromadzona duża ilość toreb i torebek od różnych producentów, co na pewno jest dużym plusem.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o firmie
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wczesniej o tej firmie. Ale torebki sa ciekawe 😘

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham torebki, a ta bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna torebka. :) Aż zerknę co tam ciekawego mają na stronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze... Ostatnio na Twoim blogu same współprace... Torebka ładna, ale nie zmienia to faktu, że chcemy poznać Ciebie, a nie torebki.

    Pozdrawiam znad kubka gorącej czekolady,
    Basia - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna jest ta torebka. Widać solidne wykonanie, ma ładną kolorystykę muszę się bliżej zapoznać z tą firmą.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/make-up-vs-no-make-up.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego sklepu, ale torebka bardzo ładna.

    https://youtu.be/hjfky0bcOUQ

    OdpowiedzUsuń
  26. Zerknę do sklepu, ich produkty zapowiadają się ciekawie. Ładną torbę wybrałaś, chociaż ja bym preferowała jakąś w ciemniejszych odcieniach.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna torebka. O firmie nie słyszałam, ale chętnie zobaczę co tam mają ciekawego. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tej torbie! Idę zamówić.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarna torebka super ;) Biała świetna na lato ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne ! nie znałam tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thank you for the tip! Looking goof. 8)

    Greetings: Ruut

    https://www.etsy.com/shop/RootsByRuut

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam wcześniej.
    Śliczna torebka 👍

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna torebka!:) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka naprawdę urocza <3 Przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tej firmie wcześniej, ale torebeczka jest cudowna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie, ale moja obecna torebka jest na wykończeniu, więc z chęcią zapoznam się z asortymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba zrezygnowałabym z przywieszek, ale poza tym jest piękna. Jestem torebkomaniaczką! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie! A torebka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie slyszalam o firmie, ale torebka wydaje sie byc fajna i praktyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna i uniwersalna torebka. Ja ostatnio kupiłam sobie dwie takie bardziej wzorzyste, które mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka ładna ale mialam już jedną z workiem w środku i kompletnie mi nie podpasowala. To nie typ toreb dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  42. ładna torebka, chociaż sama wolę plecaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej firmy , ale torebka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥