Translate

środa, 9 stycznia 2019

BIOBAZA

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
W ramach współpracy z Basilur otrzymałam dodatkowo do przetestowania
produkty z firmy BIOBAZA, która produkuje kosmetyki naturalne o jakości farmaceutycznej.
Wielkim plusem kosmetyków  jest to, że nie zawierają konserwantów, parabenów, silikonów, 
substancji drażniących, perfum czy barwników. 
Produkty polecane są szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej.
BIOBAZA dba o środowisko naturalne, ponieważ produkty nie zawierają substancji
 szkodliwych dla życia w morzach oraz oceanach. 
Kosmetyki ani składniki nie są testowane na zwierzętach.
~~~~~
* Masło kakaowe z wanilią - dzięki naturalnej, szybko wchłanialnej formule, 
wzbogaconej masłem kakaowca i olejem migdałowym oraz aloesem, 
dostarczają skórze bogatego nawilżenia, a także ochrony przed wysuszeniem. 
Zawierają nawet 98% składników naturalnych i szybko się wchłaniają. 
Masełko ma bardzo ładny zapach i myślę, że będę z tego produktu zadowolona.
* Delikatny żel z rumiankiem i cynkiem - pielęgnuje skórę wrażliwą, trądzikową, 
skłonną do zaczerwienienia oraz powstawania wyprysków. Zapach produktu jest naprawdę delikatny.
* Linia BIOBAZA Natural - naturalne dezodoranty bez zawartości aluminium, alkoholu oraz substancji zapachowych ani innych substancji szkodliwych. Dezodorant w kulce mimo wszystko wytwarza bardzo ładny zapach. Nie powoduje podrażnień, a tym bardziej zaczerwienień. 
Dostarcza uczucie czystej, naturalnej świeżości.
* BEE BALM Sztyft do ust imbir i miód - balsam do ust z innowacyjną formułą odżywczych olejków oraz witamin A i E. Plusem produktu jest natychmiastowe zmiękczanie pękniętych ust, 
przywracanie wilgoci oraz elastyczności warg, a także ułatwia regenerację ust.
Mogę polecić Wam ten balsam w 100%.
Znacie firmę BIOBAZA? Testowaliście już ich produkty?

42 komentarze:

  1. super sie prezentuja ;) no i uwieeelbiam kosmetyki na bazie naturalnych skladnikow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z uwagi na problemy dermatologiczne używam tylko naturalnych kosmetyków, więc tę mnie zainteresowały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet piesek zainteresował się paczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam do ust mnie najbardziej zaciekawił ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jestem ciekawa tego balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do ust chętnie bym wypróbowała. :)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako, że mam odwieczny problem z ustami, to najbardziej zaciekawił mnie balsam do ust.
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsam zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty wyglądają ciekawie! Ja muszę przyznać że o tej firmie nie słyszałam :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki :) firma mi totalnie nieznana :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale kosmetyki wydają się fajne :) Ciekawe jakie będą efekty ich stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie jeszcze ale kosmetyki ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne kosmetyki! To masło do ciała mnie kusi :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty prezentują się super !

    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy, ale produkty prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami. Chętnie przetestowałabym ten balsam!! :) Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy! :) A kosmetyki prezentują się bardzo ciekawie. Mają u mnie plusa za nie posiadanie tych wszelkich świństw jak parabeny, silikony itd. jakimi nafaszerowanych jest wiele kosmetyków w dzisiejszych czasach. No i tak BIG plus za to że nie są testowane na zwierzakach :) Kocham futrzaki i nie znoszę tego że wiele marek kosmetycznych testuje na nich swoje nowości. Jak to dobrze, że już powoli to zanika :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    Iwetta z
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe produkty. Jakiego masz słodkiego pieska beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz spotkam się z tymi kosmetykami i muszę przyznać, że prezentują się bardzo fajnie :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki i słyszę o niej pierwszy raz, ale ciekawi mnie ta pomadka nawilżająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam tej marki aż do tej chwili. Szczególnie zainteresowałaś mnie masłem kakaowym z wanilią i tymi pomadkami ochronnymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa firma. ;) Chętnie przetestowałabym to masło, musi super pachnieć. :)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam jeszcze, ale brzmi dobrze

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz się spotykam z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja przyznaję ze nie słyszałam o tej marce i zainteresował mnie ten balsam do ust. Jestem uzależniona od takich pomadek ochronnych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe produkty :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej zainteresował mnie ten delikatny żel z rumiankiem i cynkiem, bo mam wrażliwą cerę ze skłonnością do wyprysków. Być może sama przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Skusiłabym się na pomadkę do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie testowałam tych produktów ale , z checia sie skuszę ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale będę miała ją na uwadze wybierając się kolejny raz do sklepu po kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo to coś dla mnie ;) zapisze sobie nazwę tej firmy. Bo narazi mam pełno kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo bioproduktów ;) Chciałabym poznać ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny zestaw kosmetyków :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wpadłam na bloga przypadkiem, dzięki temu, że zareklamowałaś go na Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com
    Będę wpadać częściej
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie produkty 😍 O tej firmie nie słyszałam ale chętnie je wypróbuje na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz się spotykam z tymi kosmetykami, podobają mi się, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach! Jednak zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy o nich nie słyszałam, ale zawsze staram się wybierac kosmetyki naturalne, więc poszukam ich na następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥