Translate

środa, 23 stycznia 2019

MojaFantazja.pl

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
MojaFantazja.pl to sklep internetowy z damską bielizną i strojami kąpielowymi, 
ale możemy tam znaleźć również koszulki nocne, szlafroki czy też pidżamy.
Jako duży plus mogę zaliczyć to, że wszystkie produkty są produkowane w Polsce.
Przed nami jeszcze okres zimowy, jednakże czas bardzo szybko upływa. 
Za pięć miesięcy będziemy witać kalendarzowe lato, które mam nadzieję będzie słoneczne.
Nie wiem jak wy, lecz ja postanowiłam już zaopatrzyć się w nowy strój kąpielowy.
Przeglądając asortyment sklepu miałam ciężki orzech do zgryzienia, bo stroje kąpielowe Etna 
są wykonane naprawdę w świetnej i wysokiej jakości. 
Niemniej jednak po długich namysłach zdecydowałam się na strój kąpielowy Etna N-23/CE,
 który urzekł mnie swoim fioletowym kolorem. Od dwóch lat zaliczam ten kolor do mojego ulubionego, więc produkt na pewno mi posłuży przy atrakcjach wodnych.
Góra stroju została zaopatrzona  w odpinane, regulowane ramiączka, a także komfortowe wiązanie na plecach. Jak mówi opis kostium ten został zaprojektowany z myślą o kobietach ceniących komfort i modny styl. Do wyboru mamy takie rozmiary jak: M, M/S lub L/M.
Zakupy możemy zapłacić bezpośrednio przez PayPal, PayU, eCard albo przelewem na konto bankowe lub w momencie odebrania towaru od kuriera.
Czy znacie ten sklep? Co sądzicie o produktach, które są sprzedawane?

22 komentarze:

  1. Śluczny ;) prawie jak dla miss bikinie to zawody wysportowanych kobiet . Ja mam jakoś blokadę by zamawiac stroje lub bieliznę przez internet . Muszę przemierzyć . Ale asortyment tego sklepu jest bogaty

    Ps proszę nie zostawiaj u mnie adresy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze nie ma go stacjonarnie bo zaraz bym do nich poleciała ;p

      Usuń
  2. Też mam obawy przed zamawianiem bielizny i strojów przez internet, można powiedzieć, że ciężko mi coś dobrać jedynie po obrazku :( Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zamawiam bielizny przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie często kupuję bieliznę przez internet bo muszę dokładnie przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często zamawiam przez internet, ale tej strony nie znam. Muszę koniecznie zajrzeć.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego sklepu, ale bikini przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu. Strój wydaje się być solidny :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny ten strój! Nie mogę się doczekać lata :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przepięknie! chociaż na dzisiejszą pogodę aktualnie się nie przyda - a szkoda ;)
    skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jest to bikini ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu. Mnie by interesowały męskie pidżamy, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze względu na dość obfity biust muszę mierzyć stroje. Dopasować krój
    Oraz by rozmiar pasował. Dlatego nie kupuję przez Internet bielizny i strojów kąpielowych. Muszę Ci powiedzieć, że też uwielbiam fiolet, a ten model co kupiłaś jest prześliczny 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. ja biustonosze zamawiam głównie na Zalando :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no, aż się chce na plażę:-) nie znałam, ale już znam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna bielizna, fajny kolorek :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój przepiękny !!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda świetnie :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor ma ten strój. Teraz... byle do lata!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥