Translate

czwartek, 31 stycznia 2019

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Wigor to młody psiak już od urodzenia skrzywdzony przez ludzi.
Trzymany w odosobnieniu, bez kontaktu z człowiekiem. Kiedy trafił do schroniska nie pozwolił nawet stanąć koło siebie. Psiak oswoił się z człowiekiem, zaczął chodzić na spacerki. 
Pomimo lęku nigdy nie przejawiał agresji w stosunku do człowieka, po prostu uciekał w kąt. Świetnie dogaduje się z innymi psami, najlepiej jakby poszedł do domku gdzie jest już piesek. 
Będzie mu łatwiej radzić sobie w nowym otoczeniu. 
(płeć: samiec, wiek: ur. ok.07.2017r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 692-877-699
* 696-321-132
* 880-289-576
~~~~~~~~~~
Fafik to 6 letni malutki piesek, który w sytuacjach stresowych reaguje agresywnie, ale tylko dlatego, że coś spowodowało dla jego psychiki uraz z czym nie może sobie poradzić. Psiak jeśli komuś zaufa potrafi kochać całym swoim serduszkiem. Przytula się, głaska, czochra i bawi. Tylko w sytuacjach, gdzie czuje się zagrożony reaguje nerwowo. Z tego powodu szuka domku bez dzieci. Raczej potrzebuje spokojnego domu gdzie potencjalni właściciele będą wyrozumiali i pozwolą mu oswoić się z nową sytuacją. Bardzo prosimy o domek dla Fafika. Zdajemy sobie sprawę, że to nie jest najłatwiejszy piesek ale czy on nie zasługuje na kochający dom? Miłość jaką obdarzył inspektorów, którzy go wyciągnęli z tej zamkniętej piwnicy sama mówi za siebie jakim jest cudownym psem.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2012r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 692-877-699
* 696-321-132
* 880-289-576
Źródło obrazu: pixabay

24 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że szybko znajdą domy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam czasem ochotę zaadoptować takiego maluszka, ale mieszkam z mamą to z góry odpada ;/ Mam nadzieję,że ktoś kto będzie miał warunki i trochę serduszka, się nad nim zlituje .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko czytam, patrzę na zdjęcia psiaków ze schroniska i chce mi się beczeć. Nigdy nie zapomnę wizyt w schroniskach, ale to w Cieszynie było dla mnie najcięższe. Mój Timmi zawsze piszczy, widząc pieski za nawet płotem. Niech psinki znajdą kochający dom, a Ty jesteś wspaniałą kobietą. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedne pieski...To naprawdę smutne jak niektórzy ludzie traktują zwierzęta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że ktoś w jak najszybszym czasie zapewni im domek.
    Patrząc na to wszystko często chce mi się płakać.
    Z racji tego iż nie mogę mieć zwierzaka, co miesiąc wpłacam daną kwotę na schroniska .. :/
    Super, że publikujesz tego typu posty!
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jakie słodziaki! Kocham pieski i mam wielką nadzieję, że te maluchy znajdą dobre domy :-)

    pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki! Najchętniej adoptowałabym je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że szybko ktoś je przygarnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że piszesz takie posty :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zwierzęta, sama mam w domu pieska :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wierzę, że ktoś je przygarnie. ♥

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedne zwierzaki. Mam nadzieję, że szybko znajdzie się dla nich dom.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przygarnęła jakiegoś pieska, ale już mam 2 psy. (Jeden błąkał się po lesie, drugiego dostaliśmy), a na więcej nie mamy warunków. :/ Ale mam nadzieję, że szybko znajdą dom.
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle zbyt dużo okrucieństwa wobec zwierząt...

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby szybko znalazły szczęśliwy dom!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za szybkie znalezienie domu. W takich sytacjach wstyd mi ze jestem człowiekiem . Bo do ludzie są najgorszymi bestiami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze są tak dokładne opisy . Bo gdy ktoś bierze takie zwierzątko powinen być świadomy czy jest gotowy. Ze jest to istotka poprzejsciach . Ze trzeba więcej cierpliwości niż przy beztroskim piesku

      Usuń
  17. Mam nadzieję, że psiaki szybko znajdą swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne psiaki, oby jak najszybciej znalazły dom. To okropne jak niektórzy ludzie potrafią krzywdzić zwierzęta :(
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby znalazły domki i wspaniałych właścicieli ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. słodziutkie te pieski, oby znalazły dobre dla nich domy:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziaki, najchętniej adoptowalabym wszystkie psy.
    Oby znalazł dobry dom jak najszybciej

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥