Translate

wtorek, 1 stycznia 2019

Nowy Rok - New Year 2019

2018 rok tak samo jak 2017 był dla mnie trochę ciężki, zaskakujący, pełen zwrotów akcji,
 ale posiadał też piękne, radosne chwile. W ciągu tych dwunastu miesięcy dostałam od życia wiele cennych lekcji. Pierwszą z nich jest podnoszenie się samej po różnych życiowych sztormach, 
które dotykają każdego z nas. Nie otrzymałam od nikogo pomocnej dłoni, jednakże o nią nie prosiłam, ponieważ w tamtym roku dostałam nauczkę i po pewnych wydarzeniach, które miały miejsce nauczyłam się radzić sobie sama. Czasami należy z godnością przyjąć jakąś porażkę - nawet jeżeli powtarza się kilkukrotnie, a także nie warto zmieniać swojej osoby wyłącznie dla otoczenia.
Różne niepowodzenia przytrafiające się w naszym życiu bardzo bolą, lecz dzięki nim uczymy się jak ciągle podążać naprzód z podniesioną głową i wyprostowanym kręgosłupem.
Zawsze trzeba pamiętać, że dana sytuacja nie jest końcem świata chociaż w tym momencie 
może tak się wydawać. Pomimo życiowych burz trzeba iść do przodu.
Moje emocje nieraz brały górę, łzy same napływały do oczu, jednakże czasem dobrze jest wszystko wypłakać, a następnie ruszyć dalej i uśmiechać się przyjaźnie do świata.
W 2018 roku nasza strona obchodziła swoje 5-lecie i kilka tygodni temu 
zyskała 500-tysięcy wyświetleń za co bardzo Wam dziękuję!
Udało się również umieścić moją książkę w księgarniach internetowych, 
którą możecie kupić TUTAJ lub kliknąć na obrazek w pasku bocznym.
Jaki będzie rok 2019?
Przyznam szczerze, że sama chciałabym wiedzieć co takiego wydarzy się w Nowym Roku.
Na pewno mój 2019 będzie pracowity, ciężki, a zarazem wesoły.
Życzę, aby ten Nowy Rok 2019 spełnił Wasze wszystkie - najskrytsze marzenia, 
dążcie do wyznaczonych celów, dużo zdrowia i cierpliwości,
najwspanialszych chwil oraz wspomnień!
Chciałam jeszcze podziękować za Waszą obecność i aktywność na blogu 
przez cały ten okrągły rok 2018! Mam nadzieję, że będziecie ze mną także w 2019 roku!
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO!
Żródło obrazu: TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Szczęśliwego, zdrowego, i wspaniałego roku życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby nowy rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary Rok odchodzi wielkimi krokami, niech więc wszystkie złe chwile zostaną za Nami. Nowy niech Ci przyniesie dużo zdrowia, wiele radości, a przede wszystkim szczęście i miłości! Szczęśliwego Nowego Roku !!! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Dzięki wielkie. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok, zdrowia, pomyślności i spełnienia marzeń.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam podobnie jak ty ciężki rok. Nauczył mnie on wiele przez trudne doswiadczenia. Dzięki temu zmieniłam się, zmieniły się moje priorytety, a przede wszystkim zrozumiałam, ile siły we mnie drzemie! Szczęsliwego Nowego Roku 2019, oby ten był lepszy od poprzedniego! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mój 2018 nie był zbyt udany-oby 2019 był zdecydowanie lepszy,czego i Tobie życzę 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie również życzę udanego 2019 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego roku 2019!
    https://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również poniosłam kilka porażek w poprzednim roku. Wiele mnie to nauczyło. Masz rację nie wolno się poddawać i trzeba patrzeć na wszytko pozytywnie. Wszystkiego co najlepsze w 2019! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Również życzymy udanego nowego roku!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie również życzę udanego nowego roku i wieku sukcesów! Oby był lepszy od poprzedniego. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozytywne nastawienie to klucz do sukcesu :D
    Pozdrawiam ^^

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Trzymam kciuka za ten rok..

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby ten rok był satysfakcjonujący pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby ten rok był lepszy od poprzedniego! Mam nadzieję, że 2019 przyniesie nam wiele szczęścia i pozwoli rozwinąć skrzydła :) trzymajmy za to mocno kciuki, a na pewno będzie dobrze! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w Nowym roku! Samych sukcesów i spełnienia marzeń :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. !! .

    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zycze dalszych sukcesow :) miejmy nadzieje, ze ksiazka pojawi sie i w empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety porażki w życiu zdarzają się bardzo często, ale są one przestrogą na następne lata życia. Również kochana życzę jak największych osiągnięć zarówno blogowym jak i w swoim życiu, byś była uśmiechnięta, a przede wszystkim szczęśliwa z każdego nadchodzącego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Raz na wozie, raz pod wozem - żadne przysłowie lepiej nie opisuje życia. Problemy się zdarzają, ale wierzę, że nie są one na tyle duże, żebyśmy nie dali rady ich udźwignąć. Dobrego 2019 roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ze wszystkim staram się radzić sobie sama. Taka już moja natura, że wszytko wolę rozwiązywać po swojemu :)
    Oby ten rok nie był tak trudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥