Translate

piątek, 25 stycznia 2019

Ciepła KAWA to PODSTAWA!

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Nieraz wychodząc rano do pracy czy szkoły zapominamy wypić na spokojnie kawy lub herbaty.
Dobrą opcją będzie kubek termiczny, który sprawi, że przygotowany przez nas ciepły napój 
nie wystygnie w ciągu dziesięciu minut, ale zachowa swoją temperaturę nawet powyżej kilku godzin.
Z takim rozwiązaniem przychodzi do nas firma Termokubki posiadająca w swoim asortymencie wysokiej jakości termosy. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze przed wyjściem do szkoły muszę zrobić sobie
do kubka termicznego jakąś herbatę albo kawę, żeby całkowicie nie zmarznąć obserwując obecną zimową atmosferę za oknem. Jako plus takiego kubka z całą pewnością możemy zaliczyć to,
że bez najmniejszego problemu zmieścimy go przykładowo do torebki albo plecaka.
Przeglądając asortyment sklepu na ich stronie najbardziej moją uwagę przyciągnął 
Kubek termiczny OUTER2 K2 w kolorze białym, który posiada pojemność na 450ml.
Wykonany został ze stali nierdzewnej, dzięki czemu posłuży przez wiele lat. Warto do niego zakupić Podkładkę zabezpieczającą kubek termiczny M-PAD.
Nie wspomniałam jeszcze o tym, że na produkcie możemy wykonać własny grawer z cytatem
 bądź jakąś myślą. Ja zdecydowałam się na napis:
" Niby nie ma IDEAŁÓW a jednak JESTEM"
Pewnie tego nie wiecie, ale po zalaniu wrzątku zewnętrzne ścianki kubka nie będą gorące.
Zapytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta. To dzięki technologii próżniowej.
Jednak w głowie może zrodzić się takie pytanie, a co będzie jeżeli cała zawartość nagle się wyleje?
Otóż w tym przypadku nie ma takiej opcji i możemy być spokojni.
 Kubek termiczny posiada możliwość blokady otwierania przykrywki,
 dzięki czemu nasz napój nie będzie miał prawa się wylać.
Otworzymy go za pomocą jednego palca. Dzisiaj przyjechała do mnie kuzynka z którą dosyć dawno się nie widziałam. Pogoda na zewnątrz pomimo lekkiego mrozu nie była taka straszna, więc stwierdziłyśmy,
że warto wybrać się na spacer. Postanowiłam przygotować sobie na naszą wędrówkę kawę w nowym Termokubku, żeby go trochę sprawdzić i muszę przyznać, że to była dobra decyzja wzięcia go ze sobą, gdyż temperatura na zewnątrz po trzydziestu minutach znacznie się obniżyła.
Do domu miałyśmy spory kawałek, a trzeba przyznać, że robiło się coraz zimniej.
Na szczęście przypomniałam sobie o kawie, która umiliła mi czas powrotu do domu.
Kubek rewelacyjnie się spisał, a zdanie które na nim zawarłam idealnie
wpisało się w dzisiejszy dzień.
"Niby nie ma IDEAŁÓW a jednak JESTEM" zdecydowanie odnosi się do KAWY.
Kuzynce bardzo spodobał się ten produkt i chyba zrobię jej podobny upominek na urodziny,
żeby zapamiętała na długo nasz spacerek.
Używacie takich Termokubków? Znaliście wcześniej ten sklep?

15 komentarzy:

  1. Taki kubek może uratować życie w zimowe poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie ostatnio kubek termiczny, ale jest okropny. Kiedy wleję do niego gorący napój, zaczyna okropnie śmierdzieć jakimś sztucznym tworzywem i zmienia smak napoju na ohydny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie używam kubków termicznych☺
    Kiedyś miałam i niestety smak herbaty zmienił
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez kawy się kompletnie nie ruszam z domu.
    Codziennie rano kawa i mogę z pozytywną energią iść do szkoły :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek idealny, zwłaszcza na takie zimowe dni jak teraz. :)
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kubki termiczne ale innej budowy i muszę przyznać, że nie sprawdzają się idealnie dość szybko kawa robi się zimna. Na dodatek w torbie się wylewała :/ Musze się zainteresować tymi, bo u mnie taki kubeczek rzecz niezbędna zwłaszcza w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kubki przydają się też w trakcie dłuższej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny kubek na zbliżające się ferie zimowe ! 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sobie kupic taki termosik.

    Ps.zostaję u Ciebie z przyjemnością :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. cieple napoje pod ręką, fajnie bo można taki kubek zabrać wszędzie w zimowe dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam duzo takich kubkow ale i tak zoabczysz mnie z kubkiem Starbucks biegnaca do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥