Translate

piątek, 4 stycznia 2019

Koszulkowy.pl


#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jakiś czas temu miałam przyjemność nawiązać współpracę ze sklepem Koszulkowy.pl.
Jest to firma, która w swoim asortymencie oferuje głównie koszulki z różnymi nadrukami oraz tekstami. Znajdziemy tam również gadżety w postaci:
KUBKÓW, PODUSZEK, TOREB, ODZIEŻY oraz wielu innych rzeczy. 
Ich produkty na pewno pozwolą nam wyróżnić się z tłumu, ponieważ są jedyne w swoim rodzaju.
Przeglądając ich stronę od razu przykuła moją uwagę koszulka z napisem
" DUMNY OJCIEC SUPER CÓRKI URODZONEJ W MARCU
(tak to ona kupiła mi tę koszulkę)". Znajdziecie ją TUTAJ.
Stwierdziłam, że nie będę dawała tacie prezentu pod choinkę na Święta Bożego Narodzenia
tylko troszkę z tym poczekam i właśnie niedawno paczuszka do mnie dotarła,
więc za niedługo przekażę ją w odpowiednie ręce.
Mam nadzieję, że spodoba się tacie, bo jeszcze nie wie co dostanie.
Wybrał sobie jedynie rozmiar L, który według mnie będzie trochę duży,
ale ta decyzja już do mnie nie należała. W końcu to nie ja będę w niej chodziła ;)
Jak sami widzicie kolor koszulki jest biały, więc może się szybko brudzić, 
jednakże przy odpowiednim dbaniu na pewno posłuży na wiele lat. 
Zaletą sklepu jest możliwość wymiany lub zwrotu produktu w ciągu
 czternastu dni od jego otrzymania.
Profesjonalny nadruk i fachowe wykonanie gwarantują zadowolenie klienta,
 a zakupy możemy robić nie wychodząc z domu.
 Do wyboru jest pięć form dostawy w bardzo przystępnej cenie. 
Od 150zł dostawa w Polsce jest darmowa, dlatego myślę, że opłaca się kupić więcej sztuk!
Spotkaliście się wcześniej z tym sklepem? Co sądzicie o podkoszulku? 
Zamówicie coś z ich strony?

25 komentarzy:

  1. Takie koszulki są super. Muszę zajrzeć na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zajrzeć na stronę ,bo zbieram kubki, adodatkowo szukam prezentu dla siostry na imieniny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na dedykowany upominek, zapisuję adres, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie gadżety i koszulki, więc na pewno zajrzę na tę stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam niestety tego sklepu, ale super, że już poznałam! Takie koszulki są mega fajnym prezentem :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nawiązania współpracy. :) Lubię takie koszulki, fajne, pełne ciepła. :) Pozdrawiam. :* Życzę również cudownego 2019 roku. Niech zdrowie będzie dobre, serducho przepełnione miłością, a marzenia niech staną się rzeczywistością. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie koszulki mają zazwyczaj smieszne napisy - zawsze widzę dużo ich nad morzem, gdy jestem na wakacjach i jak czytam, co jest na nich napisane, to czuję, że autora wyobraźnia mocno poniosła haha :D Ale ten napis jest swietny, twój tata będzie miał koszulkę, której nikt nie będzie miał ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nieba mi spadłaś z tym postem! Szukam właśnie dobrej firmy która wykona kilka nadruków do moich projektów :)
    Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie koszulki to świetny pomysł :) Wpadnę na ich stronę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na upominek :) Bardzo lubię personalizowane prezenty :) Przyznam szczerze że nie znam tej firmy, chętnie poznam ją bliżej :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy 👏
    Rzeczywiście fajny pomysł na prezent ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie koszulki są świetne :D Sama uwielbiam zabawne napisy, choć dla siebie zazwyczaj wybieram gry językowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie przepadam za takimi koszulkami, ale już np. kubki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O chciałam coś takiego kupić dla taty, na ig wyskoczyła mi ich reklama. Bardzo mi się podoba ich koszulka hah :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już przyjemność zamawiania z tej strony. Kupiłam identyczną koszulkę hahahha, marzec łączmy się.
    Te koszulki są naprawdę świetnej jakości.

    W wolnej chwili zapraszam na nowego posta
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej firmie, ale za to tego typu koszulki widywałam niejednokrotnie :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa z takimi koszulkami czy kubkami. Strona internetowa zdecydowanie do zapamiętania! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego sklepu, ale ładnie się prezentuje:)
    Na pewno bardzo się ucieszy z podarku! To L rzeczywiście wygląda na bardzo duże.
    Gratuluję współpracy :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy i oryginalny pomysł na prezent:-)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sama raczej nie noszę takich koszulek, ale wiem komu ją podaruję na prezent :D
    zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super prezent! takze kiedys moj tato dostal podobna koszulke i sie cieszyl ;) super, ze nawiazalas wspolprace! :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za wpis. Zapraszamy do naszego sklepu www.koszulkowy.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno można zrobić tak bardzo oryginalną koszulkę - taką mega spersonalizowaną:) Można i kupić coś gotowego z profesjonalnie zrobionym nadrukiem. W firmie https://hft71.pl/ znajdziecie usługi tworzenia nadruków na odzieży.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥