Translate

wtorek, 5 lutego 2019

EMPIRE

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każdy kochający właściciel pragnie, aby jego zwierzątko było dobrze zadbane 
oraz odżywione. Wiadomo nie od dzisiaj, że czasami bywają problemy ze zdrowym jedzeniem
zarówno u człowieka jak i czworonożnych przyjaciół.
Czy kiedykolwiek spotkaliście się z firmą EMPIRE?
To sklep dedykowany dla kotów, ale również psów - wszystkich ras!
 Znajdziemy w nim w pełni zbilansowany Program Żywieniowy segmentu Ultra Premium, 
który posiada wyjątkowej jakości karmy i smakołyki.
 Produkty Empire oparte są o prozdrowotne formuły bezzbożowe,
 a także bardzo wysoką zawartość szlachetnych rodzajów świeżego mięsa.
Dzisiaj przedstawię Wam jedną z karm, którą moja psinka pokochała od pierwszego kęsa.
Można ją również zakupić w TUBIE 340g
Co takiego w sobie zawiera, że akurat zaufałam temu produktowi?
Po pierwsze to karma dla psów dorosłych, których masa ciała nie przekracza 25kg.
Tak jak mówił producent jest bezzbożowa, jednakże posiada wysoką zawartość świeżej dziczyzny 
i suszonego mięsa drobiu. Jej unikalna receptura zapewni oraz dostarczy naszemu pupilowi zbilansowaną dietę. Dużym plusem z całą pewnością możemy zaliczyć to, że świeża zawartość składników mięsnych składa się z 50,5%. Według mnie to naprawdę bardzo dużo.
Nie ukrywam, że na samym początku miałam trochę wątpliwości czy karma skradnie serducho mojej kapryśnej towarzyszki. Na szczęście te obawy były całkowicie niepotrzebne.
Kiedy zobaczyła pojemniki od razu się ucieszyła, więc dałam jej na spróbowanie garstkę karmy do miseczki. Chcecie wiedzieć jaki był tego efekt? Całkowicie o mnie zapomniała i nie można było odciągnąć jej od pokarmu. Nagle stało się tak cicho jakby psiaka wcale nie było.
Jeżeli więc chcecie zadbać o zdrowie swojego czworonoga, a przy tym mieć odrobinkę spokoju 
to serdecznie polecamy produkty firmy EMPIRE.
Czy robiliście już tam zakupy? 
Czy produkty smakowały Waszym zwierzaczkom?
Koniecznie dajcie znać!

16 komentarzy:

  1. Marke kojarzę.Sam zwierzaków nie mam ale ma za to psa moja bratowa. O ile nie mam sklerozy o tyle właśnie takie karmy kupuję.Coś mi etykiety mówią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy naszym pieskom ta karma by smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety raczej nie zakupie ,gdyż nie mam zwierzaka☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam pieska, ale kot na pewno ucieszył by się z kociej paczki :D Widać że piesek szczęśliwy!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że po raz pierwszy się spotykam. Zwierzaczka mam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie slyszalam i nie wiem czy mojemu psu ta karma by smakowala poniewaz jest dosc wybredny :D

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U muszę zakupić moim psiakom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że szczęśliwy bo najedzony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Psa nie mam, ale dobrze wiedzieć na przyszłość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie. Prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale słodziaczek, mam takiego samego tylko krótkowłosego yoreczka :D chociaż w sumie teraz to ma podobne kudełki bo zima :D Kochana a to jest bardziej twardawa karma, czy taka miękka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karma należy bardziej do tych twardawych (tak jak są w sklepach sprzedawane)
      Niemniej jednak karma nie jest znowu taka twarda, żeby psiak nie mógł jej na spokojnie pogryźć. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Jaki ładny piesek! :) pierwszy raz słyszę o tej firmie :) pieska nie mam za to moja siostra ma owczarka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała się zainteresować, bo czytając skład tradycyjnych karm można się załamać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥