Translate

środa, 28 sierpnia 2019

QuQu Design

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Moda w świecie jest bardzo różna, ale dzięki niej możemy wyróżnić się spośród innych osób.
 Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od sklepu QuQu Design.
QuQu Design to sklep internetowy, który w swoim asortymencie 
posiada m.in: kombinezony, sukienki o różnych wzorach, spodnie spustowe, spódnice.
Produkt przyszedł do mnie zupełnie inny niż oczekiwałam, 
a rozmiar tej sukienki okazał się dla mnie zbyt duży.
Mimo wszystko sukienka sama w sobie jest bardzo oryginalna. 
To sukienka-Retro, która jest przewiewna oraz zbluzowana na biodrach.
 Na górze sukienki zostały umieszczone troczki, 
natomiast kieszenie są wszyte w szwy sukienki.
Dół sukienki jest rozkloszowany. W sukience dołączony został również pas.
Ze względu na duży rozmiar - nie będę jej zakładała, bo zwyczajnie się w niej topię.
Prawdopodobnie sukienkę sprzedam, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany jej kupnem 
to proszę zostawić komentarz, a na pewno się odezwę.
Szkoda byłoby, aby sukienka leżała w szafie jeśli komuś może posłużyć.
Rozmiar sukienki: M/L. Sukienkę możecie znaleźć TUTAJ!
Powoli kończy się lato i zbliża jesień. 
Sądzę, że kolorystyka sukienki idealnie wpisze się w jesienną aurę.
Znacie sklep QuQu Design

21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście sukienka jest dla Ciebie za duża, ja jednak wolę krótsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice dress. Or you can have it resized at the tailor's if you have the time. I must check their site!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  3. To z pewnością nie dla mojej figury, ale ciuszek sam w sobie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie wole krotsze sukienki, ale ta ma bardzo ciekawy wzor ;)
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka. Wyglądasz w niej fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka piękna, ale przy moim wzroście ta długość opada. Zdecydowanie by mnie jeszcze skróciła :D Niemniej jednak chętnie popatrzyłabym jakieś kombinezony w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, rzeczywiście za duża. Fajna, fajny krój, ciekawie wygląda na stronie, ale tak to już jest z zamawianiem przez internet. Ryzyk-fizyk. Jednak chętnie obejrzę ten sklep :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mnie się krój, fason i ogólnie wygląd tej sukienki. Ma ona z pewnością to coś w sobie :-) Szkoda tylko, że jest za duża. Ale zawsze można zwęzić w niej to czy owo i będzie jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, ale niestety nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mozna ją oddać do krawcowej i powinna być okej :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że jest za duża, ale może dałoby się ją jakoś przerobić :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka, szkoda że wypada taka duża- w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie nieco za długa ale za to wzór wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie trafiła Ci się sukienka i jest za duża.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój styl, ale mamie powinno się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo interesujący jest ten swego rodzaju kolaż
      pozdrowienia

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥