Translate

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

MYeco BRUSH

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Ostatnio dużo się mówi na temat dbania o środowisko 
oraz zamiany plastiku na produkty ekologiczne.
Myjąc zęby najczęściej nie zwracamy uwagi, że nasze szczoteczki zostały wykonane 
właśnie z plastiku. Kto zawracałby sobie głowę takimi drobiazgami 
skoro tylko plastikowe szczoteczki są dostępne na sklepowych pułkach.
Na szczęście sklep internetowy MYeco BRUSH posiada ekologiczne i bambusowe szczoteczki,
które pomagają naszemu środowisku!
 To mały krok, ale wielka zmiana. Warto wiedzieć, że tradycyjne plastikowe szczoteczki do zębów wytwarzane są z ropopochodnych surowców, które rozkładają się nawet do 500 lat,
 a ekologiczne szczoteczki ulegają biodegradacji w zdecydowanie krótszym czasie,
 bo już po kilku latach od wyrzucenia!
Do przetestowania otrzymałam ostatnio 5 szczoteczek.
Wszystkie posiadają swój oryginalny wygląd. 
Dodatkowo możemy zakupić do nich kubeczki oraz etui na szczoteczki.
Dwie szczoteczki podarowałam w prezencie chrześnicy, która była z nich bardzo zadowolona.
Mam nadzieję, że dzięki nim szczotkowanie zębów będzie od teraz samą przyjemnością,
a nasze środowisko z całą pewnością nam za to podziękuje.
Nie wiem jak wy, jednakże ja rezygnuję z używania plastikowych szczoteczek 
i dołączam do dbania o nasze środowisko, które trzeba przyznać
 coraz bardziej staje się zanieczyszczone przez różne czynniki.
A wy używacie plastikowych szczoteczek?
Może postawicie jednak na ekologię?
Co sądzicie na temat zamiany plastikowych szczoteczek do zębów na ekologiczne?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu! 

17 komentarzy:

  1. Myślę że takie szczoteczki to bardzo fajna alternatywa dla tradycyjnych 😀
    Ja jak narazie używam elektrycznej
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, ale szczoteczki do zębów to akurat najmniejszy problem. Co z tego, że ktoś przestanie raz na pól roku wyrzucać plastikową szczoteczkę, jak co trzy dni na zakupach będzie zużywał 5 foliowych worków? Jednak sam pomysł godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ukrywać, ale wyjęłaś mi to z ust.
      pozdrawiam. Edi.

      Usuń
  3. tak, myślę też że to jest jakaś alternatywa dla wszechobecnego plastiku, a małymi krokami można wiele dobrego zdziałać. Szczoteczki fajnie się prezentują! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bambusowe szczoteczki bardziej mi się podobają:) Super alternatywa.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna alternatywa dla plastiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze nie używałam ich nigdy, bo mam elektryczną szczoteczkę i nie kupuje już takich <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te szczoteczki, jestem jak najbardziej za.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe te szczoteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne są te szczoteczki. Nigdy o takich nie słyszałam. Muszę je poznać osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym takie wypróbowała by się przekonać czy warto zrezygnować z tradycyjnych :)
    Jeszcze podobnych nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te szczoteczki :D Przygarnęłabym takie dla mnie i mojej rodzinki :) Warto dbać o środowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo chętnie wymieniłabym swoją plastikową szczotkę na takie drewniane cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥