Translate

poniedziałek, 2 września 2019

Cabba

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Zaraz skończy się lato i powitamy jesień.
Warto powoli zaopatrzyć swoją szafę w cieplejsze ubrania.
Przedstawiam Wam markę odzieżową Cabba, która w swoim asortymencie posiada 
modne oraz eleganckie okrycia na zimniejszą porę.
Znajdziemy tam bluzy polarowe, płaszcze zimowe, kurtki damskie, marynarki.
Ja nie żegnam się jeszcze z latem, dlatego w przesyłce otrzymałam kolorowe - dwie marynarki,
które w tym sezonie były dosyć modne.
Cabba do wyboru ma naprawdę wiele kolorów tych żakietów,
dlatego miałam malutki problem w zdecydowaniu się.
Spośród wszystkich kolorów wybrałam ciemny róż oraz jasny niebieski.
Marynarki są świetnie uszyte. Posiadają bardzo fajny materiał.
Dla ozdoby doszyte zostały kieszonki.
Kolorowe marynarki potrafią urozmaicić zwykłą stylizację.
Zamiast codziennie zakładać czarne spodnie i białą bluzkę to jako dodatek możemy
właśnie założyć taką marynarkę.
W marynarkach bardzo rzadko chodziłam.
Czym to było spowodowane? Przyznam szczerze, że nie wiem.
Jakoś nie byłam do nich przekonana i zakładałam wyłącznie standardową czarną marynarkę.
Kolorowe omijałam szerokim łukiem, lecz na szczęście to się zmieniło.
Teraz chętniej zakładam ubrania, które nie posiadają wyłącznie koloru czarnego lub białego.
  Świat jest wystarczająco szary, dlatego należy zakładać kolorowe ubrania.
A wy zakładacie kolorowe marynarki? Jakie jest wasze zdanie na temat takich żakietów?
Znacie markę odzieżową Cabba? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

14 komentarzy:

  1. Ja kiedyś nie lubiłam marynarek bo ograniczały moje ruchy. Ale teraz noszę je bardzo często😉 kolorowe też mam choć na róż bym się nie zdecydowała😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka to świetny ciuch, pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka u mnie jest idealna na jesieni:) ale wole kolory ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką kolorową marynarką łatwo można przełamać rutynę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta niebieska bardzo wpadła mi w oko :) uważam, że marynarki są bardzo eleganckie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska marka, to się chwali :) Niebieska bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowy bardzo ładny :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne marynarki w cudownych kolorach! <3
    Z chęcią przejrzę pozostały asortyment.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą niebieską marynarką wyglądają super białe spodnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te marynarki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam w szafie marynarkę chabrowa i pudrowy róż

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki Cabba. Muszę przyznać, że ładne te marynarki, acz sama rzadko zakładam taki typ ubrania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥