Translate

piątek, 2 sierpnia 2019

MAYbe Cosmeties

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Od zawsze sprawiają uśmiech na twarzy kobiety zaraz po biżuterii.
To oczywiście są perfumy, które często wręczamy jako prezent, 
bo zawsze się sprawdzają. Wychodząc gdziekolwiek nigdy nie zapominam o użyciu perfum,
gdyż dzięki nim w powietrzu unosi się przyjemny dla naszego nosa zapach 
i człowiek od razu czuje się lepiej we własnej skórze.  
W dzisiejszym wpisie z przyjemnością przedstawiam Wam firmę 
MAYbe Cosmeties, która na rynku funkcjonuje od ponad 20-lat.
W asortymencie sklepu oprócz niesamowitych zapachów w postaci perfum 
znajdziemy także wody toaletowe oraz perfumowane.
MAYbe Cosmeties zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.
Ostatnio otrzymałam przesyłkę z perfumami ARASHE,
które od razu skradły moje serce. Flakoniki moim zdaniem świetnie się prezentują,
jednakże zapachy grają tutaj główną rolę i trzeba przyznać, 
że producenci włożyli całe swoje serce w wykonanie tych perfum.
Każdy z przedstawionych flakoników ma zawartość 50ml, 
a produkty przyszły w pięknym opakowaniu.
W mojej przesyłce znajdowało się pięć zapachów, mianowicie:
Alhena, Elnath, Hadar, Misam oraz Shaula.
Z pośród wymienionych naprawdę nie mogę wybrać jednego ulubionego zapachu,
ponieważ każdy z nich jest jedyny w swoim rodzaju.
Alhena to wyjątkowa i zarazem aromatyczno - owocowa kompozycja,
która dosłownie skrywa w sobie luksus, nowoczesność i elegancję.
W skład perfum wchodzi mandarynka, jaśmin, a także wyrazisty imbir,
lecz aromat słodkiej wanilii oraz soli tworzy niepowtarzalny zapach.
Alhena wydobędzie z Ciebie głębię słodyczy, zmysłowości i kobiecości.
Elnath jest idealny dla kobiet nowoczesnych, lubiących zabawę, ale również pewnych siebie.
Przy pierwszym ich powąchaniu poczujemy wydobywający się różowy pieprz oraz kwiat pomarańczy, ale prawdziwa nuta dla nich to połączenie kawy z subtelnym jaśminem.
Podstawę zapachu tworzy wanilia z cedrem oraz paczula.
Perfumy będą idealne na każde wyjście i zwrócą uwagę wielu osób.
 Hadar to zapach połączony z migdałów, kawy, tuberazy, jaśminu, fasoli tonka,
drzewa sandałowego oraz wanilii. Od razu po jego użyciu gwarantowany jest uśmiech na ustach.
Shaula - to intensywnie elegancki, jednakże nienachalny zapach dla każdej kobiety.
Nuta wanilli, frezji i róży będzie towarzyszyła nam przez cały dzień.
Czy znacie firmę MAYbe Cosmeties
Jeśli nie to serdecznie zapraszam 
na ich fanpage.
Miałyście takie perfumy?
Co o nich sądzicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

14 komentarzy:

  1. Czytałam sporo o tych perfumach 😀
    Nie miałam ich jednak jeszcze 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tych perfumach, ale wyglądają bardzo ciekawie. Chętnie bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka lubi się perfumować.
    Ja mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o produktach owej marki!
    Bardzo mnie zaciekawiłaś z chęcią przejrzę ofertę sklepu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę, ale brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno oceniać zapachy na zdjęciach, nawet w niektórych sklepach nie ma próbek i to jest największa trudność w doborze zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mają opakowania :)
    Chętnie bym poznała je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam męskie perfumy i bezpruderyjnie podbieram je mojemu facetowi hihi :)
    http://wtrybieoffline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam. Flakoniki piękne mają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥