Translate

wtorek, 6 sierpnia 2019

Beauty face

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Chyba każda z nas lubi od czasu do czasu się zrelaksować.
Ja uwielbiam w takie dni założyć sobie maseczkę i na chwilę zapomnieć o świecie.
Właśnie niedawno otrzymałam przesyłkę od Beauty face,
 która sprawiła mi ogromną radość. Znajdowało się w niej pięć maseczek do twarzy,
dwie maseczki na usta i jedna maseczka pod oczy.
Na obecny moment przetestowałam z nich tylko dwie.
Ważna informacja jest taka, że produkty nie są testowane na zwierzętach.
W paczce znajdowały się takie maseczki:
* Beauty face zabieg kolagenowy
Beaty face specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych masek oraz gotowych zabiegów zarówno do użytku profesjonalnego w salonach piękności i spa, ale tak samo do użytku domowego.
W ofercie posiadają ponad 200 różnego rodzaju masek, a także zabiegów dostosowanych do wieku,
rodzaju skóry i indywidualnych potrzeb.
To firma jedna z niewielu, która należy 
do Amerykańskiego Stowarzyszenia Kosmetologii Zawodowej PBA.
Maseczki tej firmy polecam każdej osobie, która chce zadbać o swoją cerę.
Na mojej skórze nie spowodowały żadnych niepożądanych skutków ubocznych.
Podczas wolnych dni warto się trochę zrelaksować  i zainwestować w maseczki Beauty face.
Może miałyście okazję przetestować takie maski na sobie? Znacie firmę Beauty face?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

28 komentarzy:

  1. Lubię testować maski :) O tych nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przetestowała maseczkę ze złotem i kwasem hialuronowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takiej maski. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki zawsze chętnie testuję, z przyjemnoscią przetestuję i te :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Doris za wizytę u mnie :) Bardzo mi miło, że zajrzałaś i zechciałaś zostawić ślad :) Kosmetyki lubię oczywiście jak chyba każda kobieta, jednakże mam upodobanie do naturalnych. te firmy nie znam. Może? Pozdrawiam Cię bardzo ciepło Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maseczki :)

    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no faktycznei maseczki prezentuja się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie muszę wrócić do moich spa wieczorów, bo dawno nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię maseczki ,jednak tych jeszcze nie miałam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam firmy, ale bardzo lubię takie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy, ale bardzo zaciekawily mnie maseczki pod oczy, mam pod swoimi oczami bardzo delikatna skórę i staram się o nią dbać. Może i te maski przetestuje ;)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już na szczęście etap kombinowania z kosmetykami mam już za sobą :)
    Teraz stały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O firmie słyszałam, ale nie miałam okazji testować jej produktów. Maseczki jednak bardzo lubię i na razie tylko na jednej tak porządnie się zawiodłam. Chętnie dałabym szansę i tym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię zrelaksować się dzięki nowej maseczce do twarzy :)

    Leyraa Blog | Shop

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki pod oczy zaciekawiły mnie chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że nie są testowane na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maseczki i gorąca kąpiel to chyba najlepsze na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej zainteresowały mnie te maseczki na usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam maseczki do twarzy ale tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe maseczki :) Nie słyszałam o nich jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze powiedziawszy, rzadko znajduję czas na pielęgnację mojej twarzy, dlatego ostatnio jest trochę zaniedbana. Chyba powinnam skusić się i wypróbować którąś z nich :)
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jakoś nie jestem przekonana do masek, ale Twoje wydają się bardzo ciekawe i warte uwagi, więc jak gdzieś na nie natrafię, to wypróbuję :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja maseczki robię u kosmetyczki, może kiedyś spróbuję "domowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zachęcająco wyglądają te maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Uwielbiam testować maski, a jeszcze bardziej zachęca mnie fakt, że zawierają one kolagen i kwas hialuronowy :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥