Translate

niedziela, 4 sierpnia 2019

Bioninsole.pl

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
 Nasze stopy codziennie są narażone na różne urazy, ale można im zapobiec.
W dzisiejszych czasach mamy mnóstwo wkładek do butów, 
jednakże nie zawsze są praktyczne.
Na szczęście powstała wkładka Biontech Superlight, która ma znaczący wpływ na nasze zdrowie oraz poprawę stabilności stopy. Stworzyli ją inżynierowie z Instytutu Biomechaniki UMANA 
w Hiszpanii. To jedyna wkładka, która w pełni dostosowuje się do anatomicznego kształtu 
naszej stopy. Po jej włożeniu do butów od razu czuć lepszy komfort podczas chodzenia.
 Wkładka Biontech Superlight składa się z 4 warstw.
Jako duży plus tego produktu zaliczam to, że bardzo dobrze wchłania pot 
i usuwa nieprzyjemny zapach. 
 Przed pierwszym użyciem należy wkładkę odpowiednio przygotować.
Niektórych ta metoda może zdziwić, ale nie będę zaskoczona waszą reakcją, bo miałam podobnie. Przed pierwszym użyciem wkładek należy wsadzić je do mikrofalówki lub piekarnika na 5-minut. Naprawdę, nie żartuję. Zastanawiacie się pewnie dlaczego? 
Otóż wkładki Biontech Biontech bardzo lubią ciepło, 
a dzięki temu lepiej dostosują się do naszych stóp. 
Na stronie sklepu obecnie trwa promocja i tylko teraz wkładki możecie kupić za 80zł.
Myślę, że na zdrowiu nie warto oszczędzać, dlatego serdecznie je polecam!
Gwarantowana poprawa:
+64% stabilności, +35% komfortu, 
-14% obniżenie bólów kostki oraz -19% obniżenie bólów lędźwi.
Co sądzicie o takich wkładkach? Może miałyście okazję w nich chodzić?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

16 komentarzy:

  1. Muszę powiedzieć mężowi o takiej wkładce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Często używam wkładek do butów
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkładki zmniejszające ból pleców? Za 80 zł? Wow. Nie mam słów. Po prostu wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym ogrzaniem to w sumie dobry patent :D Tak samo często jest z butami że trzeba je ogrzać suszarką i wtedy łatwiej się dopasowują.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie korzystam z wkładek, ale te mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to akurat nie dotyczy, ale dobrze, że są na rynku produkty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie używałam takich wkładek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważna sprawa stopy. Trzeba na nie uważać. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam wkładek. Stawiam na wygodne obuwie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Estupendo post! Gracias por la información! Me encantaría verte pronto por mi blog! Feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sprawa, zwłaszcza dla kogoś kto jak ja cały dzień spędza w pracy na nogach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, że istnieją tego typu wkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich wkładek do obuwia jeszcze nie widziałam :) Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥