Translate

czwartek, 1 sierpnia 2019

KEEP PROFESSIONAL

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Nie wiem jak wy, ale ja mam straszny problem z wypadaniem włosów.
Pewnie spowodowane to jest nadmiernym stresem, który ostatnio w moim życiu 
bardzo często występuje. Oczywiście stres jest nieunikniony w życiu każdego człowieka, 
lecz trzeba pamiętać, że należy go ograniczać - jeżeli mamy taką możliwość, 
bo prędzej czy później odbije się to na naszym zdrowiu.
Długo nie potrafiłam sobie poradzić z wypadającymi włosami,
 jednakże wreszcie znalazłam produkt spełniający moje oczekiwania.
KEEP PROFESSIONAL przeciwdziała wypadaniu włosów, 
dzięki zastosowaniu dwóch produktów: szamponu i serum.
 Po zaaplikowaniu wcierki - substancje wnikają w skórę głowy, a po nałożeniu szamponu następuje reakcja, która pobudza skórę w miejscach, gdzie włosy są szczególnie przerzedzone.
 Użycie serum wraz z szamponem powoduje zagęszczenie włosów 
oraz poprawia kondycję skóry głowy. 
KEEP PROFESSIONAL reguluje poziom sebum, nawilża skórę głowy, zapobiega swędzeniu 
i łuszczeniu się skóry, spowalnia przetłuszczenie się skóry głowy oraz włosów, łagodzi stany zapalne,
a także podrażnienia, zapobiega powstawaniu podskórnych krostek na skórze głowy, 
wspomaga leczenie łupieżu i zapobiega jego nawrotom. 
Serum ma pojemność 100ml, natomiast szampon 300ml.
Każdy produkt jest możliwy do kupienia oddzielnie lub w zestawie.
Obecnie trwa promocja i cały zestaw można kupić za 149zł.
Z promocji naprawdę warto skorzystać, bo normalnie taki zestaw kosztuje 349zł.
Czy zauważyłam jakąś poprawę w kondycji moich włosów? Zdecydowanie TAK.
Wcześniej po każdym umyciu głowy zwykłym szamponem, kiedy następowała chwila rozczesywania moje włosy wypadały garściami. Teraz również wypadają ze względu na krótki czas użytkowania tych produktów, jednakże w znacznie mniejszej ilości. 
Naprawdę to zauważyłam, a byłam przekonana, że taki zestaw nie poradzi sobie z moimi włosami.
Na szczęście miło się zaskoczyłam.
Jak używać tych produktów, aby zauważyć efekt?
Wystarczy rozprowadzić serum KEEP PROFESSIONAL (nr.1) na skórze głowy i dokładnie wetrzeć,
wykonując przy tym delikatny masaż poprawiający ukrwienie skóry.
Preparat należy pozostawić na 1-2 minuty.
Następnie sięgamy po szampon i po dokładnym umyciu włosów pozostawiamy go na skórze głowy na około 2-3 minuty. Na koniec dokładnie spłukujemy pozostałości preparatów.
Czy spotkaliście się z tymi produktami? Co sądzicie o takim zestawie, który przeciwdziała wypadaniu włosów? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

15 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale jeszcze nie upadłam na głowę, żeby płacić taką kwotę za szampon i serum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam problem z wypadaniem włosów. Jestem zainteresowana powyższymi produktami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak dla mnie coś nowego. Nie znam ich produktów.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na wypadanie włosów świetnie się sprawdziła wcierka z Jantar,ale po te kosmetyki też chętnie sięgnę 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi po kuracji izotekiem też strasznie wypadały włosy... jednak raczej stawiam na naturalne metody takie jak maski drożdżowe, olejowanie, peeling skóry głowy i wcierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście nie mam problemu z wypadającymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko i córko! To jak mi wypadają włosy to tylko znak krzyża zrobić i podziwiać, że jeszcze nie ołysiałam.
    Próbowałam tabletkami to leczyć i nic. Jedne z droższych szamponów i kosmetyków też nic.
    Ciągle się męczę i mam nadzieję, że znajdę w końcu jakąś metodę.
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również przez ciągły stres miewam problemy z wypadaniem włosów, ale ostatnio jakoś samo przeszło, albo jestem spokojniejsza albo lepsza dieta. Nie wiem ale warto mieć produkt na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się prezentują te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak u mnie ten problem wypadających włosów powrócił, wiec produkt mnie zaciekawił
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja całe szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów. Jedynie co to są trochę rzadkie
    zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥