Translate

poniedziałek, 29 lipca 2019

ZWEGRODZKI

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Biżuteria jest nieodłącznym elementem codziennych stylizacji - tak samo towarzyszy nam 
podczas różnych, a zarazem ważnych okazji.
Niedawno otrzymałam małą przesyłkę z której byłam ogromnie zadowolona.
W końcu co może uszczęśliwić kobietę oprócz nowej pary butów?
Oczywiście biżuteria! Firma ZWEGRODZKI funkcjonuje na rynku od 2006r.
W swoim asortymencie posiadają oryginalną i jedyną w swoim rodzaju biżuterię
począwszy od kolczyków, naszyjników, łańcuszków, bransoletek, pierścionków.
Z całą pewnością każda z nas znajdzie coś dla siebie.
Moje zamówienie doszło w szybkim czasie, więc zaliczam to jako duży plus.
W przesyłce otrzymałam kolczyki oraz perfumy. 
Producentem tych produktów jest Marco Diamanti.
Pierwsze kolczyki posiadają warstwę złoconą, która została naniesiona metodą electroplated.
 Pokryte są w całości 4 - 8 mikronową warstwą 14K, 18K i 24K złota.
Warstwa złocenia pokryta jest lakierem jubilerskim, który zabezpiecza powłokę złota 
przed ścieraniem i nadaje wspaniały połysk.
 Biżuteria jest ze stali szlachetnej i należy do grupy stali o strukturze austenitycznej.
Kolczyki są hipoalergiczne - nie uczulają, ponieważ nie emitują związków niklu do organizmu. 
Na dodatek nie korodują, nie odbarwiają się i długo cieszą się swoim blaskiem. 
Ich ścieralność uzależniona jest od noszenia i od pH ciała.
 Nie wymagają specjalnej konserwacji jak biżuteria ze srebra, czy złota. 
Muszę przyznać, że kolczyki tego modelu skradły moje serducho.
Ich cena wynosi 37 zł, a znajdziecie je TUTAJ!
 Kolejne kolczyki również są minimalistyczne.
Wykonane zostały ze srebra i posiadają wzór kwiatka, 
który na zdjęciu może nie być widoczny.
Z początku miałam do tego modelu mieszane uczucia, 
jednakże przyzwyczaiłam się do nich i teraz chętnie są przeze mnie zakładane.
Ostatnie kolczyki, które otrzymałam z całą pewnością przydadzą się na jakieś wesele.
Są długie i dzięki swoim kryształkom od razu rzucają się w oczy.
Niestety nie mogę znaleźć linków do tych kolczyków na stronie sklepu.
 Na koniec jeszcze wspomnę. że producent Marco Diamanti 
posiada również osobny sklep internetowy z perfumami, 
który znajdziemy na stronie perfumy-nicolle.
Perfumy są próbką zapachu Sheer Beauty Essence marki Calvin Klein,
które są wypełnione esencjami kwiatów. 
Zapach jest naprawdę elegancki oraz przyjemny dla nosa.
Czy spotkałyście się z tymi sklepami? Co sądzicie o kolczykach?
Miałyście perfumy o takim zapachu? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

17 komentarzy:

  1. Lubię taki minimalizm jeśli chodzi o biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych sklepach. Bardzo mi się podobają te kolczyki, te pierwsze minimalistyczne najbardziej. Wydaje mi się, że nie miałam perfum o takim właśnie zapachu. Na pewno by mi się podobały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, chociaż nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te kolczyki ,mi najbardziej podobają się te drugie 😀
    Perfum nie znam 😀
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są naprawdę mega. Delikatne, ale kobiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kolczyki wyglądają naprawdę czarująco. Chętnie bym takie przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobały mi się pierwsze kolczyki :) Pasują do każdej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co maleńkie
    Cudowne
    Co do perfum
    Moje serce skradł Calvin Clain❤️♥️💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Minimalizm w biżuterii to, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria. :) Będzie świetnym dodatkiem do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tymi sklepami, ale kolczyki są przepiękne :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne kolczyki. Pasują do każdego stroju :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam minimalistyczną biżuterię, lekki akcent a tak wiele uroku dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Długie kolczyki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥