Translate

poniedziałek, 1 lipca 2019

Royalvision

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każdy kochający właściciel czworonoga pragnie, aby jego zwierzaczek żył jak najdłużej.
Jednak z czasem nasi mali podopieczni również się starzeją, dlatego warto 
zapewnić im odpowiednie miejsce na wypoczynek. 
Świetną sprawą jest poducha ortopedyczna dla zwierzaczków
która dostępna jest w sklepie Royalvision.
Do wyboru jest kolor czerwony oraz szary.
Zdecydowałam się na jej zamówienie z tego względu, że moja psina ma już swoje latka 
i prawdopodobnie ma raka, ale ostateczna diagnoza zostanie postawiona 
przez weterynarza w sierpniu. Takie legowisko z całą pewnością pomoże jej przejść trudniejsze dni.
Poducha została wypełniona w środku pianką Memory Visco.
Pianka jest materiałem termoplastycznym, który ma zastosowanie ortopedyczne. 
Nagrzewając się od ciała, przylega do niego idealnie, redukując w ten sposób nacisk.
 Będzie idealnym rozwiązaniem dla starszych zwierzaków oraz dla tych ras, 
które mają skłonności do problemów ze stawami.
Poducha wykonana jest z najwyższej jakości tkaniny tapicerskiej, od spodu nieprzemakalna.
Poduchę można prać w pralce lub czyścić chemicznie. 
Najczęściej wystarczy przetrzeć ją wilgotną szmatką. 
Kiedy zdecydujemy się na wypranie poduszki należy pamiętać o wyciągnięciu wsadu. 
Poducha jest bardzo mięciutka i dosyć duża, ale to sama przyjemność dla pupila.
Moja zdecydowanie była zadowolona z otrzymanej przesyłki, bo jak tylko zobaczyła nowe posłanie 
to nie chciała z niego schodzić i pół dnia przeleżała na nowej podusi.
Na stronie Royalvision znajdziemy również:
 legowiska, kocyki, maty, kosmetyki, akcesoria oraz wiele innych rzeczy
przeznaczonych dla zwierząt.
Co sądzicie o takiej ortopedycznej poduszce dla zwierzaczków?
Znaliście wcześniej sklep Royalvision?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

15 komentarzy:

  1. O jej!!! Nie miałam bladego pojęcia, że są dla zwierzaczków takie ciekawe akcesoria :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, tylko... ja już kupiłam kotu chyba z 7 różnych poduch/legowisk/domków i za każdym razem stały nieużywane. Bo okazuje się, że najlepszym miejscem do spania jest... klawiatura na biurku mojego chłopaka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam mojemu kotu pare lat temu kilka różnych spanek typu: na okno, na grzejnik. Miał też całą dżungle a najwięcej czasu spędzał w... kartonie po butach mojego brata i materiałowej torbie po zakupach :D Zwłaszcza lubował się w tych, które z zakupów przynosił mój Mąż :D

      Usuń
  3. Ojejku ale słodziaczek <3 Super poduszka :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome article.
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna💕sprawa dla wszystkich którzy kochają zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna i na pewno bardzo przydatna rzecz, lecz nie wszystkie zwierzaki lubię wylegiwać się na takich poduszkach, u mnie by się to nie sprawdziło :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Benek by się z takiej ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna taka poduszka. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, żeby zadbać o swojego pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetne :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥