Translate

środa, 3 lipca 2019

toys4boys

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Upały potrafią człowiekowi dać czasem w kość, ale na szczęście w czasie takich dni
możemy przyjemnie spędzić czas nad wodą i basenem.
Gadżety na lato z całą pewnością każdemu się przydadzą w tym sezonie.
Niedawno otrzymałam materac Pływający Jednorożec z którym już po pierwszym dniu miałam przygody, lecz o tym opowiem później. Produkt ten dostępny jest w rozmiarze od 200cm-260cm.
Został wykonany z wysokiej jakości tworzywa PVC, które jest bardzo wytrzymałe.
Do wyboru są 3 modele pływających jednorożców, jednakże ja zdecydowałam się na ten model przedstawiony poniżej na zdjęciach. Po bokach został wyposażony w pomocne uchwyty 
do trzymania. Materac jest dosyć stabilny, aczkolwiek na początku są małe trudności na jego wejście.
Powoli weszłam już do wprawy jak na ten materac wsiąść, ale na początku każda próba 
wejścia na niego kończyła się wpadnięciem do wody. 
Pływający Jednorożec był dosyć niesforny na początku, lecz zdołał się już chyba oswoić. 
Jak tylko przyszedł chciałam sprawdzić jak się sprawdzi w basenie, 
więc bardzo szybko uwinęłam się z jego napompowaniem. 
Stwierdziłam, że nie będę przebierała się w kostium kąpielowy tylko wejdę na materac 
w ciuchach dosłownie na minutkę. Pływający jednorożec nie był skory do współpracy ze mną, 
dlatego jak tylko na niego siadłam to zaraz z niego zleciałam. 
Efekt tego był taki, że byłam mokra od stóp do głowy.
Niemniej jednak zabawa była świetna, a temperatura na termometrze sięgała ponad trzydzieści stopni, więc bardzo szybko słońce mnie osuszyło. 
Tak jak mówi producent jest doskonały do wypoczynku oraz zabawy nie tylko dla dzieci, 
lecz również dorosłych. Ten jednorożec z całą pewnością przyciągnie uwagę wielu osób na plaży.
Na stronie sklepu toys4boys oprócz wodnych materacy znajdziemy różnego rodzaju,
 oryginalne produkty, które świetnie sprawdzą się na prezent zarówno dla niej jak i dla niego.
Przeglądając asortyment sklepu miałam naprawdę ciężki orzech do zgryzienia,
ponieważ spodobało mi się wiele rzeczy, jednakże jednorożec zdecydowanie u mnie wygrał.
Czy znaliście wcześniej sklep toys4boys? Co sądzicie o takim pływającym jednorożcu?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

19 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, sympatyczny ten jednorożec :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep znam, lecz tego produktu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są takie plywające materace w kształcie zwierząt albo kiedyś widziałam też takie owocowe gadżety. Na pewno jakbym miała basen to bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem zacnie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha Śmieszy mnie, ale to dobrze. Ja nie jestem fanką upałów, dzięki Bogu jest ochłodzenie. Myślę, że taki jednorożec wywoła radość wielu osób. :) Pozdrawiam serdecznie. :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że jestem już zdecydowanie za stara na takie zabawki, ale kurcze, chciałabym xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklepu nie znam. Jednorożec super ale ja tak się boję wody że nie dla mnie takie cuda:D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie obłędny jednorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ożeż mam taki sam basen :) ale jednorożca brak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny ten jednorożec. Podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takiego samego. Oraz Flaminga. I chociaż oba są niby dla dzieci, czyli do 40 kg, ja z moimi dziesięcioma więcej też świetnie się na nich bawiłam. Ale co więcej, mój mąż ze swoimi 90cioma również 😁 Są więc wytrzymałe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieciom będzie się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam sklepu niestety:** Fajny ten jednorożec:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi trochę przykro bo mimo propozycji współpracy ze strony sklepu kolejny miesiąc nie ma paczki od nich... Nawet znajomi pytali bo ciekawi tej rzeczy, no ale jest jak jest.
    Fanny ten jednorożec;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki świetny :D! ja mam w swoim basenie flaminga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten jednorożec. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥