Translate

wtorek, 23 lipca 2019

SuperGalanteria.pl

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Dlaczego uwielbiam styl vintage – moje propozycje dodatków
Każdego ranka otwierając oczy mam już większą lub mniejszą koncepcję na to jak się ubiorę.
Kocham modę! To dzięki niej moja codzienność jest kolorowa. Stylizacje od zawsze pomagały mi wyrażać siebie, swój nastrój, osobowość. Dlatego nie wyobrażam sobie życia bez pełnej garderoby, 
w której szczególne miejsce zajmują ubrania i dodatki w stylu vintage. 
Nawiązanie do retro odzwierciedla mój sposób bycia i zamiłowanie do minionych czasów. 
Niezmiernie cieszy mnie to, że już od kilku długich sezonów vintage nie wychodzi z mody. 
Może światowej klasy projektanci pokochali retro tak bardzo jak ja?


 Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami kilkoma perełkami wśród dodatków odzieżowych, które ostatnio wpadły mi w ręce. Uwielbiam detale! Moim zdaniem niewielki detal potrafi zmienić całokształt stylizacji. Wypróbowałam ten trik nie raz i nie dwa. Dlatego też nie mogłam się powstrzymać od tego, aby tym razem znowu poszerzyć moją garderobę o kolejne akcesoria. 
Co trafiło do mojej szafy w ciągu ostatnich kilku dni? 
Ten sekret zdradzam poniżej wraz ze wskazówkami, gdzie moje perełki 
możecie nabyć również dla siebie. Udanej lektury!

Skórzany plecak damski must have na lato 2019

Obserwując trendy, szybko się zorientowałam czego mi brakuje. 
Plecaki damskie to obecnie jeden z najgorętszych hitów, których grzechem jest nie posiadać w szafie. Małe plecaczki są nie tylko ładnymi akcesoriami, ale doskonale ułatwiają codzienne funkcjonowanie. Zamiast nosić ciężkie zakupy w torebce możecie je po prostu włożyć do plecaka. Gwarantuje, że poczujecie ulgę. Plecak damski bez problemu pomieści również sprzęt elektroniczny 
w postaci komputera czy tabletu, które coraz częściej są nam potrzebne do pracy. 
W ten sposób moda zdecydowanie łączy piękno i funkcjonalność. Oby tak dalej!

Plecaki damskie, które wybrałam dla siebie to trzy modele w stylu vintage. 
Głównie zależało mi na tym, aby zaopatrzyć się w plecki retro. 
Bardzo dużo stron o modzie damskiej poleca właśnie te fasony. 
Na rynku znajdziecie również plecaki damskie w sportowym stylu, ale on zupełnie mnie tym razem nie interesował. Natomiast plecak vintage był potrzebny na już. Skoro wszyscy mają plecaki retro ja również chciałam taki posiadać. Ze względu na to, że znalazłam idealny sklep internetowy pod względem cenowym, okazało się że zamówiłam aż trzy różne modele. 
Polecam Wam Super Galanterie, ponieważ tutaj obkupicie się tak jak nigdzie indziej. 
Korzystne ceny na każdą kieszeń i wysokogatunkowe skóry użyte 
do produkcji plecaków to cudowne rozwiązanie. Wcześniej nie miałam tak wielkiego szczęścia 
i zazwyczaj musiałam się ograniczać do zakupu wyłącznie jednego produktu. 
Tym razem mogłam pozwolić sobie na skórzany plecak damski w kilku kolorach i rozmiarach.

Pierwszy plecak damski w stylu vintage, który chce Wam przybliżyć to model koniakowego plecaka retro od polskiej marki galanteryjnej Paolo Peruzzi S-69-BR.
Urzekł mnie jego kształt oraz odcień skóry. 
To plecak vintage, który uszyto z zastosowaniem skóry naturalnej juchtowej. 
Jest to jedna z najdroższych skór używanych w produkcji galanterii skórzanej, ale fakt ten nie wpłynął 
w znacznym stopniu na cenę. Wyróżnia się ściąganym korpusem, dzięki zastosowaniu mocnego rzemienia oraz klapą ze sprzączką. Mimo, że ten plecak wydaje się mały to może pomieścić bagaż 
o łącznej objętości sześciu litrów. Będę go nosiła na studia i do pracy. 
Myślę, że jako dodatek świetnie sprawdzi się zarówno z sukienkami, jak i spodniami. 
Chętnie będę łączyła jego koniakową barwę z bielą, beżami i pastelami.

Kolejnym moim faworytem stały się plecaki retro zdobione w kwiaty. 
To bardzo bliski mojej osobie motyw i zależało mi, aby pojawił się na jakimś moim dodatku odzieżowym. Miałam szczęście, ponieważ podczas przeglądania bogatej oferty Super Galanterii, zawierającej plecaki skórzane-znalazłam skórzany plecaczek damski zdobiony drobnymi, 
białymi kwiatuszkami. 
Model 2080-A marki Arbuzzo już znajduje się w mojej szafie. Jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach. 
To plecak vintage szyty z canvasu i skóry ekologicznej. Posiadający jedną komorę główną i pięć dodatkowych kieszeni. Idealny dodatek do wiosenno-letnich stylizacji, który zamierzam nosić również do jesiennych płaszczy. Moim zdaniem ten plecak damski będzie inwestycją na kilka sezonów.

Ostatni skórzany plecak damski w stylu retro, który zawitał do mojej szafy 
to model B-18-COGNAC Paolo Peruzzi. Lubię jasne kolory dodatków, dlatego postanowiłam kupić właśnie ten odcień. Jeżeli Wy wolicie nieco intensywniejsze barwy to model ten jest dostępny jeszcze
w kolorze czerwonym, a także w klasycznym odzieniu brązowym, szarym i czarnym. 
Producent do wykonania plecaka zastosował 100% skórę naturalną i wyposażył go w rozpinane szelki oraz uchwyt do dłoni. Ciekawy, trapezowy kształt zdecydowanie wyróżnia ten plecak vintage na tle pozostałych. Najciekawsze w nim jest to, że można nosić go również jako torebkę damską.
To dodatek 2 w 1. Wystarczy, że zepniemy jego szelki razem i uzyskujemy z plecaka torebkę do noszenia na ramieniu. Lubię takie produkty.
Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis przypadnie do gustu szczególnie wielbicielkom stylu retro.
Powyżej wspomniane perełki bez problemu znajdziecie w Super Galanterii.
Złożenie zamówienia na wybrany plecak skórzany trwa dosłownie 5 minut.
Dostawa jest totalnie bezproblemowa i szybka.
Moja przesyłka dotarła do mnie pod wskazany adres w ciągu kilku dni.
Jakość i sprawność obsługi warta pochwalenia.

15 komentarzy:

  1. SuperGalanteria - znam ten sklep i bardzo pozytywnie kojarzę, mam torebkę z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklepu nie znam, brązowy plecaczek jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście najbardziej podobają się plecaki retro zdobione w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie plecaki vintage.

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam listonoszkę z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki styl i ostatnio udało mi się upolować podobną torebkę na Leyraa-Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy plecak jest genialny, bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam plecaki. Wolę je nosić niż torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie myślałam o zakupie takiego plecaczka, ale może byłby wygodniejszy na lato niż nieporęczna torebka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam torebki ale widzę że ostatnio te małe plecaczki robią furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem, na który bym się zdecydowała... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHAM takie plecaczki, po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥