Translate

sobota, 27 lipca 2019

Paolo Peruzzi

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Wakacyjne portfele, których nie warto przeoczyć.
Zbliżamy się do połowy wakacji, jak wasze urlopy? Jesteście jeszcze przed zaplanowanym
wyjazdem czy już po? Ja dopiero będę pakowała swoje bagaże na wielką wakacyjną przygodę. 
Kompletując zestaw na wyjazd musiałam wybrać się na zakupy. 
Niby miałam kupić tylko strój kąpielowy, ale okazało się, że niezbędny będzie także portfel damski.
Sklepy stacjonarne posiadające portfele damskie szybko mnie zawiodły ☹ 
Przede wszystkim niemile zaskoczyły mnie niskiej jakości materiały i zdecydowanie zawyżone ceny. Dlatego szukając rozwiązania szybko sięgnęłam po telefon i znalazłam mój ulubiony sklep internetowy
z galanterią skórzaną. Portfele damskie od Paolo Peruzzi to akcesoria szyte z myślą o nowoczesnych kobietach. Musicie zobaczyć, co tym razem ta polska marka galanteryjna dla nas przygotowała.
Kilka szczegółów znajdziecie w dzisiejszym wpisie! W końcu solidny, skórzany portfel damski 
to must have podczas wakacji, niezależnie czy spędzacie je w kraju czy za granicą. 
Portfele skórzane w modnych fasonach, które skradły moje serce
Skórzany portfel damski kojarzy się wam z babcinym dodatkiem? 
Jeżeli tak to pozwólcie, że wyprowadzę z błędu. 
Mi też kiedyś portfele damskie ze skóry naturalnej wydawały się raczej staroświeckimi dodatkami, 
które chętnie kupiłabym na prezent dla swoich babci. Szybko przekonałam się, że to duży błąd!
Kiedy poznałam produkty Paolo Peruzzi spojrzałam zupełnie inaczej na portfele skórzane. 
To tutaj przekonałam się, że skórzane portfele damskie mogą być wykonane w niebanalny 
i oryginalny sposób. Marka wyraźnie dba o to, aby być na bieżąco z obecnie panującymi trendami. 
Każdego sezonu wprowadza nowe portfele damskie, które odpowiadają najnowszym hitom 
w designie czy fasonach. Dlatego, jeśli szukać nowego portfela skórzanego to tylko tutaj! 
W tym roku na wakacje producenci postanowili zaserwować klientkom sporą dozę kobiecości. 
W sporej liczbie dostępnych portfeli znajdziecie bogate wzornictwo, które przedstawia modne kolorowe kwiaty, motyle. To motywy, które obecnie można znaleźć na ubraniach. 
Natomiast ich przeniesienie na akcesoria damskie w gustowny sposób stanowi spore wyzwanie.
Portfele w kwiaty oraz portfele w motyle to małe dzieła sztuki. 
Nigdzie nie widziałam portfeli damskich ze skóry naturalnej tak dokładnie zdobionych. 
Zazwyczaj moje skórzane portfele damskie posiadające wzory posiadały większe lub mniejsze niedociągnięcia. W przypadku produktów Paolo Peruzzi, takich jak portfele w kwiaty czy portfele 
w motyle nie ma mowy o drobnych usterkach czy wybrakowaniu. 
Z własnego doświadczenia potwierdzam, że portfele skórzane kupowane tutaj należą 
do najsolidniejszych, jakie kiedykolwiek spotkałam.
 Z uwagi na dbałość  o drobiazgi oraz finezyjne wzory z letniej kolekcji moje serce podbiły dwa portfele damskie, którym musicie się dokładnie przyjrzeć.
Pierwszy portfel to portfel damski w kwiatki marki Paolo Peruzzi model L-23. 
Z łatwością zmieścicie go w każdej torebce i torbie podróżnej. 
Zatroszczy się on o bezpieczeństwo waszych pieniędzy i dokumentów podczas urlopu. 
Sama już złożyłam zamówienie na ten portfel skórzany i z niecierpliwością przebieram nóżkami oczekując kuriera. Drugi z niebanalnych portfeli skórzanych Paolo Peruzzi to portfel w motyle. 
Jest wyjątkowy w dotyku i bardzo poręczny. 
Obecnie nosze go ze sobą wszędzie niezależnie, czy zabieram ze sobą na miasto torebkę damską 
czy modny mały plecaczek. Mając ten portfel jestem spokojna, ponieważ jego system zabezpieczeń uniemożliwia zgubienie pieniędzy czy karty płatniczej wraz z dokumentami. 
Dzięki parametrom, które posiada ten portfel w motyle zawsze mam pewność, że znajduje się on pod ręką. Daleko mu do niewielkiej portmonetki damskiej, dlatego nie boje się o to, że nagle go zgubię.
Który z portfeli poleci ze mną na wakacje? :) 
Szybkość obsługi klienta w Paolo Peruzzi to max 2 dni od złożenia zamówienia. 
Dlatego dobrze wiem, że na urlop zabiorę ze sobą upatrzony portfel w kwiaty model L-18 Blue.
Tanie portfele z wysokiej jakości.
Polską markę galanteryjną Paolo Peruzzi cenię nie tylko ze względu na modne i estetyczne wykonanie portfeli skórzanych. To producent, który tworzy solidne portfele damskie w niskich cenach.
Jego produkty to tanie portfele, które stanowią dodatki na długie lata. 
Moja mama swój portfel damski, który otrzymała ode mnie na gwiazdę rok temu ma nadal przy sobie. Czas na nim nie odcisnął żadnego piętna. Te portfele skórzane są w stanie znieść intensywne użytkowanie, dlatego będę je polecać każdemu do końca świata i o jeden dzień dłużej. 
W końcu dzisiaj trudno jest znaleźć solidny, modny i tani portfel damski, który pozostaje przy Tobie dłużej niż jeden sezon…
Ja szykuje dalej swój bagaż na urlop, a Was odsyłam do bogatego asortymentu polskiej marki galanteryjnej, która stawia na akcesoria z wysokogatunkowych skór naturalnych.
Lepszej w sieci nie znajdziecie!
Potwierdzam to na bazie własnych doświadczeń 😊 Sprawdźcie sami klikając w link.

24 komentarze:

  1. Piękny jest ten ostatni portfel. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety to jest prawda. Portfele w sklepach stacjonarnych dają wiele do życzenia. Jakiś czas temu również szukałam idealnego portfela i powiem ci szczerze, że było bardzo ciężko, ale na szczęście jakoś się udało! Muszę dodać tę stronę do zakładek, aby w razie czego mieć pod "ręką". Te portfele są takie piękne, że trudno wybrać, ale chyba najbardziej podoba mi się ten pierwszy.

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Sama chciałabym mieć jeden z nich. Są idealne na każdą okazję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę muszę przyznać, że portfele naprawdę świetnie się prezentują, są takie niebanalne.
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ciekawa i oryginalne propozycja, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, wyróżniają się to z pewnością i przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już jestem po kilku wyjazdach wakacyjnych. Ale możliwe, że w sierpniu także będzie coś mnie czekać. Życzę Ci udanego urlopu!
    Skąd ja to znam... Te portfele w sklepach stacjonarnych to porażka. Tak jak piszesz - słaba jakość, a zawyżona cena.
    Ja swój portfel mam już od 5 podstawówki. Dostałam go na wymianie uczniowskiej, od mojej włoszki. Portfel jest z Reebok :)
    Tej strony nie znam, ale wyglądają pięknie!
    Kiedy w końcu mój się zepsuje, to na pewno się zainteresuje ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się zdecydowanie bardziej podoba ten drugi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. te portfele dosyć ładne, jednak ja chyba wolę bardziej stonowane :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby sugerować się nazwą firmy, to powiedziałabym, że to włoska firma, a tu proszę niespodzianka. Nie podałaś przykładowych cen ani nie pokazałaś wnętrza takiego portfela. Z zewnątrz faktycznie estetycznie to wygląda. Jakie są te zabezpieczenia przed utratą zawartości:napy, zamki błyskawiczne, rzepy, bo z takimi zapięciami się do tej pory spotykałam a galanterii skórzanej i wszystkie po pewnym czasie stają się "niedomykające". Twoja zachęta jest trochę powierzchowna, ale może młodym to wystarczy. Tak czy inaczej, udanych wakacji życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całym szacunkiem, ale nie upadłam na głowę, żeby wydawać 130 zł na portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te portfele! Sprawdziłam sklep, torebki też mają w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie są w moim stylu, ale są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kuś, nie kuś... Mam trzy portfele, w tym jeden główny, który zawsze ze sobą zabieram. Czwartego już mieć nie mogę chociaż przyznam sklep oferuje świetne produkty. Jak któryś z mojej trójki przejdzie na emeryturę, na pewno sprawię sobie coś z Paolo Peruzzi.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale śliczne te portfele.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te portfele! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja muszę zmienić portfel, z mojego wszystko wypada. Szczególnie ceniłabym je za te zabezpieczenia i szybką dostawę ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty! Portfele bardzo mi się podobają i na dodatek to polska firma je produkuje. Udanych wakacji! Pozdrawiam ciepło Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo wiele ciekawych naklejek.
    Bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite te portfele. Uwiodły mnie te z motylami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥