Translate

środa, 17 lipca 2019

BISPOL

                                     #WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Każdy od czasu do czasu potrzebuje się zrelaksować. 
Najlepszą porą na odpoczynek jest oczywiście wieczór i właśnie wtedy świetnie 
sprawdzą się świece zapachowe, które rozprzestrzenią po całym pokoju piękny zapach.
Jakiś czas temu miałam okazję przetestować świece zapachowe od BISPOL.
Otrzymałam takie zapachy: LAWENDA - SÓL MORSKA, OWOCE LEŚNE,
Wszystkie zapachy są świetne, jednakże moim ulubieńcem stał się 
CYNAMON, WANILIA, CYNAMON Z JABŁKIEM i zapach Jodły.
Małe świeczki palą się około 20-25 minut, zapach nie jest tak bardzo intensywny 
jak przy większych świecach, jednakże również takie świeczki nadają mieszkaniu klimatu.
Palenie świecy zamkniętej w dużym słoiku przewidziane jest na 100h, 
więc serdecznie polecam jej zakup. Z takimi świeczkami można znaleźć wiele inspirujących zdjęć.
Mogą one stanowić również pomysł na prezent jeżeli wiemy, 
że osoba ucieszyłaby się z takiego podarunku. 
Dzięki świeczkom możemy zaoszczędzić trochę prądu
 i pozwolić naszym żarówką w lampie trochę odpocząć. 
Zamiast palić wieczorem światło, możemy zrelaksować się przy małych świeczkach. 
Oczywiście należy pamiętać, aby ostrożnie obchodzić się z ogniem.
Chętnie zapalacie takie świeczki w swoim domu czy stanowią one wyłącznie element dekoracyjny? 
Jaki zapach najbardziej Wam by się spodobał?
Znaliście wcześniej sklep BISPOL? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

32 komentarze:

  1. Prześlicznie wyglądające świeczuszki. I z pewnością przepięknie pachną. Z przyjemnością odwiedzę tę stronę.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świece zapachowe, ale jednak nie w lecie, bo gdy upał to się aż człowiekowi nie chce patrzeć na płomień, a i zapach w wysokiej temperaturze, choć wspaniały, potrafi nieco oszołomić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę firmę i uwielbiam waniliowe świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię świece zapachowe, o tym sklepie słyszę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię świeczki zapachowe, no i teraz chce mi się jakoś kupić. :D Miałam cynamon, jabłko. Nie była rzeczywiście mega wyczuwalna, ale jednak coś tam czułam i bardzo mi się ten zapach podobał. :) Pozdrawiam, pięknej środy Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam pewne zpaachy, ale akurat nie te konkretne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bardzo! :) Wszystkie zapachy lubię, ale cynamon pasuje mi jedynie w okresie Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam palić świeczki wieczorem z kubkiem herbaty spoglądając w gwiazdy. Układając sobie cały dzien na spokojnie w domu czuje ze naprawde odpoczywam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię świece zapachowe tej firmy 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielona herbata i tropikalna wyspa kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cynamonowa świeca wygląda ciekawie, podobnie jak zapach Tropical Island :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świece zapachowe, miałam nawet kilka z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rzadko kupuję świece. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zapachy. Mam przyjaciółkę, która bardzo lubi świeczki zapachowe i często na urodziny jej coś z zapachowych świec.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa współpraca :) Mega pachnąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam świeczki! I gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świecę zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rzadko zapalam świeczki, ciężko mi trafić z zapachem, który by mnie nie denerwował ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od czasu do czasu lubię zapalić sobie taką świeczkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne na romantyczny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe produkty ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam te świeczki, piękne pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tą firmę :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2019/07/on-roll.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love scented candles. Those look nice and I can imagine the lovely smells! I want to try the fir tree!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam juz świeczki z tego sklepu, ale jesli mam być szczera to nigdy ich nie miałam okazji testować. Ja się najbardziej relaksuje przy woskach, uwielbiam z firmy Yankee Candle, są świetne.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam otaczać się zapachem świeczek. Bardzo jestem ciekawa Twoich propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tą markę, chętnie kupowałam od nich podgrzewacze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. omg i love candles!! i bet this smells so good! amaizng post

    Jadieegosh

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Już uwielbiam! Zwłaszcza cynamonową!❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥