Translate

czwartek, 4 lipca 2019

Roughradical

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Kiedy zaczynają się wakacje to również w sklepach rozpoczynają się promocje!
Dzięki temu możemy kupić wiele fajnych rzeczy za bardzo rozsądne pieniądze.
W sklepie internetowym Roughradical właśnie trwa WYPRZEDAŻ
do wyczerpania zapasów o wielkości -50%!
Myślę, że warto skorzystać z okazji, bo ubrania są wykonywane naprawdę w świetnej jakości
i ponownie ze swojej przesyłki jestem bardzo zadowolona.
Tym razem zdecydowałam się na trzy bluzki z długim rękawem w różnych kolorach,
jeden T-shirt z krótkim rękawem, dwie pary legginsów oraz leginnsy 3/4.
Na samym początku zaprezentuję Wam koszulkę z krótkim rękawkiem w kolorze szarym.
Jak mówi producent Brush Tee to propozycja dla Pań, które szukają nie tylko wygodnej 
i komfortowej koszulki, ale również oczekują od niej wysokiej funkcjonalności 
oraz maksymalnych właściwości termoaktywnych.
W celu zapewnienia maksymalnej ochrony zastosowano w jej produkcji poliester Archroma 
w całości wzbogacony jonami srebra Sanitized.
Koszulkę można zamówić w rozmiarze: S, M, L.
Tylko teraz kupisz ją za jedyne 20,00 zł!
Pomimo tego, że mamy lato to bluzeczki z długim rękawem zawsze są u mnie mile widziane, 
bo przecież lato w końcu się skończy, a chłodniejsze dni zawsze się zdarzają.
Bluzeczka posiada materiał, który w 92% jest z poliesteru i  8% z elastanu.
Być może nie każdy lubi kolor różowy, ale mi się bardzo podoba.
Tylko teraz kupisz ją za jedyne 22,45 zł!
Druga bluzeczka z długim rękawem jest koloru niebieskiego melanżu.
Została również w całości wzbogacona jonami srebra Sanitized.
Kolorek niebieski na pewno zwróci uwagę wielu osób, a bluzeczkę łatwo się dopasuje do spodni.
Tylko teraz kupisz ją za jedyne 22,45 zł!
Trzecia bluzeczka z długim rękawem jest koloru szarego melanżu.
Ostatnim czasem bardzo polubiłam odcienie szarości.
Bluzeczka posiada płaskie bezuciskowe szwy Autolap, które nie rzucają się w oczy.
Tylko teraz kupisz ją za jedyne 22,45 zł!
Czwartym produktem są legginsy termoaktywne . Nie ukrywam, że są naprawdę bardzo elastyczne 
oraz wygodne. Jak można zauważyć getry posiadają na udzie element odblaskowy.
W tych legginsach bardzo spodobały mi się kolorowe pasy po bokach.
Getry w 92% są wykonane z poliesteru.
Tylko teraz kupisz je za jedyne 29,45 zł!
Kolejne legginsy są takie same, lecz różnią się wyłącznie pasami po bokach.
Drugie musiały być w kolorze różowym, żeby fajnie komponowały się z bluzeczką.
Legginsy są wykonane z poliestru Archroma w całości wykończonego jonami srebra Sanitized. 
Na pewno świetnie się sprawdzą podczas biegania. Do wyboru rozmiar: S, M, L!
Tylko teraz kupisz je za jedyne 29,45 zł!
Ostatnie legginsy termoaktywne są w rozmiarze 3/4.  Jako, że lubię od czasu do czasu 
pojeździć na rowerze to idealnie sprawdzą się podczas upalnych dni.
Getry są szybko schnące z ochroną antybakteryjną. 
Podczas lata z całą pewnością będę w nich często chodziła.
Tylko teraz kupisz je za jedyne 19,75 zł!
Skorzystacie z WYPRZEDAŻY -50% w sklepie Roughradical?
Czy spodobała Wam się jakaś rzecz, którą przedstawiłam w poście?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

15 komentarzy:

  1. Z chęcią przejrzę ofertę sklepu! Bardzo lubię taką odzież :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanio i ładnie. Potrzebuję legginsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako iż jestem sportowcem, to rzeczy sportowe mnie strasznie kręcą :)
    Te wyglądają świetnie, a zwłaszcza ta bluzka z długim rękawem!
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te legginsy bym chętnie przygarnęła, bo moje się już do niczego nie nadają i nie mam w czym ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza koszulka fajna i w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa i szara bluzka są świetne :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym Ciebie zobaczyła w tych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tanio i solidnie:) a już myślałam, że nie ma takich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takich ciuchach czuję się najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tu parę ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na ciele wyglądają naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥