Translate

sobota, 18 maja 2019

MOGUSTO

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta wybierając się na ważną uroczystość pragnie wyglądać zjawiskowo.
Żeby podkreślić swoją stylizację najczęściej zakładamy biżuterię, która jest nieodłącznym elementem. Kolczyki, bransoletki czy naszyjniki na pewno przyciągną wzrok innych osób.
Dzięki pięknej biżuterii możemy również poczuć się pewniejsze siebie.
Firma MOGUSTO pomoże Ci znaleźć to czego szukasz!
Asortyment sklepu zachwyca klientów swoimi produktami.
Sama jestem posiadaczką dwóch bransoletek, które stały się dodatkiem do codziennych stylizacji.
Moja kolekcja znowu się powiększyła. Tym razem też zdecydowałam się na czarną bransoletkę 
z agatów. Bransoletka wykonana jest na gumce i posiada element 
srebrnej zawieszki w wersji złoconej.
Wielkość kamienia: 6 mm.
Srebro próby 925 złocone 24 karatowym złotem.
Bransoletka w kolorze czarnym będzie pasowała do wszystkiego! Moją możecie znaleźć TUTAJ!
Do wyboru mamy takie rozmiary na rękę jak: S, M, L, XL, XS.
Dużym plusem jest dostarczanie produktu w krótkim czasie od zamówienia.
MOGUSTO wprowadza do siebie również nowości, które bez wątpienia skradną serca wielu paniom.
Zbliża się Dzień Matki, więc warto pomyśleć o prezencie. 
Biżuteria na pewno wywoła uśmiech na wielu twarzach oraz będzie świetnym, 
a zarazem praktycznym prezentem. Bransoletek naprawdę jest do wyboru do koloru.
Kojarzycie firmę MOGUSTO? Co sądzicie o mojej bransoletce?
Skusicie się na zakupy? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

26 komentarzy:

  1. Nie kojarzę tej firmy. Spojrzę na inne propozycje. Ta bransoletka jest śliczna, masz rację, pasuje do wszystkiego! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna bransoletka, chociaż akurat ja praktycznie żadnej biżuterii nie noszę, poza sporadycznymi wisiorem. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta bransoletka,ja jednak nie noszę bransoletek
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna bransoletka. Niby nie chodzę w takich często, ale okazyjnie zakładam. Nie miałam pojęcia o tej firmie. Ale warto zapamiętać nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle nie kojarzę tej marki biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za czarnym kolorem, inna byłaby dla mnie subtelniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czarny. Pasuje do wszystkiego :) bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nosze żadnych ozdób na sobie.Ale u kogoś zawsze podziwiam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. meszek.blogspot.com Nie dałam adresu wyżej 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobna do by Dziubeka jaką mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może coś znajdę dla siebie w ofercie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam fanką koralików. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale bransoletka bardzo ładna.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą ale widziałam podobną bransoletkę na https://aweg.pl/sklep/36-bransoletki-damskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥