Translate

sobota, 18 maja 2019

Otuleni Zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Osoby często zaglądające na bloga pewnie pamiętają firmę OTULENI ZAPACHEM.
Słynie ona przede wszystkim ze swoich niezwykłych perfum, które spodobają się każdej kobiecie!
Od kilkudziesięciu lat tworzą zapachy, produkują kompozycje zapachowe i współpracują 
ze znanymi perfumiarzami projektującymi zapachy dla najlepszych w tej branży.
W świecie mamy wiele perfum. Niektóre stają się naszymi ulubieńcami i trudno nam się 
z nimi rozstać, ale zawsze jest dobry czas na zmiany oraz poznanie czegoś nowego.
Doskonale wiem, że wolimy najpierw sprawdzić zapach przed zakupem, 
aby pieniądze nie zostały wydane na daremno. Niemniej jednak OTULENI ZAPACHEM to gwarancja najlepszych perfum nawet przy zakupie w ciemno. Wiem, bo sama im zaufałam.
Z ostatniego zamówienia byłam bardzo zadowolona. 
Najlepiej spisały się perfumy inspirowane zapachem ADDICT Christian Dior - kod produktu 360.
Po trzech miesiącach od poprzedniego wpisu przybywam do Was z nową 
dawką inspirujących zapachów. Tym razem dostałam dwie sztuki perfum damskich 
oraz jedną sztukę perfum męskich.
Na sam początek zacznę od perfum dla kobiet. Do jednych z nich byłam dosyć sceptycznie 
 nastawiona zwłaszcza po pierwszym powąchaniu, lecz jak to ja nie chciałam ich tak szybko skreślać. 
Na pierwszy test poszły perfumy inspirowane zapachem 
Jak oceniam? Zaraz się dowiecie, lecz najpierw zobaczcie co sam producent o nich mówi.
***
Zapach Hypnotic Pioson jest zmysłowy i gorący co sprawia, że pobudzi w każdym chęć do życia. Wyjątkowo kobiecy i elegancki zapach. Zahipnotyzuje każdego kto znajdzie się  w jego otoczeniu. Idealny dla kobiet pragnących czuć się pięknymi i pewnymi siebie. 
Jest zapachem, którym po jednym użyciu, pragnie się pachnieć codziennie.
Główne akordy: waniliowy, słodki, migdałowy, orzechowy, owocowy
Nuty Głowy: kokos, śliwka, morela
Nuty Serca: róża, jaśmin, konwalia, kminek, brazylijskie drzewo różane, tuberoza
Nuty Bazy: piżmo, migdał, drzewo sandałowe, wanilia
~~~~
Moja opinia: Perfumy na początku miały dla mnie dziwny zapach, jednakże już po pierwszym dniu ich zastosowania zmieniłam o nich całkowicie zdanie, gdyż na ciele zapach znacznie lepiej się prezentował niż w flakoniku. Po zastosowaniu go z samego rana wytrzymał u mnie aż do wieczora.
Jakość tych perfum oceniam na bardzo dobrą. Warto pomyśleć o tych perfumach 
jako prezent na Dzień Mamy.

Drugie perfumy damskie, które miałam okazję przetestować były inspirowane zapachem 
SI Giorgio Armani. Zapach spodobał mi się od samego początku. Jako ciekawostkę dodam, 
iż kompozycja została wykonana w manufakturze francuskiej w rejonie Grasse.
Producent przedstawia te perfumy w następujący sposób.
***
Zapach Si owocowo – szyprowy dla nowoczesnej kobiecości, wolności i naturalnego piękna. 
Otula skórę zapachem, sprawiającym, że kobiety czują się silne i niezależne. Wyróżnia się charyzmą, zmysłowością i namiętnością. Zapach jest wyjątkowy, swoją elegancją 
oddziałuje na otoczenie jak magnez.
Główne akordy: waniliowy, aromatyczny, zielony, owocowy, drzewny, lekko korzenny
Nuta głowy: liść czarnej porzeczki
Nuty serca: róża majowa, frezja
Nuty bazy: nuty drzewne, paczula, wanilia, ambroksan
~~~~
Moja opinia: Według mnie posiada taką nutkę tajemniczości. Jakość tych perfum oceniam na bardzo wysoką ze względu na zniewalający zapach. Sądzę, że wielu moim koleżankom się on spodoba.
Trwałość perfum utrzymywała się u mnie od rana do późnego popołudnia z zaznaczeniem, 
że potem ubrania również pięknie pachniały. Polecam te perfumy każdej kobiecie!
Ostatnie z perfum należą do grona mężczyzn. Sam zapach skradł moje serducho.
Zostały zainspirowane zapachem FAHRENHEIT Christian Dior. Te perfumy również jak poprzednie zostały wykonane w manufakturze francuskiej w rejonie Grasse.
Perfumy dałam do przetestowania jednej osobie z rodziny, a opinię na ich temat zaraz przeczytacie.
Najpierw zobaczcie jak przedstawia te perfumy producent.
***
Zapach Fahrenheit piżmowo – kwiatowo – drzewny, wyjątkowo zmysłowy. Dla dojrzałego i pewnego siebie mężczyzny. Wspaniały i podniecający, zwraca uwagę każdego kto wkroczy w jego aurę. Swoją namiętnością wprawia w tajemniczy i zmysłowy klimat.
Główne akordy: skórzany, świeży korzenny, aromatyczny, drzewny, ozonowy
Nuty głowy: głóg, lawenda, mandarynka, rumianek, cedr, bergamotka, kwiat muszkatołowca, cytryna
Nuty serca: wiciokrzew, goździk ( roślina ), gałka muszkatołowa, liść fiołka, drzewo sandałowe, konwalia, jaśmin
Nuty bazy: bursztyn, fasolka tonka, paczula, skóra, wetyweria, piżmo
~~~~~
Opinia: Perfumy bardzo mi się spodobały. Posiadają oryginalny zapach, 
który utrzymuje się przez cały dzień. Idealnie nadają się do codziennego użytku.
WAŻNA INFORMACJA!
Firma przygotowała dla Was specjalny rabat w wysokości 25% na wszystkie produkty.
Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod: MAMA
Uwaga! Rabat obowiązuje do dnia 27.05.2019r
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.

29 komentarzy:

  1. Perfumy, które utrzymują się cały dzień to sztuka, na dzisiejsze czasy. Także jak najbardziej na plus :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą to być piękne zapachy ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam perfumy, ale bardziej wpadające w nuty kwiatowo-owocowe, zwiewne, delikatne. Aktualnie używam Daisy Marc Jacobs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam swoje ulubione zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące propozycje, Ja gustuję w lekkich zapachach z cytrusową nutą, to na lato. Zimą używam nieco pełniejszych.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zdarza Ci się negatywna ocena produktu i jednak zawsze starasz się wyjść naprzeciw dobrej stronie?
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy jakoś wizualnie do mnie nie przemawiają, ale na pewno znajdą się zwolennicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam waniliowe akordy w perfumach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentują się świetnie, a do tego są z waniliową nutą- coś dla mnie ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, zaraz do niej zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej stronie nie słyszałam, na pewno zajrzę, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachów jestem naprawdę bardzo ciekawa :) Szkoda, że wizualnie nie prezentują się trochę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. To może być faktycznie dobry pomysł na dzień matki :) szukałam właśnie pomysłu i w sumie perfum by się sprawdził :) Pozdrawiam serdecznie :*
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com
    http://raciezka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te perfumy inspirowane zapachem SI Giorgio Armani na pewno by mi się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Firma nie była mi wcześniej znana

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapachy godne uwagi, jeśli długo się utrzymują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę oryginalne zapachy, inspirowane kojarzą mi się z podróbami, czego nie wzięłabym nawet darmo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym takie perfumy w swojej kolekcji :)

    pozdrawiam serdecznie

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabym mieć takie perfumy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa recenzja :)!!! Trwałość tych perfum zachęca do zakupu :D!!! Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie porównałabym je z oryginałami , ofertę mają kuszącą!

    OdpowiedzUsuń
  23. Już od dawna mam swoje ulubione perfumy, którym jestem wierna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kupiłabym perfum w ciemno nie wąchając ich wcześniej na swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto spróbować przynajmniej od próbek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥