Translate

wtorek, 28 maja 2019

Vanooki

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
W dzisiejszych czasach fajnie jest móc się wyróżnić spośród tłumu w oryginalny sposób.
Jednak niektórzy zastanawiają się nad tym jak można to zrobić.
Otóż sposób jest bardzo prosty. 
Wystarczy postawić na nietypowe skarpetki, które przyciągną bez wątpienia uwagę innych osób.
Vanooki to sklep internetowy posiadający szeroki wybór skarpetek z kolorowymi motywami.
Do wyboru mamy skarpety: długie, krótkie, półstopki, dziecięce.
Znajdziemy również zestawy, ale także gotowe propozycje na prezent.
Ja zdecydowałam się na długie skarpetki ze względu na to, że krótkich skarpet mam pod dostatkiem.
Otrzymałam 6 par, które miałam możliwość sama wybrać.
Jako pierwsze moją uwagę przyciągnęły słodkie krowie skarpetki.
Charakteryzują się oczywiście czarnymi kropami.
Jedynym minusem jak przy większości białych rzeczy jest to, że mogą szybko się ubrudzić. 
Rozmiary są uniwersalne i dostępne do zakupu o numerze nogi 36-40 oraz 41-46.
Przy drugim wyborze również postawiłam na motyw zwierzęcy. 
Za zebrami szczerze nie przepadam, jednakże te skarpetki  mają w sobie jakiś swój urok. 
Jak mówi o nich producent skarpetki z motywem zebry pozwolą się nam wyróżnić spośród stada
i galopem pędzić przez szarą codzienność. Charakteryzują się paskami i trochę niebieskim kolorem.
Nie wiem jak wy, lecz ja uwielbiam kropki. Kiedy zobaczyłam tą parę od razu stwierdziłam, 
że muszę je mieć. Skarpetki w kolorowe grochy sprawdzą się idealnie 
jako dodatek do podartych spodni. Według mnie są świetnie wykonane.
Jeżeli były kropki to bez zastanowienia muszą być też kolorowe paski.
Skarpetki w paski są wykonane w 80% z bawełny, 17% z poliamidu oraz 3% z elastanu. 
Taka para na pewno sprawi, że staniemy się tęczą dla szarej, miejskiej codzienności.
Jako, że jeszcze mamy panującą wiosnę zamówiłam również skarpetki z motywem kwiatów.
Kolor, który posiadają bardzo mi się spodobał.
Będą idealnie komponowały się z moimi spodniami, które również posiadają kwiatowy wzór.
Ostatnią parą są skarpetki z lamami. Otrzymałam tą parę jako zamianę za inne skarpetki,
które musiały być niedostępne na stanie sklepu.
Kolor pomarańczowy super się komponuje z całością.
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.
Czy robiłyście zakupy w tym sklepie? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

17 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji robić zakupów w tym sklepie, skarpetki mają faktycznie bardzo oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przykładam zbytnio uwagi do wzorów na skarpetkach.
    Czy te niebieskie są w lamy.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz takie skarpetki są bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka par takich skarpetek :D Śmiesznie to wygląda:D U mnie w małej miejscowości, zwracam na siebie uwagę :D Ale chyba uchodzę za lekko walniętą przez te skarpety :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty dostałaś je jako zamianę a mi się lamy najbardziej podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię skarpetki w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O sklepie nie słyszałam, ale skarpetki oryginalne. Podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie zajrzeć do tego sklepu, kocham kolorowe skarpetki i sama trochę je kolekcjonuję :) Kocham oryginalność :) Cudowna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej...ale cudowne, słodkie skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie skarpety :D Im bardziej kolorowe i dziecinne tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne skarpetki! 😀 Ale ja wolę jednak te krótsze, stopki... 🙄

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe wzory! Jednak za długie dla mnie :D Często noszę legginsy i długie skarpetki się odkształcają nad kostkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra jest skarpetkocholiczką więc byłaby zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zabawne skarpetki. ;) Bardzo lubię lamy. :D
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne skarpetki. Wszystko wzory fajne. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥