Translate

poniedziałek, 27 maja 2019

royalfashion.pl

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jak wiadomo w tym roku neony ponownie wracają do mody, dlatego warto zaopatrzyć swoją szafę
w żywe, jaskrawe kolory! Przeglądając sklep royalfashion.pl moją uwagę przyciągnęły 
neonowe sandałki w kolorze żółtym. Odbiegając trochę od tematu - czy wiedzieliście, 
że ten sklep otrzymał od klientów aż 4,90 z 5 pięciu gwiazdek? 
Według mnie royalfashion.pl otrzymał świetną ocenę!
Wracając do tematu sandałków. Zdecydowałam się zamówić tą parę butów 
nie tylko ze względu na powracającą modę. Od pewnego czasu chciałam dopasować kolorystycznie buty do pewnej bluzki, jednakże takich nigdzie nie mogłam znaleźć. 
Po długich poszukiwaniach wreszcie się udało!
Żółte sandałki  są wykonane na stabilnym obcasie, który jest dosyć wysoki.
Jego wysokość wynosi 10,5 cm. Sandałki posiadają szeroki pasek i zapisane są na kostce. 
Obuwie jest ze skóry ekologicznej tak samo jak wkładka z eko-skóry.
Do wyboru są takie kolory jak: zielony, pomarańczowy oraz fuksjowy i oczywiście żółty.
Na obecny moment w sklepie są dostępne te żółte sandałki w rozmiarze 40.
Produkt nie miał żadnych wad fabrycznych, więc z tego powodu również jestem zadowolona.
Buty świetnie się sprawdzą w lecie. Założę te sandałki już w najbliższych dniach 
o ile pogoda pozwoli, bo na obecny moment cały czas pada.
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.
Lubicie neonowe kolory? Co sądzicie o takich sandałkach?
Zdecydowałybyście się na zakup takich butów? Koniecznie dajcie znać!

20 komentarzy:

  1. Mnie akurat neonowe kolory jakoś nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Neonowe sandałki raczej tylko dla młodych
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej te buty mnie urzekły i chyba weszłam w stan pragnienia :D
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny, radosny kolor na lato! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne sandałki, neonowe kolory -zdecydowanie dla młodych dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj powoli kończącym się majem
    Dziękuję za wizytę na moich stronach. Jak trafiłaś do mnie?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Pozdrawiam moim ulubionym zapachem akacji, którym zachwycam się teraz na każdym kroku

    OdpowiedzUsuń
  8. Neony są modne w tym sezonie. Zaopatrzyłam się w sukienkę w pomarańczowym kolorze i pasujący do niej lakier:-)
    Sandałki fajne:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są, ale kolor nie ten. Czerwone czy czarne wyglądałyby kultowo i klasycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię neony, ale... zdecydowanie nie u siebie :D Chyba nie jestem aż tak odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe sandałki!!! Super kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny odcień! Od razu poprawia humor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo odważne te buty. Można z nich stworzyć interesującą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla młodych bardzo ładne.
    Ja niestety już rzadko ubieram ładne i modne, muszą być przede wszystkim wygodne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają świetnie! Aczkolwiek prawdopodobnie bym się w nich zabiła XD Nie umiem jakoś chodzić na wyższych obcasach. Myślę, że w lecie te buciki zrobią furorę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥