Translate

piątek, 10 maja 2019

Imperium gadżetów

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym jak przydatne są różne gadżety?
Bez nich byłoby ciężko, ponieważ niejednemu człowiekowi ułatwiają życie.
Dzięki gadżetom z łatwością możemy znaleźć wymarzony prezent dla bliskiej osoby.
Jednak na początku należy wiedzieć, gdzie takich rzeczy szukać.
Przedstawiam Wam internetowy sklep imperium gadżetów, który posiada ciekawy asortyment.
Znajdziemy tam między innymi: skrzynki na klucze, spinki do mankietów, skrzynki na alkohol,
zestawy do wina i alkoholi, deski kuchenne, herbaciarki, power banki oraz pendrive z grawerem.
Z całą pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Przeglądając ich stronę najbardziej moją uwagę przykuły chusteczniki - grawerowane pudełka na chusteczki.
Otrzymałam takie pudełeczka w ilości dwóch sztuk. 
Chusteczniki są wykonywane z drewna w kolorze białym, 
dzięki czemu dopasują się do każdego pomieszczenia. Na białym tle znajduje się napis:
"Tajna skrytka na chusteczki", a pod spodem spersonalizowałam imiona 
i zamiast nich zamieściłam nazwę bloga. 
Na spodzie znajdziemy otwór umożliwiający nam wsadzenie chusteczek.
Nie ukrywam, że wcześniej nie spotkałam się z drewnianymi pudełkami na chusteczki.
Ten będzie świetnym pomysłem na prezent. Myślę, że wielu osobom taki gadżet się spodoba 
i będzie piękną dekoracją w mieszkaniu. Mój chustecznik z tym grawerem znajdziecie TUTAJ.
Jeżeli zaglądacie na bloga to doskonale wiecie, że niedawno otrzymałam własne wizytówki.
Jeśli zostaną wrzucone w nieodpowiednie miejsce to mogą łatwo ulec zniszczeniu.
Na szczęście sklep posiada taki gadżet, który nazywa się wizytownik.
Dzięki takiemu etui na wizytówki z  grawerem mogę być spokojna, 
gdyż chroni je przed wszelkimi uszkodzeniami.
Do wyboru jest wiele kolorów. Ja wybrałam kolor czerwony, a możecie znaleźć go TUTAJ.
Wizytownik wykonany jest z eko skóry PU z zapięciem na magnes. Na powierzchni grawerowane jest logo. W środku mieści się łącznie 20 wizytówek. Jego wymiary wynoszą: 93x64x14 mm.
Sądzę, że posłuży mi przez długie lata. Jest naprawdę solidnie wykonany.
Co myślicie o takich gadżetach? Skusicie się na zakupy?
Koniecznie dajcie znać!

9 komentarzy:

  1. Świetny wizytownik. Lubię takie spersonalizowane gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sklep, przejrzałam ich ofertę i muszę przyznać że herbaciarki bardzo mi się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Personalizacja zachęca do zakupu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są te gadżety ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam drewniane gadżety i dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajna skrytka na chusteczki wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie gadżety, mam ich pełno. Wyróżniaja się na tle klasycznych rzeczy :)
    Wejdę na stronkę, zobaczyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stronka, na pewno z niej skorzystam kiedy będę szukała pomysłu na prezent. Własny grawer jest świetnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, a buciki skąd?

    Ostatnio natknęłam się na bardzo fajny sklep z butami damskimi. Najlepsze możliwe damskie buty sklep, botki ocieplane sznurowane bądź inne. Wybór jest ogromny a wysyłka szybka. Sprawdź botki płaskie damskie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥