Translate

czwartek, 23 maja 2019

royalfashion.pl

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Co kobiecie poprawia humor? Oczywiście bez wątpienia zakupy!
Raczej nikt nie pogardzi nową parą butów. 
Prócz wyglądu najważniejsze jest to, aby były wygodne.
Dzisiaj z przyjemnością przedstawiam wam sklep internetowy royalfashion.pl,
który w swoim asortymencie posiada przepiękne buty w rozsądnej cenie.
Z całą pewnością każda kobieta znajdzie coś dla siebie, gdyż butów jest do wyboru do koloru!
Znajdziemy tam między innymi: sandały, klapki, trampki, balerinki, meliski,
szpilki, mokasyny i wiele innych rodzajów butów. 
Przy pierwszym zamówieniu zdecydowałam się na białe buty sportowe
Są wykonane na grubszej podeszwie z holograficznymi wstawkami Noren.
Cholewka w tych butach została wykonana ze skóry ekologicznej i jak wcześniej wspomniałam
zdobi je holograficzny materiał. Wkładka jest pokryta tkaniną. 
Buty w szczególności są przeznaczone na taką porę roku jak: wiosna, lato oraz jesień.
Na obecny moment w sklepie dostępny jest tylko rozmiar 39.
Moja opinia: białe buty sportowe są bardzo wygodne, nie obdzierają, 
a przy tym świetnie się prezentują na nodze! 
Dużym plusem jest fakt, że nie trzeba długo czekać na zamówienie.
Produkt ten nie miał żadnych wad fabrycznych z czego jestem zadowolona.
Jedynym minusem jest fakt, że takie buty ze względu na swój kolor mogą szybko się brudzić,
lecz to powinniśmy mieć już na uwadze przed zakupieniem obuwia.
Co sądzicie o takich białych butach? Podobają się wam?
Znaliście wcześniej sklep royalfashion.pl, a może robiliście na tej stronie zakupy?
Koniecznie dajcie znać!

24 komentarze:

  1. jak dla mnie jeden sklep internetowy jaki ostatnio widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodne białe buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mogę kupić butów przez internet :( Na długość dobiorę rozmiar bez problemu, ale mam bardzo szczupłe stopy i w większości butów "latam". Musze najpierw przymierzyć i sprawdzić czy dany model nie będzie za szeroki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty, które zamówiłaś prezentują się świetnie. Wyglądają na solidne i dopracowane, no i są bardzo śliczne. Później postaram się tam zajrzeć.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu, chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam białe buty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej stronie, świetne buty :)

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie buciki, za takimi właśnie się rozglądam! :)
    Z chęcią przejrzę pozostałą ofertę marki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słaba ze mnie kobieta, bo mnie humor poprawia tabliczka czekolady, a nie zakupy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja buty muszę przymierzyć, bo mam długą i szczupłą stopę i ciężko mi coś dobrać w sklepie, a co dopiero wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają dobre ceny, ale niestety ja nie potrafię tam trafić z rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka ostatnio zakochała się w białych butach, ja nie przepadam, ale najważniejsze żeby były wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają te buty <3 Totalnie w moim stylu :)

    pozdrawiam serdecznie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam sklep,ale bałam się zamawiać,jak widać zupełnie niepotrzebnie,dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie dzieki za recenzje. Sama sie troche zastanawialam nad tym sklepem ale juz widze ze Mozna smialo dzialac:) A jak cos to ja moge polecic: https://www.gaia.com.pl/catalog/product/view/id/198835/s/biustonosz-full-cup-ashley-art-841-bs0841-ecr/ Bardzo fajny. Moze sprawdz i opisz ich tez?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie najlepsze obuwie sportowe to buty newbalance.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥