Translate

niedziela, 28 kwietnia 2019

Drukarnia Wojewoda

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Promowanie własnej marki wcale nie należy do najłatwiejszych zadań.
Jednak w dzisiejszych czasach mamy mnóstwo możliwości, które ułatwią nam to zadanie.
Drukarnia Wojewoda  wykonuje najwyższej jakości druki przy pomocy 
sprawdzonych maszyn oraz tuszy. Wydrukuje i zaprojektuje nam wszystko co tylko sobie wymyślimy.
Na stronie znajdziemy takie produkty jak:
banery, papier, folie, plakaty, fototapety, ulotki, kalendarze, poduszki i wiele innych rzeczy.
Firma zaopatrzyła mnie w świetnego roll-upa, który idealnie sprawdza się jako tło do robienia zdjęć.
Wielu profesjonalnych fotografów sięga właśnie po taki gadżet.
Ja zdecydowałam się na tło miasta. Jesteście ciekawi jakie wybrałam?
Myślę, że wszyscy doskonale znają to miasto. To oczywiście Kraków!
Słynny kościół Mariacki oraz okolice rynku. 
Wybrałam Rollup reklamowy standard 100x200cm. Możecie go zamówić TUTAJ!
Dużym plusem jest to, że firma nie narzuca nam wzoru roll-upa, 
ale realizuje każdy nasz pomysł, który sobie możemy wyobrazić.
 Budowa roll-upa składa się z mocnej kasety z aluminium anodowanego.
Waga kasety wynosi 2 kg, a całość kompletu z wydrukiem waży 3,6 kg.
Wydruk jest naprawdę najwyższej jakości na blockout 330 gram. Jest bardzo łatwy w obsłudze.
Wystarczy przymocować specjalny bolec, aby gadżet stał stabilnie w pionie. 
Grafika wtedy jest idealnie naciągnięta. Ważną informacją jest fakt, że materiał blockout 
z szarym podkładem zapobiega przebijaniu się światła, gdy ustawimy roll-up przy oknie. 
Dodatkowo w gratisie otrzymałam torbę transportową na jego przechowywanie!
Co sądzicie o takim roll-upie? Podoba Wam się?
Koniecznie dajcie znać!

40 komentarzy:

  1. Bardzo mi się to podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to fajna forma dekoracyjna.
    Ten wygląda całkiem fajnie
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż ma taki baner jako reklamę jego zespołu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny baner! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda:D Super wpis:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post :)
    would you like to follow our blogs?
    kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mogłoby mi się kiedyś takie sprawdzić :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie cos takie sprawdze :)
    Bardzo mi sie podoba

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Świetnie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł na reklamę małego biznesu lub akcji:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł,
    a ogólnie to zawsze wolę wizytówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze i w taki sposób można się zareklamować :) Coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za zamówienie w naszej drukarni i tyle pozytywnych komentarzy na temat naszego produktu. Zapraszamy również do naszego bloga o promowaniu własnej firmy:
    http://magicprojects.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć , że jest taka sprawdzona drukarnia . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie to wygląda, podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No fajne, ale jakoś tak kojarzy mi się jakoś bardziej firmowo, eventowo, a nie jako rzecz dekorująca wnętrza domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis z pewnością przyda się nie jednej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł, mile dla oka:)
    Milutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno jakimś firmom się mega przydają takie roll upy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O naprawdę dobry sposób na zareklamowanie się . Niewiele zajmuje miejsca jest mobilne . Warte polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo sprzedajemy jako "Witacz" gości weselnych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja gorąco polecam - www.ccsdruk.pl. Polecam wszystkim niezdecydowanym!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli szukacie sprawdzonej drukarni internetowej, to zdecydowanie polecam Wam https://chroma.pl/pl , ponieważ sam korzystałem wielokrotnie z ich oferty. Wszelkie informacje o ich ofercie znajdziecie na stronie głownej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥