Translate

wtorek, 3 października 2023

Blogowe Urodziny

 

W październiku mój blog PRETTY PRIMULE świętuje okrągłą liczbę urodzin,
a mianowicie strona istnieje już DZIESIĘĆ LAT!
Przyznam szczerze, że jestem dumna z siebie, że tyle lat wytrzymałam na blogu
i nie porzuciłam tego wszystkiego w cholerę, a wierzcie na słowo,
że czasami miałam takie dni, aby zrezygnować całkowicie z blogowania.
Na koniec chcę bardzo podziękować za wszystkie komentarze, słowa otuchy i wsparcia,
które mimo wszystko człowieka napędzają do dalszego tworzenia tej strony.
Dziękuję za wszystkie wyświetlenia! 
Od stycznia do dnia dzisiejszego stronę odwiedziło łącznie 14 tysięcy osób,
a gdzie tam jeszcze do grudnia! 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzin bloga PRETTY PRIMULE!

43 komentarze:

  1. Kochana wszystkiego dobrego z okazji zacnej rocznicy! Wytrwałości w dalszym blogowaniu i mnóstwa świetnych pomysłów 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję ♥ Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Super! Miłego dalszego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje <3 Jak najwięcej sukcesów Kochana. Każdy chyba miał takie dni, że miał ochotę rzucić blogowanie. Najważniejsze, że się nie poddałaś. Też jestem z ciebie dumna i kolejnych 10 lat życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ To prawda, że chyba każdy bloger miał takie dni,
      że chciał rzucić blogowanie. Oj wiele razy w życiu miałam takie dni,
      że poddałam się, ale mogę zacytować jedno powiedzenie:
      "Nie ważne ile razy upadniesz, ważne ile razy podniesiesz się."
      " Ważne jest, aby przyznać się do błędów i próbować je naprawić,
      a potem iść dalej." Nie wiem co będzie za kolejne dziesięć lat,
      ale jeżeli będzie mi dane dalej prowadzić tą stronę i świętować dwudziestolecie
      to nic tylko się cieszyć i dziękować Bogu :D
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego! Kolejnych 10 lat, co najmniej ;). Wielu tematów do poruszania/opisywania i ciekawych rozmów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Nie wiem czy starczy mi sił na kolejne dziesięć lat,
      ale może jeszcze strona będzie świętowała okrągłe urodziny :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Ojejejej! To nasze blogasy to rówieśniki :D Tylko, że mój z listopada.
    Chciałabym życzyć ci jako autorowi wszystkiego co najlepsze, samych sukcesów i wyłącznie radości z pisania a blogowi, kolejnych cudownych twórczych lat i wielu czytelników! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nasze blogi są rówieśnikami :D
      To twój blog jest jest zatem tylko miesiąc starszy od mojego.
      Bardzo, bardzo dziękuję za życzenia i mam nadzieję,
      że wszystkie bez wyjątku spełnią się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu kolejnych rocznic w blogowaniu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiek :) Wszystkiego najlepszego blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie, kiedy to tak szybko zleciało? :o
      Dziękuję ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. 10latek super gratuluję. I lecisz kochana po wiecej. I pamiętaj są czasami dni takie się, że się nie chce ale to chwilowe.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ "Jestem aniołem, ale kiedy ktoś podcina mi skrzydła to lecę dalej na miotle" ;) To oby było mało takich dni, że człowiekowi się nie chce,
      a żeby było więcej takich dni, że człowiekowi się chce.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Gratuluję i życzę udanego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. To wspaniały rezultat. Na pewno wytrzymasz jeszcze dłużej, w końcu jesteś długodystansowcem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Czy wytrzymam jeszcze dłużej to akurat tego nie jestem w stanie powiedzieć, ale wiem na pewno, że blogowanie jest moją pasją ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Dobroci samych <3 Ja tez juz ponad 10 lat na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ To wspaniale, że jesteś na blogu tak samo dziesięć lat,
      więc nawzajem możemy życzyć sobie kolejnych takich rocznic :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Szczerze gratuluję. 10 lat to wspaniały i imponujący dorobek. Oby tak dalej, bo zawsze chętnie tu do Ciebie zaglądam. I żeby nie było wątpliwości, poprzedni post też przeczytałam, ale pozostawiłam bez komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Przyznam szczerze, że sama nie wiem,
      kiedy to dziesięć lat minęło. Bardzo się cieszę, że chętnie tutaj zaglądasz
      i zapraszam do dalszego obserwowania bloga ♥
      Fajnie, że poprzedni post też został przeczytany - nie zawsze trzeba przecież komentować ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Gratulacje! 🧡🤗 Życzę kolejnych owocnych lat blogowania! 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Do serdecznych gratulacji dołączam życzenie, byś nadal odnajdywała radość w blogowaniu i wzbogacała tę przestrzeń!
    Wszystkiego dobrego - Anita ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia ♥ Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Gratulacje, mój blog też juz ponad 10 lat, chyba 11 :)
    pozdrawiam serdecznie i dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Zatem możemy nawzajem sobie pogratulować takiego stażu na blogu ♥
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  16. Gratulacje! I kolejnych pięknych lat blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  17. 10 lat, to już ładny staż :).

    Życzę Ci nieustającej weny w blogowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wena na szczęście mnie nie opuszcza ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. I ja gratuluję tak pięknej rocznicy blogowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥