Translate

piątek, 31 stycznia 2020

Bi-es uwodzi zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Nie wiem jak wy, lecz ja uwielbiam zapach perfum.
Niektóre są lekkie, powiewają nutą elegancji, jednakże czasami trafiają się również takie,
które zupełnie nam nie odpowiadają. Na szczęście na perfumach Bi-es nigdy się nie zawiodłam. 
Każda kobieta znająca tą firmę dobrze wie, że ich zapachy są nie tylko piękne,
lecz również długo utrzymują swój aromat na ciele i tak samo na ubraniach.
Jako duży plus można zaliczyć ich dostępność na rynku. 
Jeżeli nie jesteście przekonane do zakupów przez internet, a bardzo chcecie przetestować
 perfumy Bi-es to wystarczy zajrzeć do sklepów Biedronka, bo jak dobrze pamiętam 
to właśnie tam ich produkty są sprzedawane. 
Ja zdecydowanie bardziej wolę kupować perfumy przez internet. Dlaczego?
Odpowiedź jest prosta. W ten sposób oszczędzam własny czas, 
który zapewne poświęciłabym na chodzenie po perfumeriach.
Żaden zapach nie jest mi straszny, ponieważ przed zakupem perfum w drogerii internetowej 
najpierw analizuję nuty zapachowe wybranego produktu. 
Dzięki temu mam pewność, że produkt będzie spełniał moje oczekiwania.
Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Bi-es perfumy oraz odżywczy balsam do ciała,
który wykonany jest w 87,5% ze składników pochodzenia naturalnego.
Niestety na stronie internetowej Bi-es nigdzie go nie mogłam znaleźć, 
więc musicie go koniecznie poszukać w sklepach stacjonarnych.
Ten balsam do ciała już mam i jestem z niego bardzo zadowolona, 
ponieważ nie podrażnia mojej skóry ani nie powoduje żadnych uczuleń.
Fajnie się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.
Przeznaczony jest w szczególności do skóry suchej oraz wrażliwej.
Zapobiega łuszczeniu oraz wysuszeniu naskórka. 
Dodatkowo intensywnie nawilża i odnawia barierę ochronną skóry.
Perfumy GREEN BOTANIC już miałam okazję testować 
i zapach zamknięty w tym flakoniku jest bardzo orzeźwiający.
Już po pierwszym psiknięciu przenosimy się  na kwiatową polanę,
która zawiera kompozycję cytrusowego otwarcia oraz unoszącym się w powietrzu 
lekko pudrowym finiszem. Flakonik posiada zawartość 50ml
W sklepie Bi-es kupimy perfumy GREEN BOTANIC za 26zł.
Nuty zapachowe GREEN BOTANIC to:
Nuty głowy: mandarynka, cytryna, pomarańcz, mięta
Nuty serca: konwalia, kwiat pomarańczy, anyż gwiaździsty, jaśmin
Nuty bazy: drzewo cedrowe, białe piżmo, mech dębowy
BERRY DARLING również miałam okazję testować w grudniu.
Spisały się w 100% na złoty medal. Ich zapach to zwyczajny raj dla mojego nosa.
Charakteryzują się w szczególności pięknym flakonikiem, 
który przyciąga wzrok i wzbudza naszą ciekawość oraz chęć ich przetestowania.
Zapach jest bardzo elegancki oraz wyrafinowany, dlatego skradł moje serce.
Flakonik posiada zawartość 100ml
W sklepie Bi-es kupimy perfumy BERRY DARLING za 37zł.
Nuty zapachowe BERRY DARLING to :
Nuty głowy: jabłko, granat
Nuty serca: czarny fiołek, lilia wodna
Nuty bazy: piżmo, vanilia, patchuli, ambra, orchidea
***
Moim zdaniem ceny są bardzo przystępne i zdecydowanie warto zainwestować w perfumy od Bi-es.
Jestem ciekawa czy byłyście już posiadaczkami prezentowanych przeze mnie perfum? 
Jeżeli tak to co Was najbardziej urzekło w tych zapachach? 
Skusicie się na zakupy w sklepie internetowym Bi-es? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

74 komentarze:

  1. Bonita selección! 👌👌👌 Espero tu opinión en mi reciente entrada , espero que te guste ! Feliz día! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak! Kobieta bez zapachu to tak, jakby uśmiechu nie miała :) Kocham piękne zapachy i nawet wtedy, gdy nie wychodzę z domu zapach na skórze muszę mieć. Kupuję w sieci, ale przyznaję, najpierw muszę spróbować na skórze, ze względu na obawę odczynu alergicznego. Dziękuję za propozycję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zapachów tej marki, ale chyba się nie skuszę na ich poznanie, bo mam już swoją ulubioną wodę toaletową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam tych zapachów na początku liceum:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zapachy mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba przekonałaś mnie do tych perfum :) nie mogę zdecydować, które kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wole jednak stacjonarne kupować perfumy, nie ma to jak poczuć zapach i dopiero wtedy zdecydować :).

    OdpowiedzUsuń
  8. O Bi-Es słyszałam. Nawet kiedyś używałam, tylko już nie pamiętam jakiej :) Dziś moim faworytem zdecydowanie jest Calvin Klein :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też bardzo lubię , ale od lat jestem wierna 3 zapachom :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam perfumy bi-es ale niestety zapach nie utrzymywał się zbyt długo;)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam fanką tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie, żeby wypróbować jakiś zapach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

  13. I used perfumes of this brand, now I have other perfumes. Thanks for the nice review)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapachów tej firmy nie mam, ale kto wie.... Na razie mam jeszcze od gwiazdora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam Bi-Es ale tylko ze słyszenia ,nie wiem czy zrobię tam zakupy - gdyż mam swoich ulubieńców zapachowych ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapachy tej marki :) Są śliczne i przystępne cenowo. Tych wariantów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiele słyszałam o bi-es ale niestety nigdy nie miałam nic z tej marki i chyba czas to zmienić
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam perfumy! Ale tej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Od lat jestem wierna trzem zapachom, ale muszę przyznać, że te opakowania mają śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam pod choinkę zestaw: perfumy i chyba jakiś balsam. Jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam tą firmę głównie z tego, że mają imitację perfum znanych marek :) Jestem bardzo ciekawa nowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię dobre perfumy :) Kiedyś jak chodziłam do liceum używałam tych Bi-es :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bies ma rewelacyjne zapachy. Opakowania też w dobrym guście. Bomba

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawią mnie te zapachy....

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych perfum. Ja tak mam, że wybieram kilka ulubionych zapachów i trzymam się ich przez lata ;))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naturalnie pochodzenie składników - to mnie przekonuje. A co do perfum, również je uwielbiam. Te, które prezentujesz, chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że ceny przystępne.

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny. Mam prośbę, nie zamieszczaj linków do siebie w komentarzu.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe perfumy. Miałam okazję powąchać kilka ciekawych opcji na Beauty Days. Tych jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bi es
    Zdaje się, że kiedyś miałam z nimi kontakt
    Są jak mgiełka❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. to fajna firma. a co do radia


    🎶🎵🎶🎵STRONA RADIA FOREVER-
    https://iskierkaona.wixsite.com/radioforever

    🎧🔊ODSŁUCH - https://radioforewer.panelradiowy.pl/radio

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamówiłam perfumy raz przez internet i myślę że zrobię to ponownie. Przedstawionych nie używałam, ale bardzo lubię perfumy z nutami wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy ich nie używałam, ale moja mama tak i była zadowolona. Jeżeli dobrze kojarzę to chyba w Rossmanie można też je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam w ogóle tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się opcja vegan collection, ale sama firma kojarzy mi się z podróbkami perfum. Kto chce, nazwie to inspiracją, odpowiednikiem etc., ale i tak wszystko rozbija się o tańszą wersję jakichś markowych perfum. Wolę oryginały, zdecydowanie. Jeśli są firmy testującej na zwierzętach, kupuję używane np. na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam okazji jeszcze sprawdzić tych zapachów - może jednak kiedyś to się zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja się zastanawiałam, skąd znam te nazwę, no jasne, Biedronka! Dotąd nie używałam tych perfum, zresztą w Biedronce nigdy nie widziałam takiego wyboru jak na stronie. Zajrzałam i bardzo mi się spodobało. Nie wykluczam zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. O firmie słyszałam, ale do tej pory jeszcze nie testowałam :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tych perfum, ale zaciekawiłaś mnie więc muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam z tej firmy swoje ulubione zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Firmę znam, ale zapachy nie są mi znane. Wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dobre zapachy idealne na prezent walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie znam tej marki, ale może czas ją poznać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kilka zapachów od BI-ES i za każdym razem byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zainteresował mnie Twój post i perfumy, na pewno po nie sięgnę przy kolejnych zakupach! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam kiedyś perfumy tej firmy właśnie z Biedronki. Fajne małe opakowanie w sam raz do torebki i ładne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie jestem zadowolona z trwałości perfum BI ES :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja miałam kiedyś takie perfumy z Bies z kuleczkami na dnie flakonika, super pachniały i przywołują wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używałam nigdy tych zapachów ale wydaja się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Być może też kiedyś wypróbuję na sobie takie zapachy, bo powinny mi się spodobać. Spokojnego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam zapachy od Bi-es, ale nie wiedziałam, że mają też balsam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Markę znam, jednak zaprezentowanych przez Ciebie perfum nie miałam okazji powąchać.
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzięki Tobie i ja skuszę się aby poszukać tych perfum. Może przypadną mi do gustu bo lubię orzeźwiające zapachy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  54. czesto słysze o kosmetykach tej marki jednak jeszcze nigdy się na nie ni skusiłam. Zapachy wydają się być calkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z pewnością nie są drogie, ciekawi mnie balsam z tej botanicznej serii :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Znam niektóre zapachy tej marki i większość mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z chęcią poznam te zapachy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Kojarzę firmę, ale nie zapachów...od lat używam tych samych perfum więc z innymi raczej się nie "poznaje"

    OdpowiedzUsuń
  59. Słyszałam o tej marce kosmetycznej, ale jeszcze nie miałam z niej żadnego produktu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie znam zapachów tej marki, ale flakoniki wyglądają bardzo ładnie, poza tym fajne nuty zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chyba najbardziej spodobałby mi się ten owocowy (nie przepadam za piżmowymi zapachami). :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Perfumy znam, ale balsam jest dla mnie nowością.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥