Translate

piątek, 17 stycznia 2020

Modna Torebka

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Chyba na świecie nie ma takiej kobiety, która w swojej szafie
nie posiada chociażby jednej torebki. Osoby interesujące się trendami fashion na pewno kojarzą 
polską projektantkę mody Ewę Minge. Zajmuje się tworzeniem ubrań oraz akcesoriów.
Posiada swój własny sklep, który odwiedza bardzo duża rzesza ludzi.
Modna Torebka jest nie tylko elegancka, lecz tak samo bardzo praktyczna.
Chociaż nieraz panuje w niej wielki chaos to zawsze znajdziemy tam najpotrzebniejsze rzeczy.
Modna Torebka to prężnie rozwijający się sklep internetowy 
mający w swojej ofercie torebki od następujących producentów:
Eslee, Nobo, Tom &  Eva, Gallantry Paris, Bastini, Monnari, Ptak,
Femestage Eva Minge, Michelle Moon, Flora & Co, Elegance Paris i wiele więcej.
Przeglądając stronę sklepu spodobało mi się naprawdę wiele torebek,
jednakże postawiłam na klasyczną czerń, która nie była taka prosta,
ponieważ posiadała uchwyty wyróżniające się od całej reszty torebki.
Torebka posiada dwie kieszenie zapinane na zamek. Jedną na zewnątrz z tyłu oraz wewnątrz.
Znajduje się w niej również miejsce na telefon oraz mały portfel.
Do torebki dołączony został również pasek na ramię,
 jednakże dla mnie jest trochę za długi, lecz nie jest to aż tak uciążliwe, 
żeby mi bardzo przeszkadzało. Torebka została zaprojektowana przez Ewę Minge, 
lecz na obecny moment jest niedostępna w sklepie Modna Torebka
Dobra wiadomość jest taka, że wszystkie produkty na Modna Torebka 
kupimy za dużo niższą cenę niż w sklepach producentów.
Modna Torebka proponuje nam zakup listonoszek, shopperek, kuferków, worków,
torebek wizytowych oraz letnich, portfelów i plecaków.
Jak sami widzicie wybór jest naprawdę ogromny. 
Jestem ciekawa czy kiedykolwiek spotkałyście się ze sklepem Modna Torebka?
 Kojarzycie naszą polską projektantkę mody Ewę Minge?
 Jeśli tak to co sądzicie o torebce, którą otrzymałam i pochodzi właśnie z jej kolekcji?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

40 komentarzy:

  1. Która kobieta nie lubi torebek, chyba tak się nie urodziła:)
    W dodatku ta u Ciebie ładna i szykowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam hopla na punkcie torebek, mogłabym mieć ich na każdy dzień roku :D ale niestety, nie jest to najczęściej mały wydatek :) śliczna!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm, w szafie to może i jedną mam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. HEj.
    Serdecznie zapraszam na kolejną turę WSPÓLNEGO CZYTANIA.
    Ps. Torebki to mój świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebek nigdy za wiele :)
    Choć przyznam się, że ostatnio częściej sięgam po plecaki bo są wygodniejsze i mogę więcej w nich zmieścić.
    Ładną masz torebke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka to podstawa. I nigdy ich za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  7. nowa torebka zawsze jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rączka dodaje jej fajnego stylu i takiego klimatu
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta torebka 😍
    Pierwszy raz słyszę o tym sklepie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba jestem wyjątkiem bo nie lubię brać torebek tym bardziej że na studia biorę dużo rzeczy : jedzenie na cały dzień laptop, zeszyt i nie jestem w stanie spakować tego wszystkiego do torebki ! Jednak sliczna jest :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój gust, ale ładne, ładne.... tyle, że nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mam jedną torebkę którą wszędzie że sobą zabieram musi być pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie ;) Lubię duże torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane nasz sklep Modna Torebka powstał właśnie po to by markowe torebki były dostępne dla każdej kobiety w niskich cenach :) W ofercie posiadamy wiele modeli torebek od małej kopertówki po maxi pojemne torby :) Dla lubiących elegancję i dla lubiących sportowy styl. Nie braknie też plecaków, a już niebawem dostępne będą portfele oraz torby męskie :) Zapraszamy do zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam dwie torebki - jedną małą, drugą dużą i mi to wystarczy w zupełności :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie! Mam swoją jedną i ją kocham nad życie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nazwisko projektantki znam, ale o tym sklepie dowiaduję się dopiero teraz. Co do torebki, podoba mi się - jest ładna i elegancka. Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Dziękuję, zajrzę sobie i zobaczę jakie mają torebki, moja już na wykończeniu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tym sklepie. Może to wynikać z tego, że preferuje małe plecaki lub toby na ramię, ale z chęcią zajrzę i zobaczę ofertę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio do pracy jeżdżę rowerem więc plecach jest o wiele bardziej praktycznym rozwiązaniem ;)mam w domu kilka ale nie jest to rzecz co do której przywiązuję dużą uwagę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o sklepie. Torebka mnie się podoba Chociaż dla mnie mogłaby być w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna torebeczka, tego nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O sklepie nie słyszałam, ale chętnie tam zajrzę. Uwielbiam torebki, mam ich kilkanaście ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torba! Zazdroszczę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Sklepu nie znam, natomiast projektantkę jak najbardziej. Świetna torebka! Duża i pojemna. Ja właśnie po tego typu torebki ostatnio sięgam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna jest ta torebka. Elegancka i super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przejrzałam ofertę, i kilka modeli wpadło mi w oko. Na prawdę fajnie wykończone - dopracowane.
    Myślę, że są godne polecenia i sama też bym się pewnie na którąś zdecydowała :).
    Miłego dnia :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebki tak, ale nie mogą być duże!
    Lubię porządek, dlatego wybieram te, które mają kieszonki w środku,zasuwania.
    Nie znam tego sklepu, choć projektantkę owszem.
    Póki co skupiam się na chorobie i dojściu do zdrowia, po zabiegu, który mnie czeka.
    Nie planuję nowego zakupu galanteryjnego.
    Pozdrawiam serdecznie na kolejne miłe dni styczniowe:)



    OdpowiedzUsuń
  29. Uchwyty nie w moim stylu, ale ogólnie bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie :D A torebkę wybrałaś sobie bardzo ładną :)

    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę tam zajrzeć, bo w sklepach mizernie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie, że kojarzę Ewę Minge, jednak z tym sklepem się nie spotkałam wcześniej. ;) Jestem zwolenniczką mniejszych torebek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥