Translate

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Petinio

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Pogoda w tym roku nas nie rozpieszcza. W niektórych miejscowościach wszyscy
wyczekujemy białego śniegu, a otrzymujemy wyłącznie minusowe stopnie na zewnątrz.
Dni są czasami bardzo chłodne i raczej, żadna osoba w taki czas nie wybierze się 
nigdzie bez czapki, szalika lub rękawiczek. 
To przecież oczywiste, więc dlaczego zapominamy o ciepłym okryciu dla naszych psiaków?
Niektóre psy mają bardzo grubą sierść, która ich ogrzewa, jednakże większość z nich 
bardzo źle znosi jakiekolwiek mrozy i po dłuższym spacerze nasz zwierzak zaczyna 
trząść się z zimna jak galareta, a tym sposobem możemy 
doprowadzić naszego pupila do przeziębienia.
Moja Mika jest strasznym zmarzluchem i jakiekolwiek dłuższe wyjście 
bez grubej kurtki w tym okresie jest zwyczajnie niemożliwe, 
gdyż po trzech minutach musiałabym już wracać z nią do domu.
Wczorajszy dzień był dosyć chłodny i wykonanie zdjęć dla sklepu petinio było sporym wyzwaniem,
bo nawet w otrzymanej bluzie trzęsła się jak galaretka, 
jednakże wspólnymi siłami zdołałyśmy wykonać to zadanie.
Sklep internetowy petinio  w swoim asortymencie posiada dużo ciekawych wzorów ubranek 
oraz wysoką jakość produktów. Znajdziemy tam tanie i drogie ubranka 
dla psów ras małych oraz tych dużych. Wszystko zależy od tego czego szukamy.
W petinio znajdziemy takie produkty: 
 koszule, koszulki, bluzy, polówki, t-shirty, przeciwdeszczowe kurtki, 
płaszcze przeciwdeszczowe, sukienki, garnitury, muszki, krawaty, 
ozdoby do włosów, skarpetki, okulary przeciwsłoneczne z filtrami UV, czapki, bandamki, 
szelki, obroże, obroże LED, smycze, zabawki lub pasy samochodowe.
Ja zdecydowałam się na czarną bluzę Adidog, która jest wygodna, ciepła oraz modna!
Posiadamy już taką bluzę w kolorze różowym, jednakże ona jest trochę mniejsza od tej czarnej
 i możliwość założenia kaptura przy niej nie wchodzi w grę. 
W czarnej bluzie kaptur też nie jest zbyt wielki, ale tutaj jakoś damy radę go nałożyć 
chociaż zabawnie w nim wygląda. Zresztą zobaczycie sami przy oglądaniu zdjęć.
Bluza charakteryzuje się na rękawach białymi pasami oraz na plecach  dużym napisem Adidog.
Rozmiar naszej bluzy to L, a wybór jest od XS do 9XL. Do wyboru wiele kolorów.
Moja opinia: Do bluzy nie mam żadnych uwag i razem z Miką jesteśmy bardzo zadowolone.
Sklep petinio oceniam na 6 gwiazdek za ekspresową przesyłkę oraz świetny kontakt ze sprzedawcą.
Na końcu wpisu pod zdjęciami możecie obejrzeć filmik z udziałem mojego psiaka dla petinio.
Czy spotkaliście się wcześniej ze sklepem petinio
Jakie jest wasze zdanie na temat ubierania psiaków i co sądzicie o czarnej bluzie Adidog?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

62 komentarze:

  1. Już w tym widzę mojego psiaka :).
    Przepiękne ubranka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki piesek! Motyw na bluzie psa wiadomo czym inspirowany, ale mimo wszystko ciekawa transformacja😅🤩
    Zapraszam 🙂
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaśny piesek <3 Uwielbiam pieski w ubrankach, wyglądają niezwykle uroczo :) Ale no wiadomo, najważniejsze by naszym kochanym czworonogom było ciepło :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziaczek :-) mój psiak nie toleruje takich ubranek :-) próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny piesek! Pytanie: czy mają w ofercie coś dla szczurów? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki psiak, wygląda przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ubranka są bardzo fajne i praktyczne. A Twoja psinka jest rozkoszna - śliczny słodziak. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesek słodki i ubranka bardzo fajne Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawna bluza! Ja nigdy nie kupowałam ubranka dla swojego psiaka, ale kusiło mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem sklep nie dla mnie, ale piesio cudny! Nigdy nie miałam okazji kupować swoim czworonogom ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wygląda w tej bluzie! I jeszcze ten napis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny piesek:))) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Se ve todo precioso ! Me encantaría verte pronto por mi blog !
    Es un placer leerte! Que tengas un día estupendo ! 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
  14. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: BLOG ISSUE♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluza -psiak uroczo w niej wygląda 😍
    Jak dla mnie ubieranie zwierzaków , jest nawet więcej niż ok - one też marzną, dodatkowo podczas zimowych spacerów w łapki może im wchodzić sól ,której używa się do posypywania nawiwrzchni, aby nie było ślisko
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. omg so cute!!
    thanks for share
    https://softcutieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama słodycz. Żałuję, ze nie mam psa

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakbym miała zwierzaka, to pewnie wydałabym tutaj fortunę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  19. Adidog ;D Prześwietna nazwa, a logo mnie rozbroiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A co pies też musi jakoś wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Smieszne te ubranka ;) chociaż osobiście nie lubię psów w odzieży ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki ten piesek. ❤
    Tym bardziej bez ubranka, choć przyznaję, że podczas zimy podobne stroje mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy psiak :) Nie jestem jednak zwolenniczką ubrań dla psów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem nauczona (mieszkam na wsi), że zwierzaki mają futerko od tego by chronić się przed mrozem. Rośnie im na zimę grubsze futerko. Ale faktem jest też, że trzymając zwierzaki w domu trochę im szkodzimy, bo w domu jest ciepło i futerko nie rośnie... Ja nie mam pieska, za to mam dwa kotki, które są w połowie w domu, w połowie na dworze. Ubranek dla kotów za to jeszcze nie widziałam :D Druga sprawa, że kot pewnie szybko by się go pozbył :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale czadowa ta bluza! Moja dziewczyna ma raczej sporo futerka i takie rzeczy nie są jej potrzebne. Nawet kiedy było -20 nie chciała wracać do domu. Pewnie jakbym ją ubrała to nie umiałaby chodzić 😂
    Twój psiak wygląda cudnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo urocze to ubranko! :D Gdybym miała pieska z pewnością bym zakupiła taką bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Typowe ubranko dla każdego Yorka chyba ;d
    ja mam huskiego, który nawet nie myślałby o ubieraniu.. jemu w zimie jest gorąco na dworze tak, że czasami zanurza się w śniegu i lezy ;D
    Ale na pewno przyda się takim domowym psiakom jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej :) piesio wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja widzę mnóstwo piesków w ubrankach :D To raczej ja chodzę bez czapki i szaliczka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Psiak zarąbisty :) nie znam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ekstra ciuszki :D <3 super! https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze ubranka dla zwierzaków <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne ubranka dla piesków. U nas jak na razie zimy nie widać, więc z bluzami można poczekać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie w Szkocji wiosna ponad 10 stopni, a ostatnio było nawet 14.
    Ciekawe ubranka jak ktoś ma pieska, ja mam kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pieski są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega ubranka i piesek wygląda w nim uroczo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. mój pies miał identyczną jak był mały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te bluzy dla psiaczków są genialne :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajniusi piesek <3 Te ubranka to miód dla oczu, moja ciocia ma ubranko Świętego Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodko wyglądają w tych ubrankach :D W tych kapturach śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodkie to, choć ja raczej nie lubię psów w ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piesek wygląda super w tym ubranku. Słodka mordka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Widuję ostatnio pieski w takich śmiesznych ubrankach, że od razu humor się poprawia na ten widok:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥