Translate

wtorek, 14 stycznia 2020

outshopping

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Przed nami jeszcze okres zimowy, ale jak wiadomo zima w tym roku jest dosyć słaba.
Nawet się nie obejrzymy, a za trzy miesiące będzie już wiosna.
Każdy wie, że sport to zdrowie, jednakże w praktyce omijamy szerokim łukiem 
wszelkie ćwiczenia fizyczne i nie mam na myśli tutaj noszenia siatek z ciężkimi zakupami.
Odpowiedz sobie szczerze. Kiedy tak naprawdę uprawiałaś jakiś sport?
Sama ostatnio bardzo polubiłam grę w badmintona i pomimo zimy
często sięgam po rakietki oraz lotki z koleżanką.
Zdecydowanie bardziej wolę badmintona od piłki nożnej czy koszykówki.
W prawdzie tam również biega się za piłką, lecz widok latającej lotki w powietrzu 
jest znacznie bardziej fascynujący - przynajmniej dla mnie.
Dzisiaj przedstawiam Wam sklep internetowy outshopping, który oprócz sprzętów sportowych
sprzedaje również ubrania - damskie i męskie oraz akcesoria dla dzieci takie jak:
zabawki, foteliki samochodowe, rowery, pojazdy i wiele więcej.
Każdy z całą pewnością znajdzie tam coś dla siebie.
Jakiś czas temu otrzymałam od outshopping przesyłkę,
 a tam jak pewnie już się domyśleliście po samym wstępie wpisu
Rakietka jest z renomowanej niemieckiej firmy Talbot Torro. 
Jest bardzo lekka i posiada wyprofilowaną smukłą ramę, 
dzięki której super się prezentuje.
Krótka, miękka, plastikowa obręcz umożliwia zginanie się drążka rakiety na dłuższym odcinku.
Sprężystości są różne i mogą być dobierane w zależności od sposobu gry.
W każdych rakietkach, które posiadałam bardzo często po dłuższym czasie ich użytkowania
rozpadały się struny i zwyczajnie paletki szły na złomowisko.
Tutaj myślę, że tak nie będzie. Rakietka jest bardzo solidnie wykonana tak samo jak struny.
Posłuży z całą pewnością na długie lata. Warto zainwestować w droższą rakietkę, 
gdyż ze swojego doświadczenia wiem, że tańsze bardzo szybko się rozpadają.
Lotki również należą do  renomowanej niemieckiej firmy Talbot Torro. 
W tubie są pakowane po trzy sztuki.
Nylonowe z korkowym przodem w kolorze żółtym. Prędkość: szybkie.
Specjalnie wybrałam lotki w takim kolorze, aby rzucały się od razu w oczy,
a jak wiecie neon jest w tym roku bardzo modny.
Czy kiedykolwiek spotkaliście się ze sklepem outshopping?
Lubicie grać w badmintona? Co sądzicie o takiej rakietce oraz lotkach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

40 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym sklepie, ale z badmintonem miałam do czynienia i to nie raz. Fajny sposób na spędzenie czasu. Nie tylko podczas gry, ale także jako obserwator.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam w ogóle o tym sklepie. Chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak grałam jeszcze w podstawówce :) Codziennie z koleżanką wychodziłyśmy. Nawet zimą :D Sklepu nie znam, ale zapoznam się z ich asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie rakietki jak i lotki prezentuja się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dawno nie grałam- właśnie sobie to uświadomiłam 🙂
    Sklepu też nie znam 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o takim sklepie. Dziękuję za informację. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne czasy dzieciństwa mi przypomniałaś Doris :) Wtedy to było... Podchody, chowany, piłka i ...badminton oczywiście :) Fajny sklep, lubie internetowe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać, ale nie umiem w to grać i nigdy nie grałam. Może to czas na naukę, jak zrobi się tylko trochę cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  10. W badmintona dawno nie grałam, ale bardzo lubię:)
    Ciekawy sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam, że jako dziecko uwielbiałam tę grę. Teraz też czasem podczas jakiś rodzinnych wyjazdów nad jezioro czasem się zagra ;) Ale jeśli chodzi o sport, to staram się codziennie rano jeździć do pracy rowerem :) jednak sprzęt (oprócz roweru) kupuję w decathlonie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym sklepie, ciekawy :) Kocham badminton i choć nie gram zawodowo, to spędziłam w swoim życiu i w sumie nadal spędzam sporo czasu z rakietą w ręku- zwłaszcza latem :) Kocham ten sport :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Za dzieciaka uwielbiałam w to grać! Fajny kolor lotek - ułatwi ich znalezienie jak gdzieś poleca :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam kompletnie tego sklepu. W badmingtona jako dziecko i trochę starsza wprost uwielbiałam grac. Muszę zachęcic do gry dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  15. o z rakiety do bagmingtona ucieszył by się mój maz:D

    OdpowiedzUsuń
  16. To fakt że sport to zdrowie, zaraz zobaczę na stronke tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat uwielbiam kolarstwo ;) Niestety zimy w Polsce to już raczej nie będzie. Tęsknię za widokiem śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  18. O sklepie słyszę po raz pierwszy :-) Dawno nie grałam w badmintona :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam grać i właściwie przydałyby mi się nowe paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za godzinkę wychodzę na siłownię :D Ja akurat mam misję lato, a poza tym lubię to uczucie na drugi dzień po treningu, gdy wiem, że buduję mięśnie i zrzucam zbędne kilogramy :D Badmintona uwielbiam! Co roku w lato u dziadków codziennie gram ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja ulubiona gra z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. W badmintona grałam będąc dzieckiem :)!!! Teraz wybieram fitness. Ćwiczę 3-4 razy w tygodniu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo, ja o sklepie nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja przez cały rok uprawiam sport i trenuję regularnie kilka razy w tygodniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Daaawno nie grałam a kiedyś uwielbiałam! Sklepu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  26. O sklepie nie słyszałam, ale badminton to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale bym pograła! Uwielbiałam grać w paletki. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O firmie nie słyszałam, ale dobrze wiedzieć, że taka jest i że można spodziewać się po niej dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  29. O sporcie nie zapominam. Te paletki wydają się być przydatne. Warto się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy, ja ze sportów to tylko bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię grać w badmintona, a dawno już nie grałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak byłam mała uwielbiałam grać w badmintona z siostrą :D Rakietki i lotki zawsze szły w ruch początkiem wiosny i grałyśmy w niego przez całe lato aż do późnej jesieni :) Te Twoje się świetnie prezentują :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś lubiła grac w badmintona, ale teraz już wiek nie pozwala.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥